پوستر انیمیشن ژاپنی “Theatrical Edition Blade of the Immortality: Infinite Train”. تهیه شده توسط هلدینگ SMG

انیمیشن ژاپنی “Theatrical Edition Blade of the Extinction: Infinite Train” به لطف نمایش گسترده و گردهمایی علاقه مندان ، دیزنی و پیکسار “روح” را به گیشه برگرداند.

با توجه به شبکه یکپارچه رایانه ای پذیرش در سالن سینما کمیته تبلیغ فیلم در چهارم ، انیمیشن ژاپنی “تیغه نسخه تئاتری انقراض: قطار بی نهایت” (به کارگردانی هارو سوتوزاکی) 2662 بار در 879 صفحه نمایش به نمایش درآمد سومین بسیج 50 مخاطب و بوکس 1973. رتبه اول در دفتر. تعداد تجمعی مخاطبان 275،9393 نفر است.

در اصل فقط توسط Megabox منتشر شد ، “Sword of Demon Extinction” از سومین دوره شروع به گسترش به CGV ، Lotte Cinema و Cine Q کرد. در نتیجه ، طرفداران انیمیشن اصلی مانگا و تلویزیون به سمت آن سرازیر شدند و برای اولین بار از زمان انتشار آن ، دوباره به اوج صعود کرد.

Disney Pixar’Soul ‘(به کارگردانی پیت دکتر) 3،482 بار در 1،182 صفحه نمایش به نمایش درآمد و 31459 مخاطب را بسیج کرد و در رده دوم قرار گرفت. این فیلم جمعاً 975000 مخاطب دارد و قرار است در سال 2021 از اولین میلیون بیننده پیشی بگیرد.

تعداد تماشاگرانی که در سومین دوره با اجرای دو انیمیشن از تئاتر بازدید کردند 10،7396 نفر را ثبت کرد که در دومین رقم از 59،761 نفر عبور می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *