AI chatbot “دستاورد”. اخبار yunhap

قربانیان ، که ادعا می کنند اطلاعات شخصی در طی فرایند توسعه و نگهداری chatbot ‘Iruda’ هوش مصنوعی (AI) به بیرون درز کرده است ، یک روش اقدام گروهی در مقیاس گسترده را آغاز کرده اند.

طبق صنعت IT در تاریخ 22 ، حدود 300 نفر ابتدا در پرونده کلاس “Iruda برای نشت اطلاعات شخصی” شرکت خواهند کرد.

در سکوی دعاوی مشترک Angry People ، 286 نفر در ساعت 6 عصر روز قبل درخواست آن را دادند.

موسسه حقوقی Taerim ، نماینده حقوقی پرونده ، گفت: “اول از همه ، پرونده بسته می شود و استخدام های بعدی بعداً بررسی می شوند.”

کشور مقتول یک روز قبل در قانون منطقه شرقی سئول درخواستی را برای حفظ مدارک علیه Scatterlab ثبت کرد.

آنها از دادگاه خواستند تا رای دهد كه آزمایشگاه Scatter باید پایگاه داده (DB) ساخته شده از گفتگوی كاربران KakaoTalk را به عنوان مدرک این پرونده نگه دارد.

Scatter Lab گفتگوهای کاربران KakaoTalk را با “Science of Love” و “Text @” ، یک برنامه تجزیه و تحلیل عشق ، جمع آوری کرد و ربات باتلاق AI را “دستیابی” ایجاد کرد.

پس از جمع آوری حدود 10 میلیارد تماس در KakaoTalk ، 100 میلیون از آنها جمع آوری شده و به عنوان DB Eruda مورد استفاده قرار گرفت.

کشور قربانیان ادعا می کند که 10 میلیارد DB اصلی KakaoTalk و 100 میلیون DB اورودا را به عنوان مدرک نگهداری می کند.

آزمایشگاه Scatter در حال حاضر توسط کمیته حفاظت اطلاعات شخصی تحت ظن نشت اطلاعات شخصی تحت تحقیق است و اعلام کرده است که پس از تحقیقات ، مدل آموزش عمیق Eruda و 100 میلیون پایگاه داده را از بین می برد.

قربانی با عجله درخواست حفظ شواهد را مطرح كرد ، زیرا قضاوت شد كه اگر Scatterlab به پایگاه داده آسیب برساند یا از بین ببرد ، اثبات خسارت پس از آن ممكن است دشوار باشد.

درخواست های نگهداری مدارک معمولاً ظرف یک هفته یا همین مدت توسط دادگاه ثبت می شود.

در این حالت ، چنین سابقه هایی نادر است ، بنابراین قاضی می تواند مهلت س questionال را باز کند و مانند دادرسی از موضع آزمایشگاه پراکندگی ، دادرسی را آغاز کند.

قربانیان ابتدا شواهد را تا آنجا که ممکن است از طریق دادگاه ها حفظ کرده و پرونده جبران خسارت را بر اساس نتایج تحقیقات دولت تشکیل می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *