اتومبیل های داخلی در بحران … در چهارراه هستی



اخبار yunhap

راه اندازی برند اتومبیل محلی امسال خوب نیست.

این در مورد سودهای بدون هیوندای موتور و کیا صدق می کند. فروش هیوندای موتور و کیا در ژانویه نسبت به ژانویه سال گذشته افزایش یافته است. در مورد کیا ، هم برای فروش داخلی و هم برای فروش خارجی ، فروش در ژانویه نسبت به فروش در دسامبر سال گذشته افزایش یافت. این نشانه خوبی است.

با این حال ، ارائه سه مارک دیگر برعکس است. می توان گفت به دلیل افزایش صادرات ، کره جنوبی جنرال موتورز در مقایسه با سال قبل عملکرد خوبی داشت اما فروش داخلی هنوز زیاد نیست.

سانگ یانگ موتور و رنو سامسونگ نه تنها کمتر از 10 هزار دستگاه در بازار جهانی خود بلکه از نظر فروش داخلی نیز کمتر از 10 هزار دستگاه فروخته اند. هر دو شرکت در آستانه تجدید ساختار قرار دارند و این صنعت شکایت دارد که “وضعیت بحرانی که در ابتدا پیش بینی می شد توسط کرونا 19 پیش رفته بود.”

عملکرد کل در ژانویه ، که به 1 از 5 تولید کننده خودرو اعلام شد ، 61،113 دستگاه در کشور و خارج از کشور بود. این در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (604،817 واحد) اندکی افزایش یافته است. با این حال ، اگر به محتوا نگاه کنید ، نمی توانید آن را خوش بینانه ببینید.

register ثبت نام نقدی SUV‧Genesis ‘… تقویت “طیف جدید اتومبیل” با اتومبیل های برقی در سال جاری

روایت آفرینش در انجیل. شرکت هیوندای موتور

عملکرد خوب هیوندای موتور و کیا به دلیل فروش زیاد جنسیس و RV (SUV + وانت) است. SUV های جدید مانند GV70 ، توسان ، کارناوال و سورنتو عملکرد خوبی داشتند.

در نتیجه هیوندای موتورز در مجموع 31995 دستگاه از جمله 50950 دستگاه در کره و 260،458 دستگاه در خارج از کشور و کیا در مجموع 22،6298 دستگاه از جمله 41/81 واحد در کره و 184،817 دستگاه در خارج از کشور فروخته است. در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ، هیوندای موتورز 1.6 درصد و کیا 2.5 درصد افزایش داشته است.

سطح قبل از کرونا 19 را بازیابی می کند. حتی با توجه به خارج از فصل ژانویه ، فروش کیا در داخل و خارج از دسامبر سال گذشته افزایش یافته است. تقاضای داخلی و صادرات هیوندای موتور در مقایسه با دسامبر در حال کاهش است ، اما بازار داخلی در مقایسه با سال قبل رشد چشمگیری دارد.

54،6257 دستگاه فروخته شده توسط شرکت هیوندای موتور و کیا حدود 90 (89.09) درصد از کل بهره وری از پنج تولید کننده خودرو را نشان می دهد.

شرکت هیوندای موتور و کیا امسال هدف خود را به عنوان بازار جهانی جنسیس ، راه اندازی و موفقیت خودروهای الکتریکی مجهز به E-GMP مانند Ioniq 5 و Genesis JW (هیوندای موتور) و CV (کیا) تعیین کرده اند.

◇ اگرچه دوباره برگشت ، “Dojin Gaejin” … “چرخه معیوبی” که در آن هیچ پول ، سرمایه گذاری ، ماشین جدیدی وجود ندارد

تبلیغات هیوندای موتورز و کیا ‘Alone’ به دلیل تنوع و گسترش دامنه SUV ها ، مارک های درجه یک و اتومبیل های برقی است. به عبارت دیگر ، این بدان معناست که او سرمایه گذاری پس انداز نکرده است.

اگرچه گفته می شود که سایر مارک های محلی از نظر دیجیتال تا حدی بهبود یافته اند ، اما دلیل عدم تأیید آینده در تماس است.

کره جنوبی GM در ژانویه 36126 دستگاه فروخت که نسبت به ماه مشابه سال گذشته 76.4 درصد افزایش داشته است. تقاضای داخلی و صادرات به ترتیب 19.7٪ و 95.2٪ افزایش یافت. با این حال ، در مقایسه با دسامبر گذشته ، فروش در داخل و خارج از کشور در حال کاهش است.

به طور خاص ، فروش داخلی در ماه دسامبر به طور همزمان به حدود 10 هزار واحد (9259 واحد) رسید ، اما مجدداً به 6106 واحد کاهش یافت.

شرکت سانگ یانگ موتور

سانگ یانگ موتور و رنو سامسونگ فروش داخلی بدتری را نشان می دهند. ماه گذشته ، سانگ یانگ موتور 5،648 دستگاه در کره و رنو سامسونگ 3،534 دستگاه فروخت. حجم کل فروش این دو شرکت به 10 هزار واحد نمی رسد.

عملکرد انفرادی سه شرکت اتومبیل تمام شده به زیر سطح مرسدس و بی ام و رسید که در فروش خودروهای وارداتی در جایگاه 1 یا 2 در خودروهای وارداتی قرار دارند.

در بهره وری ترکیبی صادرات ، سانگ یانگ موتورز به ترتیب 8،678 واحد و رنو سامسونگ 6،152 واحد را ثبت کردند. دو شرکت با توانایی تولید صدها هزار واحد در سال ، کارخانه های خود را در سطح واقعی و افتتاحیه مسخره می کنند.

با این حال ، هیچ برنامه خاصی برای خودروها وجود ندارد. رنو سامسونگ در ژانویه به ترتیب 1622 واحد و 782 دستگاه XM3 و QM6 صادر کرده است ، اما ارزش مطلق آن بسیار ناچیز است. امسال هیچ خودروی جدیدی برای تولید و عرضه برنامه ریزی نشده است ، بنابراین هر دو مدل باید یک سال دوام بیاورند.

سانگ یانگ موتور ، رانده شده از بحران هستی ، فقط منتظر سرمایه گذاری وجوه بانک توسعه کره برای زندگی مادام العمر است.

سانگ یانگ موتور که تنها در سال 2020 میلادی 4235 میلیارد ضرر عملیاتی متحمل شد ، در حال فرسایش کامل سرمایه است. مذاکرات برای فروش سهام به بزرگترین سهامدار هند ، ماهیندرا و HAAH Automotive ، یک نامزد جدید سرمایه گذاری ، اخیراً به هم خورده است و این شرکت قصد دارد تا “یک برنامه از قبل بسته بندی شده” ، چیزی شبیه به یک جلسه آموزش را امضا کند.

با این حال ، هیچ بودجه تیز برای بازپروری وجود ندارد ، به جز سرمایه گذاری عظیم بودجه از Saneun. HAAH امیدوار است که حدود 250 میلیارد KRW سرمایه گذاری کند ، اما این یک سرمایه گذاری احتمالی است که نیاز به واردات سرمایه اضافی از KDB و اقدامات لازم برای جلوگیری از بازیافت مقدار Mahindra دارد.

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *