این بار برادرزاده لی سان جیک … خطر برای صاحب “Hwasoobun” ، سم برای “Regeneration” Estar؟


[ad_1]

لی سانگ جیک ، یک نماینده مستقل در مجلس. گزارشگر یونگ چانگ برنده شد

از آنجا که ایستار ایر ، که نتوانست ادغام و ادغام با Jeju Air انجام دهد ، وارد مراحل بازسازی شرکت ها شد ، “خطر مالکیت” مرتبط با نماینده مجلس ، لی سانگجیک همچنان ادامه دارد.

دادستان برادرزاده لی سنگ جیک ، رئیس اجرایی بودجه را به اتهام اختلاس و اختلاس دستگیر کرد و انتظار می رود که لی دیر یا زود احضار و تحقیق کند. این اتحادیه ادعا می کند که ادعا می کند که لی کنگره ، عمداً حکومت را بدتر کرده و این شرکت را قادر به بهبودی نمی کند.

در روز 24 ، دادستان آقای الف را که قبلاً رئیس بخش مالی Istar Jet بوده است دستگیر کرد. اتهام وی نقض قانون مجازات های سنگین جرایم خاص اقتصادی و سایر موارد است. آقای الف برادرزاده لی است و به عنوان رئیس امور مالی در ایستار جت کار کرده است.

آقای الف به خسارت مالی در سال 2017 متهم شده است ، مانند از بین بردن ثبات مالی شرکت با بازپرداخت زودهنگام بدهی بلند مدت ایستر جت به یک طرف مرتبط.

دادستانی منطقه یونجو ، که در حال بررسی ادعاهای جامعه مدنی و قدرت مردم است ، بسیاری از ادعاها علیه آقای الف را تأیید کرده و در جستجوی هواپیمای مصنوعی ایستار است.

در اینجا ، همانطور که اتحادیه اتهامات دیگری را علیه لی و مدیریت پیش بینی می کند ، کم کم بالای این اتهام به لی نزدیک می شود.

خبرنگار پارک یونگ مین

اتحادیه اظهار داشت که مدیریت ایستار عمداً عملیات تجاری مانند تعلیق پروازهای بین المللی را بدتر کرده تا مروری بر ترکیب تجاری کمیسیون تجارت منصفانه در هنگام ادغام و ادغام با ججو ایر داشته باشد و لی و دادستان را در تاریخ 27 مقصر دانست. این سیاست است.

لی سام پارک ، رئیس اتحادیه هواپیمایی ایستار گفت: “در آن زمان ، کمیسیون تجارت عادلانه موضوع انحصار را مطرح کرد ، اما ایستار جت تأیید کرد که احیای مجدد آن غیرممکن است.” او پافشاری کرد.

اتحادیه معتقد است که اگر “خطر برای صاحب” Eastar Jet از طریق تحقیقات دادسرا حل شود ، تأثیر مثبتی در فروش عمومی در حال انجام دارد.

در تاریخ چهاردهم ، ایستار جت از دادگاه خواست که مراحل توان بخشی را آغاز کرده و فروش عمومی را آغاز کند. قسمت اول دادگاه توانبخشی سئول (قاضی Suh Gyeong-hwan) یک دستور حفاظت و یک دستور جامع را برای منع هواپیمای Eastar Jet صادر کرد.

قاضی گفت: “هواپیمایی ایستار متقاضی یک روش توان بخشی است تا راهی برای ادامه کار حمل و نقل هوایی و حمل و نقل از طریق ادغام و ادغام و غیره تحت هدایت منصفانه دادگاه پیدا کند.”

دادگاه پس از محاسبه ارزش تصفیه ایستار جت ، در مورد شروع توانبخشی تصمیم گرفت. به محض تصمیم گیری برای شروع توانبخشی ، ایستار جت قبل از تصویب طرح توانبخشی ، یک روش فروش عمومی را که دادگاه از طریق ادغام و ادغام انجام می دهد ، طی می کند و نامزدهای خرید را انتخاب می کند.

خبرنگار لی هان هیون

ایستار جت در ابتدا پس از تصمیم برای انتخاب یک مذاکره کننده فروش مجدد سعی در تقاضای توانبخشی شرکتی داشت ، اما به دلیل پرداخت نشدن 170 میلیارد درآمد ، حقوق پرداخت نشده 30 میلیارد درآمد و درگیری در مدیریت کار ، به روش توانبخشی روی آورد.

برخی هشدار می دهند که “خطر مالکیت” ایستر جت ، همراه با رکود صنعت هواپیمایی ناشی از کرونا 19 ، می تواند منجر به ورشکستگی شرکت ها شود.

هئو جئو ، استاد گروه مدیریت بازرگانی در دانشگاه هوافضای کره ، گفت: “در روند پیگیری فروش هواپیمای Eastar Jet ، سو about ظن هایی در مورد خطر بهره خصوصی مالک به وجود آمده است.” می توانم دیوانه شوم. ”

دارایی های ایستار جت که با ورشکستگی روبرو هستند بالغ بر 55 میلیارد درآمد و 2564 میلیارد بدهی کسب شده در پایان ماه مه سال گذشته بود که در یک فرسایش کامل سرمایه قرار دارد. در پایان ماه مه سال گذشته ، فروش بالغ بر 90.4 میلیارد بوی بد و تعداد کارمندان از 550 تا 13 نفر بود.

[ad_2]

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *