[ad_1]

ورودی ساختمان هوایی واقع در مجتمع دولت Gwacheon اخبار yunhap

در تاریخ 28 ، دادگاه قانون اساسی به این نتیجه رسید که آیا تأسیس دفتر تحقیق در مورد جرائم مقامات ارشد (که از این پس به عنوان وزارت امور عمومی نامیده می شود) اصل تفکیک حقوق طبق قانون اساسی را نقض می کند یا خیر.

قانون اساسی باید در مورد دادخواست قانون اساسی برای تأیید قانون اساسی قانون حمل و نقل هوایی در دادگاه عالی در ساعت 2 بعد از ظهر حکمی صادر کند. این نتیجه گیری است که دادخواست قانون اساسی ارائه شده توسط اعضای حزب برای ادغام آینده (قدرت فعلی مردم) در فوریه سال گذشته و درخواست قانون اساسی توسط یو سانگ-بیوم از قدرت مردم در ماه مه همان سال را متحد می کند.

متقاضیان ادعا می کنند ، اگرچه حمل و نقل هوایی سازمانی با قدرت مطلق است که متعلق به هیچ یک از دولت های مقننه ، قضایی و اداری نیست ، اما هیچ ساختاری برای مدیریت آن وجود ندارد که مغایر با قانون اساسی تفکیک قوا باشد.

س Theال این است که آیا مقرراتی که به دادستان ها اجازه می دهد مستقیماً اتهاماتی را وارد کنند ، از جمله حق درخواست احکام صادره فقط برای دادستان ها بر اساس قانون اساسی ، مغایر قانون اساسی است؟ بخش 8 قانون وزارت هوا پیش بینی کرده است که دادستان هوا می تواند وظایف دادستان ها و دادستان های نظامی را بر اساس قانون تعقیب و قانون دادگاه نظامی انجام دهد.

علاوه بر این ، متقاضیان اظهار داشتند كه گروه كارمندان ارشد دولت تحت پوشش قانون حمل و نقل هوایی ، حقوق اساسی را نقض می كند ، زیرا موضوع تحقیق برای مدت نامحدود از جمله خانواده كارمندان دولت ، بدون در نظر گرفتن بازنشستگی ، گسترش یافت.

اگر خلاف قانون اساسی یا خلاف قانون اساسی شناخته شود ، حمل و نقل هوایی باید بلافاصله بسته شود ، اما بعید به نظر می رسد در این زمان چنین نتیجه ای حاصل شود. به این دلیل که اگر نتایج دادرسی دادگاه قانون اساسی مستلزم خلاف قانون اساسی بود ، قبل از شروع حمل و نقل هوایی ، جدول زمانبندی برای این حکم بهبود می یافت. وزارت حمل و نقل هوایی در 21 ام با انتصاب کیم جین واک به عنوان اولین رئیس حمل و نقل هوایی آغاز به کار کرد و در حال حاضر دادستان ها و بازرسان وزارت حمل و نقل هوایی را استخدام می کند.

جین واک کیم ، اولین رئیس مقامات ارشد تحقیقات جنایی دولت. گزارشگر یونگ چانگ برنده شد

هنگامی که تصمیم قانون اساسی یا رد ادعا صادر می شود ، حمل و نقل هوایی از بحث و جدال بر سر خلاف قانون اساسی جلوگیری می کند و توجیه قانونی را برای فعلی ارائه می دهد. با این حال ، اگر طبق برخی از مفاد قانون ، مانند قانون اساسی محدود یا قانون اساسی محدود ، یا روش خاصی برای تفسیر ، آن را خلاف قانون اساسی بدانند ، موضوع پیچیده تر می شود. در این صورت ، شورای ملی باید بحث تجدیدنظر شده در مورد قسمت خلاف قانون اساسی را انجام دهد.

حتی اگر راه حل قانون اساسی نیز صادر شود ، بحث و جدال بر سر خلاف قانون اساسی حمل و نقل هوایی ، آن را به طور کامل حل نمی کند. پرونده دادخواست قانون اساسی برای اصلاح قانون حمل و نقل هوایی ، که حزب حاکم به طور یکجانبه اواخر سال گذشته تصویب کرد ، هنوز در جریان است.

در مورد شکایت قانون اساسی ، به ویژه شامل نقض حقوق ، مانند حذف مفاد حقوق غیر عمومی حزب مخالف (حق عقب نشینی) و تعیین دادستان حمل و نقل هوایی بدون محاکمه یا تجربه در تحقیق. برخی از تحلیلگران می گویند که موضوعات مربوط به کارمندان و نهادهای تحقیقاتی ، که به شدت تحت تأثیر دولت و حزب حاکم هستند ، می توانند به طور جدی در “دور دوم” و نه در این جمله مورد رسیدگی قرار گیرند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *