خبرنگار پارک جونگ مین

از ابتدای سال در بازار مسکن ، جایی که افزایش قیمت ناچیز است ، دولت اقدام ویژه ای را قبل از تعطیلات سال نو میلادی اعلام کرده است.

رئیس جمهور مون جائه این “توسعه شدید مسکن جدید” پس از “توسعه مناطق شهری با تراکم بالا” توسط وزیر زمین ، زیرساخت و حمل و نقل توسط بیئونگ چانگ هوم تأکید کرد و حتی در بازار بحث برداشته شدن کمربند سبز است.

جای سوال است که آیا توسعه شهری با تراکم بالا می تواند بالهای خود را باز کند

توسعه مناطق شهری با تراکم بالا ، مانند منطقه ایستگاه ها از طریق تغییر کاربری ، روش تحویل نمایندگی است که توسط وزیر زمین ، زیرساخت و حمل و نقل ، بونگ چانگ هوم ، از زمان آغاز به کار در پایان سال گذشته انتخاب شده است.

در حقیقت ، وزارت زمین ، زیرساخت و حمل و نقل قصد دارد قانون تجدید نظر شده را از اواسط آوریل سال جاری به اجرا بگذارد تا امکان استفاده یکپارچه در ایستگاه های شهری و همچنین مناطق مسکونی مشترک فراهم شود و نسبت مساحت به 700٪ کاهش یابد. در رشد عمودی. تجارت پروژه های پشتیبانی مردمی برای مزایای مقررات زدایی و کمک های مالی نیز از جمله انتخاب سایت های پروژه های آزمایشی و تکمیل مشاوره های اولیه گسترش یافته است.

با این حال ، چشم انداز درخشان نیست. جریان هوای منفی در همه جا یافت می شود ، مانند مجتمع های بزرگ گانگنام که در بازسازی عمومی دخیل نیستند ، و منطقه Heukseok 2 ، بزرگترین مجموعه ای که به عنوان کاندیداهای توسعه مجدد عمومی انتخاب شده است ، همچنین اعلام کرد که به عنوان روشهای اضافی ادامه نخواهد یافت نتیجه بررسی داخلی.

تخمین زده می شود که انتظار یک اثر سریع ، حتی با در نظر گرفتن منافع پیچیده منطقه مقصد در منطقه ایستگاه ، دشوار است.

لی اون هیون ، پژوهشگر موسسه کره در سیاست های ساختمانی ، گفت: “به طور کلی برای صاحبان زمین و صاحبان ساختمان استقبال از تغییر در مناطق استفاده از زمین برای افزایش نسبت سطح ، اما در واقع منافع مسئله پیچیده تری است . “وضعیتی که باید انجام شود نماینده ای است.”

برای لذت بردن از تأثیر پیشنهاد مسکن ، مجموعه باید با جمع آوری بسته های کوچک در اطراف ایستگاه تشکیل شود ، اما بین مالکان بین سازندگان سازش وجود دارد ، که از تغییراتی مانند محاسبه مقادیر فردی مطابقت ندارند به مکان و تغییر از ویژگی “به اشتراک املاک”. کار آسانی نیست.

این واقعیت که افزایش ارزش زمین در نتیجه مورد توجه قرار گرفته و به سود حاصل از توسعه تبدیل شده است نیز انتظار می رود نبردی سخت باشد.

سئو جین هیونگ ، رئیس اتحادیه املاک و مستغلات کره نیز گفت: “برای افزایش بهره وری از توسعه شهری با تراکم بالا ، منطقه توسعه باید تا آنجا که ممکن است گسترش یابد تا دارای مقیاس اقتصادی باشد اما تنظیمات دقیق مانند کاهش نسبت ساختمان / زمین و افزایش زیرساخت های شهری. “

land زمین مسکونی جدید ، زمین عمومی خالی؟ … جستجوی “سایت جدید”

در اینجا ، در حالی که فاصله از احیای مجدد پروژه های نگهداری خصوصی هنوز حفظ شده است و موقعیت “حدس و گمان محدود” ، که منجر به “تقاضای محدود” می شود ، تشخیص داده می شود که چاره ای جز یافتن “سایت جدید” نیست.

پرزیدنت مون همچنین سال گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی تأکید کرد که “ما باید از طریق توسعه چشمگیر مسکن جدید ، از تجهیزات بیش از حد انتظار بازار اطمینان حاصل کنیم.”

به همین دلیل مکان هایی مانند محله های گوانگمیونگ و سیهونگ در استان گیونگی ، که قبلاً به عنوان محله های مسکونی بوگئومجاری در سال 2010 شناخته شده و سپس لغو شده بودند ، به عنوان نامزدهای امیدوار کننده برای عرضه ظاهر می شوند.

با مساحت 17.4 میلیون متر مربع ، مساحت این شهر معادل شهر Bun-Nun است و از آنجا که به عنوان منطقه مدیریت ویژه برای جلوگیری از توسعه دشوار در سال 2015 تعیین شده است ، به عنوان یک پیشرو توجه را به خود جلب کرده است هر زمان اقدامات تأمین گسترده مانند سومین شهر جدید در منطقه شهری و اقدامات تأمین در 4 اوت سال گذشته اعلام شد. مناطق Hwajeon-dong ، Deogyang-gu ، Goyang-si ، Gyeonggi-do و Gochon ، Gimpo-si اغلب ذکر شده اند.

پروفسور کیم جین یو از گروه مهندسی حمل و نقل شهری و دانشگاه Gyeonggi گفت: “اگرچه اندازه متفاوت است ، اما روش مشابهی برای تعیین شهر جدید است ، اما گفتن مطلوب آن دشوار است.” در حال حاضر حتی شهرهای دوم و سوم نیز در حال انجام هستند و با توجه به رویه های مختلف از جمله خلع ید از زمین و جبران خسارت ، انتظار استقرار سریعتر دشوار است. “

همچنین برنامه هایی برای جمع آوری اماکن عمومی بیکار در مرکز شهر مانند زمین گلف Nowon Taereung در سئول و مجتمع دولتی Gwacheon در استان گیونگی در نظر گرفته شده است. با این حال ، همانطور که این نمونه ها نشان می دهد ، درگیری با مقامات محلی و ساکنان نیز یک کار دلهره آور است.

◇ تئوری آزاد شدن کمربند سبز دوباره در حال افزایش است

سرانجام ، تئوری آزادسازی کمربند سبز در مقابل این موانع و سایر موانع دوباره در حال افزایش است.

طبق گزارش وزارت زمین ، زیرساخت و حمل و نقل ، مساحت منطقه محدود در سئول حدود 150.2 کیلومتر مربع است. در میان آنها ، گزارش شده است که 21٪ آنها در ارزیابی زیست محیطی از 3 تا 5 درجه بندی می شوند ، که به عنوان یک مقدار حفاظت نسبتاً کم ارزیابی می شود.

سال گذشته ، معاون نخست وزیر ، هونگ نام کی ، حتی مستقیماً گفت که “ما در حال بررسی کمربند سبز هستیم” ، اما این وضعیت به دلیل مخالفت دولت پایتخت سئول شکست خورد.

با این حال ، به عنوان صندلی شهردار سئول اخیراً دستور “توسعه شدید” قبل از انتخابات مجدد و حتی شخص رئیس جمهور داده شده است ، احتمال معکوس شدن جریان وجود دارد.

سئو ، رئیس جامعه گفت: “در اصل ، باید کمربند سبز را با احتیاط نزدیک کرد ، زیرا این می تواند محل استراحت ساکنان شهر برای انتقال به نسل های آینده باشد.” – استفاده از آن به عنوان زمین عمومی می تواند روش خوبی برای تأمین تنها مکانهایی باشد که “هیچ ارزشی برای ذخیره سازی ندارند.” “من دارم.”

با این حال ، در مورد برنامه ریزی شهری نیز دیدگاه های تردید آمیز وجود دارد. پروفسور کیم جین یو تأکید کرد که این استدلال که باید از آن برای توسعه استفاده شود ، زیرا “کمربند وینیل” واقعاً آسیب دیده است ، کاهش نقش کمربند سبز است ، که تابعی از مدیریت رشد شهری به عنوان یک منطقه توسعه نیافته است. ، فقط بر روی “تصویر ناب” کمربند سبز تمرکز می کنند. “

“از آنجا که این منطقه سرکوب توسعه است ، در صورت ساخت خانه های جدید ، توسعه زیرساخت ها مانند جاده ها ضروری است. در این حالت ، خسارات وارده بسیار افزایش می یابد.” “از آنجا که دهه ها کار دشواری بوده است ، ما این کار را انجام داده ایم و فقط از نظر تأمین مسکن با آن روبرو نیستیم. این موضوعی است که باید نگران آن باشید.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *