در نتیجه رأی گیری در مورد توافق موقت حاوی مسئولیت کارکنان طبقه بندی ، نتیجه رأی گیری در مرکز تدارکات مجتمع Songpa-gu در سئول در تاریخ 29th برای عقب نشینی اعتصاب عمومی اعلام شد. خبرنگار پارک جونگ مین

صنعت پیک که “اعتصاب تعطیلات سال نو” را در کارنامه خود داشت ، توانست به توافقی چشمگیر دست یابد ، اما قابل توجه است که آیا باقیمانده کار و دولت که قبلاً متزلزل شده است ، می توان باقیمانده مسائل را حل کرد.

شرکت پیک شرکت که مکالمه مستقیم با اتحادیه داشته است همچنین یک نیرو برای اجرای قراردادهای استاندارد وجود دارد.

اتحادیه ملی پیک (پیک اتحادیه) توافق نامه مدیریت کار را در تاریخ بیست و نهم تصویب کرد و اعتصاب عمومی را که قرار بود در آن روز آغاز شود ، پس گرفت.

این توافق نامه شب قبل توسط یک سازمان اجماع اجتماعی که شامل اتحادیه پیک ، سه شرکت پیک (CJ ، لوته و هانجین) ، وزارت زمین ، زیرساخت و حمل و نقل و حزب دموکرات با هم امضا شد.

اگرچه نیروی کار و مدیریت جزئیات توافق نامه را اعلام نکرده اند ، اما به نظر می رسد که آنها اطمینان از اطمینان از اجرای واقعی توافق نامه های مربوط به موضوعات مهم مانند “کار طبقه بندی” را در بازه زمانی تعیین شده متمرکز کرده اند.

به این دلیل که اتحادیه پیک تلاش خود را برای اعتصاب عمومی از طریق اولین توافق در تاریخ 21 عقب کشید ، اما مجدداً اعتراض خود را اعلام کرد و اعتراض کرد که رهبری برنامه عملیاتی خاصی را برای رهبری تدوین نکرده است.

برای جامعه کارگری ، بزرگترین دستاورد این است که شرکت پیک ، که حاضر به گفتگو با اتحادیه ها نیست ، مستقیماً در قرارداد مدیریت کار نقش دارد.

در نوامبر 2017 ، از طرف وزارت کار و کار گواهی تأسیس به اتحادیه پیک صادر شد و خود را به عنوان “اتحادیه ای در چارچوب قانون” تاسیس کرد ، اما شرکت پیک از مذاکره با اتحادیه ها خودداری کرد زیرا آژانس محل کار پیک ثبت شده است کارفرما است.

از طرف دیگر ، اتحادیه از شرکت پیک که “آژانس اصلی” تعیین کننده شرایط واقعی کار و کار است ، خواست که با یک آژانس کوچک که فقط 10 پیک یا بیشتر در محل استخدام می کند ، مکالمه ای را آغاز کند. من کردم.

در دور اول توافق ، انجمن مجتمع لجستیک کره به نمایندگی از شرکت به جای شرکت پیک ، و شرکت پیک که در تجارت واقعی پیک مشغول بود عقب بود.

در نهایت ، تفسیر توافق نامه بین اتحادیه پیک و انجمن آژانس ها و شرکت پیک در مورد مجوز کار طبقه بندی و موضوع پرداخت هزینه های مربوطه ، عامل تعیین کننده در ابطال قرارداد اول بود.

از طرف دیگر ، انتظار نمی رود که این توافق نامه دوم این آشفتگی را تکرار کند ، زیرا شرکت پیک مستقیماً توافق نامه را تأیید و امضا کرده است.

علاوه بر این ، در این توافق نامه دوم ، نیروی کار اضافی مورد نیاز برای مرتب سازی در چهارم ماه بعد ، یک هفته قبل از سال نو قمری ، میخ شد.

علاوه بر این ، یک قرارداد استاندارد در نیمه اول سال جاری منعکس شده است که منعکس کننده کار طبقه بندی ، ساعت کاری و منع اقدامات غیرمنصفانه تجاری است و وزارت زمین ، زیرساخت و حمل و نقل تصمیم گرفت بررسی کند که آیا قرارداد استاندارد در زمان تحقق گواهی ثبت تجاری شرکت. تحویل هر ساله.

سال گذشته ، “قانون لجستیک زندگی” جدید ، که برای جلوگیری از خستگی ناشی از مرگ پی در پی کارگران پیک تصویب شد ، قراردادهای استاندارد را نیز ارائه کرد ، اما این توافق نامه بدون هیچ گونه اجباری مشکل را حل می کند ، زیرا فقط یک توصیه است.

در نتیجه رأی گیری در مورد موافقت موقت با مسئولیت کارکنان طبقه بندی ، جعبه تحویل در مرکز تدارکات مجتمع Songpa-gu در سئول در تاریخ 29 ام لغو شد تا اعتصاب عمومی را پس بگیرد. خبرنگار پارک یونگ مین

◇ از اختلاف نظر در مورد هزینه ها در حمایت از توافق نامه ، تا بررسی نحوه اجرای قرارداد استاندارد … مسئولیت دولت نیز در حال افزایش است

با وجود این دستاوردها ، همه مشکلات مطرح شده در صنعت تحویل بسته حل نشده است.

اول ، در این توافق نامه دوم ، کار طبقه بندی به عهده اپراتور انجام شد و تصمیمی اتخاذ شد و حداکثر زمان کار در هفته برای پیک 60 ساعت تعیین شد ، اما سطح مربوط به کارمزد و حجم تحویل و افزایش هزینه های تحویل برای حمایت از این و غیره بحث به کار بعدی موکول شد.

تاکنون اتحادیه از سه شرکت پیک خواسته است که به 6000 پرسنل مرتب سازی که سه شرکت پیک تصمیم به استقرار آنها در دوره ویژه سال جدید قمری گرفته اند ، پرسنل اضافی اضافه کنند و در صورت دشوار بودن استخدام ، هزینه جداگانه ای برای عملیات مرتب سازی پرداخت کنند. .

همچنین ، در مورد آژانس ، “پس از اولین توافق ، آنها تا 70٪ از هزینه های نیروی کار طبقه بندی را پرداخت می کنند” ، بنابراین ما تصمیم گرفتیم که دوباره درصد تقسیم هزینه های مرتب سازی را مورد بحث قرار دهیم.

برای یک شرکت پیک که به “نیروی کار آزاد” کارگران پیک متکی است ، البته ، برای اینکه مسئولیت عملیات مرتب سازی را به عهده بگیرد ، لازم است نیروی کار استخدام شود یا زیرساخت های تدارکات به طور خودکار انجام شود ، که انتظار می رود منابع مالی نجومی را بگیرد.

کار و مدیریت صنعت تحویل بسته قصد دارد در 17 ماه آینده در چهار موضوع بحث بیشتری انجام دهد: 5 روز در هفته △ بهبود ساختار هزینه های معامله برای خدمات پیک △ بهبود کیفیت دستکش در سایت cou پیک مناسب هزینه

با این حال ، مشخص نیست که آیا شرکت های پیک فعالانه در مورد چنین توافق نامه دوم مذاکره می کنند ، حتی اگر اعتماد بین اتحادیه ها ، آژانس ها و تامین کنندگان قبلاً با نقض توافق نامه اول نقض شده باشد.

در نهایت ، انتظار می رود که شرکت های پیک موافقت واقعی را فقط هنگامی که دولت بیرون می آید و یک راه حل اساسی مانند تحقق قیمت های پیک و ساختار معاملات و تقویت حمایت از صنعت را ارائه می دهد ، به توافق برسند.

علاوه بر این ، اگرچه وزارت زمین ، زیرساخت و حمل و نقل از شرکت تحویل بسته درخواست کرده است که قرارداد استاندارد را انجام دهد ، اما نتیجه توافق دوم اگر به نفع طرف مدیریت به دلیل شرایط صنعت تفسیر شود یا اگر خفاش پنبه ای در نظم و انضباط باقی می ماند.

در پاسخ ، مین ووک کانگ ، مدیر آموزش و تبلیغات اتحادیه پیک ، گفت: “زیرا این امر فقط بر اساس اجرای قرارداد استاندارد است (نه تحت نظارت وزارت زمین) ، فقط با گزارش تخلف به وزارت زمین ، زیرساخت ها و حمل و نقل به اجرا در می آیند. وظیفه این است که کارگران ، اتحادیه های کارگری و جامعه مدنی در محل به دقت بررسی کنند که آیا وزارت زمین ، زیرساخت ها و حمل و نقل این مسئله را به درستی منعکس می کند یا خیر. ”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *