فروشگاه به دلیل کرونا 19 بسته شد. گزارشگر لی هان هیون

روش جبران خسارت پیشنهاد شده به عنوان راهی برای حل قطب بندی افزایش یافته توسط کرونا 19 ، به سرعت از سطح زمین بالا رفته است.

بحث در مورد اقدامات مختلف ، از حداقل 1.2 تریلیون وون تا حداکثر 24 تریلیون ماهانه ، در هفته آینده پیش بینی می شود.

b قبض های جبران خسارت قبلاً ارائه شده است … مشکل چیست؟

نه لایحه مربوط به جبران خسارت در شورای ملی پیشنهاد شده است ، از جمله مین بیئونگ دیوک ، نماینده حزب دموکرات ، که لایحه را در بیست و دوم آغاز کرد.

با توجه به بودجه مورد نیاز ، “قانون ویژه جبران خسارت و رشد برنامه ریزی نشده برای غلبه بر بیماری های عفونی ویروس کرونا” که توسط کنگره مین آغاز شد ، با 24.7 تریلیون بوی تعفن در ماه و “حمایت از تجارت کوچک” که توسط حزب دموکرات آغاز شد ، بزرگترین بود. عضو حزب کانگ هونگ سیک “اصلاحیه جزئی قانون حمایت و پشتیبانی” حداقل 1.2 تریلیون بوی بد در هر ماه است.

لایحه ویژه کنگره مین شامل محتوای متنوعی از جمله جبران خسارت برای صاحبان مشاغل کوچک بر اساس فروش ، کاهش و کاهش اجاره ، مانند کاهش هزینه ، کاهش اجاره ، مشوق های مالیاتی برای مالکان و تسلیت کل کشور از طریق کوپن های تبلیغاتی مصرف است. .

مالکان مشاغل کوچک که شرایط جبران خسارت را دارند به عنوان کلیه مشاغل کوچک و مشاغل کوچک که به دلیل کرونا 19 متحمل خسارات اقتصادی شده اند ، تنظیم می شود ، مانند انواع مشاغل ممنوع برای جمع (جبران خسارت تا 70٪ فروش از دست رفته) ، تجارت با محدود تجارت (حداکثر 60٪) ، تجارت عمومی (حداکثر 50٪) و غیره این می تواند لایه را ضخیم نگه دارد.

با این حال ، بودجه مورد نیاز به طور حتم افزایش می یابد و محاسبه میزان ضرر و زیان ناگزیر به زمان نیاز دارد.

دلیل این امر این است که فروش سالانه تسویه می شود نه ماهانه ، بنابراین تا زمان گزارش زمان لازم است و باید با در نظر گرفتن وضعیت مالیات ، کسر و کسر انجام شود.

از سوی دیگر ، پیشنهاد کانگ ارائه حداقل دستمزد معادل حداقل دستمزد و 50٪ اجاره و سایر هزینه ها در دوره زمانی که اقداماتی مانند ممنوعیت یا محدود کردن جمع آوری به دلیل بیماری های عفونی تحت قانون تجارت کوچک موجود دریافت شده بود. .

هدف از این حمایت محدود به صاحبان مشاغل کوچک ممنوع یا محدود شده است و نوع و روش آن نیز ساده است.

این دو اسکناس همچنین در نحوه جمع آوری پول با هم متفاوت هستند.

لایحه نماینده مجلس مین برای تأمین بودجه مورد نیاز با انتشار اوراق قرضه دولتی بود.

پول جبران خسارات و تسلیت های ملی از طریق اوراق قرضه دولتی صادر می شود و صندوق همبستگی اجتماعی که توسط ارگان های خصوصی و دولتی ارائه می شود موظف است به عنوان کمک های دولتی شرکت کند.

نماینده مینگ توضیح داد که “بانک کره اوراق قرضه دولتی خریداری کرده است تا نقدینگی به بازار تحویل شود.”

از طرف دیگر ، برای این پیشنهاد ، میزان کل حمایت سالانه حدود 14 تریلیون وون است که خیلی زیاد نیست ، بنابراین برای تغییر بودجه و برنامه مدیریت صندوق کافی است.

در مصاحبه ای با CBS Norcut News ، یک مقام دموکرات گفت: “برنامه مین این است که برای اطمینان از عملکرد آن ، یک بار بودجه زیادی هزینه کند و برنامه کن این است که حتی کوچکترین اقدامات را نیز به سرعت حل کند.” مکمل سیستم تقسیم سود که پس از آن اجرا خواهد شد ، ممکن است بهتر باشد به سالن سخنرانی بروید “

◇ اختلاف نظر بین نخست وزیر و معاون نخست وزیر … 野 “شما تاکنون چه کار می کنید” ، اما بدون نگرانی در مورد “ارتقا official رسمی”

0 اعلامیه اجاره در یک خیابان خرید در خیابان Itaewon ، Yongsan-gu ، سئول ارسال شده است. افراد خود اشتغالی متعلق به انجمن مناطق ویژه گردشگری ایتاون و انجمن بازرگانان ایتاون فاش کردند که بازرگانان این منطقه بعد از کرونا 19 در یک دوراهی قرار دارند و از دولت خواستند تا بعد از ساعت 9 شب همراه با قرنطینه سیاست اقدام و جبران خسارت را تعیین کند. خبرنگار لی هان هیون

هم وزارت راهبردی و دارایی و هم مقامات مخالف ، که وزارتخانه های بودجه هستند ، نسبت به ادعای جبران خسارات وارده در گذرنامه واکنش های مثبت اما مثبتی نشان نمی دهند.

در روز بیست و یکم ، هنگامی که نخست وزیر جئونگ شیون به شدت انتقاد کرد “آیا کشور یک کشور از وزارت تجهیزات است” ، در 21 ، “آیا این کشور یک کشور از وزارت تجهیزات است” و به نظر می رسد وضعیت در حالی که وزارت تجهیزات دوباره شروع به بازرسی از آن کرد.

روز بعد ، معاون نخست وزیر هونگ نامکی و وزیر استراتژی و دارایی گفتند: “من به طور فعال در مورد منطقی ترین برنامه برای نهادینه کردن مشاغل آزاد ، صاحبان مشاغل کوچک و غیره بین وزارتخانه ها و دولت های حزبی بحث و گفتگو می کنم. که با محدودیت های تجاری دست و پنجه نرم می کنند. در همان زمان ، وی نگرانی ها در مورد ثبات مالی را تکرار کرد ، زیرا “بدهی بیش از حد ملی سنگینی بر دوش نسل فرزندان ما است.”

“ما بررسی خواهیم کرد تا آنجا که ممکن است کمک کنیم ، اما شما را در مورد مشکلات و محدودیت هایی مانند اختیارات مالی در مورد نهادگذاری قانون آگاه خواهیم کرد.” “سرمایه گذاران خارجی که نرخ رشد بدهی ملی را نظارت می کنند ، رتبه بندی اعتبار دولتی نظرات آژانس های رتبه بندی هرگز آنها نمی توان نادیده گرفت “، وی بارها بر روی روش محتاطانه تأکید کرد.

از آنجایی که حزب حاکم پیش از انتخابات میان دوره ای شهردار سئول و بوسان در قانون تسریع در قانون جبران خسارت تسریع کرد ، قدرت مردم ، احساس فشار به عنوان یک عامل منفی در انتخابات ، از دولت و حزب حاکم به دلیل تأخیر در پاسخ دادن انتقاد کرد.

گفته می شود که چه مدت از آغاز بحران کرونا 19 می گذرد و آنچه در این بین انجام شده است اکنون این لایحه را فوری کرده است.

نماینده چوی سئونگ-جائه ، نماینده داخلی دولت مردم ، گفت: “در واقع ، حساب های غرامت بی شماری برای مشاغل کوچک و متوسط ​​وجود دارد و قانون اساسی باید محدودیت های حقوق مالکیت را جبران کند تا امنیت عمومی و خطر مورد نیاز را کاهش دهد. به عموم مردم وی خاطرنشان کرد: حتی اگر حزب حاکم دولت فقط علاقه مند به حمل و نقل هوایی یا قانون جنگ کره شمالی بود ، با تصویب این لایحه زودتر موفق به جبران خسارت شدند.

قوانین مربوط به از دست دادن صاحبان مشاغل کوچک توسط مردم پیشنهاد شده است.

در روز 14 ، نماینده کنگره چوی به 14 ام پیشنهاد “اصلاحیه جزئی در قانون اساسی تجارت کوچک” را داد ، که دولت مرکزی و مقامات محلی را ملزم به جبران خسارات در صورت بروز یک فاجعه می کند. پیش از این ، در روز 5 ، نماینده مجلس ، كوون میونگ هو “اصلاحیه جزئی در قانون حمایت و حمایت از مالكین مشاغل كوچك” را پیشنهاد كرد ، كه به موجب آن صاحبان مشاغل كوچك باید وجوه كمك به بلایا را از طریق صندوق حمایت از بازار پرداخت كنند.

به همین دلیل ، برخی از تحلیل ها می گویند که این ایرادی به خود سیستم جبران خسارت نیست ، بلکه نقدی بر عدم موفقیت در بحث با محوریت ابتکار دولت مردم است.

علی رغم انتقاد مخالفان ، حزب دموکرات از قانون جبران خسارت به عنوان “سومین قانون برنده شدن مشارکت” بهمراه قانون تقسیم مزایا و قانون همبستگی اجتماعی نام خواهد برد و به طور فعال قانون را در سطح حزب ترویج خواهد کرد ، و جلسه عمومی نمایندگان مجلس در این هفته برای آغاز بحث جدی.

قانونی که توسط دولت مردم آغاز شده است نیز می تواند در این بحث گنجانده شود ، اما این نیاز زیاد نیست ، زیرا پیشنهاد غیرنظامی برای شمول و پیشنهاد سخنران برای سرعت از قبل مزایایی را نشان داده اند.

کمیته صنعت ، منابع ، تجارت و تجارت کوچک و متوسط ​​کره که یک کمیته دائمی تحت صلاحیت آن است و همچنین جلسه عمومی ، حد نصاب کافی برای تصمیم گیری در مورد این لایحه را دارد. بنابراین ، یک راه حل واحد وجود دارد ، مانند لایحه تجدید نظر شده در مورد تحقیق درباره جرم کارمندان ارشد دولت یا قانون منع جنگ کره شمالی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *