راه آهن متروپولیتن در منطقه چونچئون. تهیه شده توسط استان چونگ بوک

همانطور که وزارت زمین ، زیرساخت و حمل و نقل ، چونگچئونگ بوک دو و چونگجو نشان می دهند تفاوت های ظریف در ورودی راه آهن شهری در منطقه چونگچئونگ ، که از مرکز منطقه مترو چونگجو عبور می کند ، نگرانی های فزاینده ای در حال افزایش است.

چهار استان در منطقه چونگچئونگ ، از جمله استان شمالی چونگچئونگ و شهر داژئون ، ماه گذشته در مورد خط مترو توافق کردند و از برنامه چهارم شبکه ملی ریلی دولت خواستند تا طرحی را برای اتصال شهر جئونجو از طریق مترو از طریق جوچیوان و منعکس کند. Osong به فرودگاه. جئونجو.

با این حال ، از آنجا که وزارت زمین ، زیرساخت و حمل و نقل برای عبور از خط مترو در مرکز شهر جئونجو مشکل نشان داده است ، استان چونگ بوک و شورای استان خواستار تأمل هستند.

به نظر می رسد که آنها با سیاست ساخت راه آهن Gongju-do و Chungbu-do در پایتخت همکاری می کنند ، اما نگرانی های زیادی در این زمینه وجود دارد.

در چونگجو ، محور توسعه شهری با تمرکز بر میهو تیاناکسیال ، مانند Osong و Cheongju Technopolis ، به سمت غرب حرکت می کند و سیاست های حمل و نقل میان مدت و بلند مدت را از طریق خط چونگ بوک ، که با این وضعیت مخالف است ، ترویج می کند.

چونگجو سیتی قصد دارد هنگامی که ایستگاه Bukcheongju در کنار Cheongju Technopolis در Heungdeok-gu به تازگی تأسیس شده است یک مرکز انتقال ایجاد کند تا اتصال شهری را تقویت کند و 100 بار در روز از جمله 70 بار برای کلانشهرها و 12 بار برای خط Chungbuk در Cheongju فعالیت کند. قطار دو مسیره – Cheonan ، در سال 2022 تکمیل شد.

دلیل این امر این است که اگر محور مرکزی میهوشئون و همچنین تراموا که یک تراموا است توسعه داده شود ، اتصال بین مرکز شهر و Bukcheongju ، Osong ، فرودگاه و ترمینال افزایش می یابد و کاهش ساعات کار نیز می تواند باشد. انتظار می رود فرودگاه Cheongju را فعال کند.

در این حالت ، از آنجا که از خط موجود Chungbuk (فرودگاه Osong ~ Bukcheongju ~ Cheongju ، 20 کیلومتر) استفاده می شود ، هیچ هزینه ساخت و ساز و عملیاتی 30 ~ 40 میلیارد درآمد کسب شده در سال وجود ندارد و متوسط ​​مسافر روزانه 73000 مسافر می تواند به یک نقطه برسد سودآوری.

از سوی دیگر ، مترو (Osong Center Cheongju City Center ~ فرودگاه Cheongju ، 25.2 کیلومتر) عبور از مرکز Cheongju 1.3981 تریلیون هزینه ساخت بوی بد و 50 ~ 75 میلیارد بوی بد در سال دارد.

علاوه بر این ، 5 ایستگاه باید در مرکز شهر نصب شود (در فاصله 3 کیلومتری) ، اما دسترسی به منطقه ایستگاه محدود است و یک خط مستقیم است ، بنابراین گسترش آن به کل شهر چونگجو غیرممکن است.

فقط وقتی میانگین مسافر روزانه در Cheongju از اتوبوس استفاده می کنند ، می توان به نقطه ایمنی رسید.

در صورت تشویق راه آهن شهری ، چونگجو باید با سازمان عملیاتی خود خطر کمبود را بپذیرد. با توجه به اینکه سیستم مترو دژئون سالانه از 40 تا 50 میلیارد کسری کسری رنج می برد ، این بار زیاد است.

به همین دلیل ، شناخته شده است که وزارت زمین ، زیرساخت و حمل و نقل طرحی را برای استفاده از خط موجود Chungbuk می خواهد.

انتظار می رود موضوع عبور از منطقه ریلی کلانشهر Cheongju در منطقه چونگچئونگ بسته به چگونگی قرار گرفتن آن در پیش نویس برنامه 4 شبکه ملی راه آهن ، که توسط وزارت زمین ، زیرساخت و حمل و نقل بعدی منتشر می شود ، مورد بررسی قرار گیرد. ماه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *