نماینده سهون دو توسط شورای استانی جئونبوک ارائه شده توسط شورای استانی یونبوک

برای غلبه بر بحران با وسایل نقلیه تجاری در یونبوک ، بحث شد که یولابوک دو باید همراه با جامعه سیاسی ، بازرگانی و مدنی از دولت مرکزی به دنبال پشتیبانی مالی گسترده برای تحقیق و توسعه باشد.

در تاریخ 27th ، نماینده Se-hoon Doo (Wanju 2 ، حزب دموکرات) از کمیته اقتصادی شورای صنعت کشاورزی شورای Jeollabuk-do در یک گزارش تجاری تحت 378th دفتر نوآوری و رشد 27 ، طی پنج سال گذشته تولید خودروی تجاری Jeollabuk-do 40٪ و صادرات بیش از 50٪ کاهش یافته است.

علاوه بر این ، حجم تولید کارخانه شرکت هیوندای موتور در جئونجو به زیر 40 درصد ، صادرات به زیر 53 درصد رسید و خودروهای تجاری تاتا دوو ، هم تولید و هم صادرات ، بیش از 58 درصد کاهش یافت.

از آنجا که بحران اقتصادی واقعی و کرونا 19 همپوشانی دارند ، تاتا دوو موتور در حال حاضر 150 نفر را تغییر ساختار داده است و در تاریخ 27th ، اتحادیه در کارخانه Jeonju شرکت هیوندای موتور استفاده از تولید وسایل نقلیه تجاری را به کمتر از 40٪ کاهش داده و 130 عضو آن هستند. در آستانه ترک شغل خود هستند. “و آنها خواستار حمایت شدند.

“در سال 1998 ، سود خالص کیا موتورز حدود 6 تریلیون ون کسری داشت و بازیابی آن غیرممکن به نظر می رسید ، اما کیا موتورز که کیا موتورز را به شرط انصراف هیوندای موتورز از حدود 7 تریلیون وام از بدهی کیا موتورز خریداری کرد ، پایان یافت مدیریت قضایی بعد از 22 ماه. وی اظهار داشت: جئونبوك باید این را به عنوان یك الگو در نظر بگیرد و از بحران صنعت خودروهای تجاری جئونبوك عبور كند.

خرید هیوندای موتور از کیا موتورز که از آن به عنوان کتاب درسی ادغام و تملک یاد می شود ، با تلاش محافل سیاسی و تجاری و کمپین فروش کیا موتورز توسط جامعه مدنی امکان پذیر شد. پشتیبانی مالی عظیم از تحقیق و توسعه. ”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *