باد تجارت “سدان دیزل” ، مطابق با اصول اولیه … فولکس واگن ، هدف اتومبیل های محلی است



پیشنهاد فولکس واگن کره

پاسات GT جدید جهت تغییر جهت داخلی را تعیین می کند ، نه شکل ظاهری.

می توان گفت که فولکس واگن پاسات GT که اخیراً تا حدی اصلاح شده است (فیس لیفت ، فیس لیفت) با سیستم ADAS که با “سطح 2” برای رانندگی خودکار اجرا می شود ، اصل تغییر است. فولکس واگن همچنین نقطه ای است که می توان با اعلام راه اندازی I.D4 ، یک وسیله نقلیه الکتریکی مجهز به یک سکوی ویژه برقی ، تغییرات را از قبل انتظار داشت.

بافت کلی رانندگی با یک ماشین اساسی مناسب و قابل مقایسه با “سدان سنتی” مشخص می شود. “GT (Grand Tourer)” در انتهای نام خودرو به معنی نوع اروپایی است. این بدان معنی است که فقط موتور دیزلی آزاد شده است اما در مقایسه با موتور دیزلی قدیمی ساکت بوده است.

شمشیر دو لبه این است که فقط مدل های دیزلی وجود دارد. درست است که تعداد مشتریانی که احساس غرق شدن در وسایل نقلیه برقی مسافت طولانی می شوند هنوز زیاد است. با این حال ، با توجه به اینکه روند جهانی “متوقف کردن گازوئیل” است ، این امر نیز ناامید کننده است.

با این حال ، واضح بود که Passat GT وسیله نقلیه ای با نسبت قیمت به عملکرد بالا (نسبت کیفیت و قیمت) است. خرید واقعی حدود 40 میلیون وون است و خودروی داخلی بالاتر از سوناتا است و با قیمتی منطبق بر گراندور است.

استراتژی فولکس واگن در زمینه “تبلیغ خودروهای وارداتی” آشکار می شود. دیده می شود که در حالی که مارک های دیگر آلمان بازار پرمیوم را هدف قرار داده اند ، از هدف قرار دادن Zeta در آوانته تا T-Roc که بازار SUV جمع و جور داخلی را گرم می کند ، اما نکته متفاوت فولکس واگن هدف قرار دادن خودروی داخلی است.

تست فیلمبرداری

در قسمت جلویی ، جلوه ای مشابه مدل قبلی دارد و شکل شبکه و چراغ های جلو رادیاتور و محل چراغ های روشنایی روز طراحی و بهبود یافته اند. مدل چراغ عقب در قسمت عقب ثابت شده و چراغ های راهنما به چراغ های جلو و عقب متصل می شوند.

پیشنهاد فولکس واگن کره

فضای داخلی بیش از نمای بیرونی تغییر کرده است. با استفاده از رانندگی خودمختار سطح 2 ، فرمان با یک مدل جدید تعویض شد و یک کابین خلبان دیجیتال 10.25 اینچی به داشبورد متصل شد و استفاده از آن راحت بود ، زیرا ناوبری به سبک کره ای می توانست در حالت تمام صفحه نمایش داده شود.

Passat GT فضای زیادی در صندلی عقب و صندوق عقب دارد زیرا هدف آن یک سدان خانوادگی تجاری است. طول فاصله دو محور 2m78cm است که کمی کوتاهتر از Sonata یا Grandeur است.

احساس رانندگی روان و ساکت است. روز قبل از رانندگی آزمایشی (4 ژانویه) برف می بارید و شرایط جاده مناسب نبود. این خودروی آزمایشی به جای لاستیک های اصلی به لاستیک های زمستانی (Britstone Blizzard) مجهز شده بود ، اما با توجه به اینکه احساس می کند تأثیر سطح جاده به خوبی برطرف شده است و با تنظیمات اولیه پایین تنه احساس می شود که تمرکز بر روی راحتی است.

تست فیلمبرداری

احساس شتاب سبک است. مانند مدل دیزلی ، گشتاور اولیه احساس بسیار محسوسی را ایجاد می کند ، در حالی که شتاب کامل در مسیر صعود محدودیت را احساس می کند.

پاسات GT ترکیبی از یک موتور 2.0 سیلندر دیزلی چهار سیلندر دیزلی با یک گیربکس هفت سرعته DSG (دو کلاچه) است. حداکثر قدرت آن 190 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن 40.8 کیلوگرم است. چرخش موتور با دور 1900 ~ 3300 دور در دقیقه ، یعنی عملکرد کافی در منطقه واقعی استفاده را نشان می دهد. انتقال نیرو خیلی سریع نبود ، اما هنگام بالا و پایین رفتن به سختی کار می کرد و اتصال مستقیم بد نبود.

سرعت صفر معکوس Passat GT (زمان شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت) 7 ثانیه است.

پیشنهاد فولکس واگن کره

می توان گفت عملکرد خود مدیریتی که بر آن متمرکز شده است در سطح رضایت بخشی است. هشدار برخورد به موقع اعلام شد و در بزرگراه علاوه بر کنترل کروز تطبیقی ​​، عملکردهای نگهداری از خط و ناوبری به راحتی و راحت کار می کردند.

خودروی آزمایش شده مدلی با پیشرانه چرخ جلو با LED ماتریس ، نمایشگر هد تاپ ، سانروف پانوراما و آستر معتبر با چرخ های 18 اینچی بود و قیمت آن 49.9 میلیون وون بود. تر و تمیز بالایی تست رانندگی 53.2 میلیون وون برای مدل چهار چرخ محرک (4 حرکت) و 44.3 میلیون وون برای مجموعه کلاس اول است.

فضای صندوق عقب 586L است و گزینه های ترجیحی کره ای مانند صندلی های جلو با تهویه و صندلی های عقب گرم شده و همچنین نمایشگر هد تاپ (HUD) توسط روکش های کلاس اول استفاده می شود.

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *