بزرگترین پروژه ملی گیونگنام “Jinhae New Port” … ارتقا Pri اولویت در 9 از 21 مکان



نمای هوایی بندر جدید Jinhae. تهیه شده توسط دفتر استانی گیونگنام

این منطقه بر روی ساخت سریع بندر بوسان جینیا ، بزرگترین پروژه ملی در گیونگنام متمرکز است ، که موفق به گذراندن مطالعه امکان سنجی اولیه (از قبل) وزارت استراتژی و دارایی نشد.

Gyeongsangnam-do در تاریخ 6 اعلام کرد که به طور فعال به گذرگاه Yeta برای ساخت زودهنگام بندر جدید Jinhae پاسخ خواهد داد ، که عامل اصلی بهبود اقتصادی منطقه خواهد بود.

پیش از این ، بندر Jinhae New Port به ترتیب با اختلاف کمی با امکان اقتصادی (قبل از میلاد) 0.92 و ارزیابی کلی (AHP) 0.497 در بررسی امکان سنجی اولیه موسسه توسعه کره (KDI) به ترتیب از 1 و 0.5 فراتر نرفت. . بر این اساس ، وزارت اطلاعات و حمل و نقل پیشنهاد کرد که با توجه به عدم اطمینان در تقاضا ، پیش بینی مرحله ای لازم باشد.

بندر جدید Jinhae در ابتدا قرار بود تا سال 2040 با مقیاس 21 صندلی ساخته شود ، اما در این روند مقدماتی تغییر یافت تا ابتدا تا سال 2035 تا سال 2035 ساخته شود و حتی این امکان اقتصادی را نیز پشت سر نگذاشت.

بر این اساس ، استان گیونگنام و وزارت امور دریایی و شیلات قصد دارند برنامه پروژه را حفظ کنند ، که با 21 صندلی ارتقا یافت ، با در نظر گرفتن خصوصیات تجاری مقیاس بزرگ و بلند مدت بندر جدید جینیا ، اما همچنان گام به گام.

برای این منظور ، قصد دارد Yeta را در این ماه برای ساخت 9 اسکله قایق تفریحی (7.8 تریلیون بوی بد) ابتدا تا سال 2030 به عنوان اولین قدم معرفی کند. قرار است 12 مکان باقیمانده در دو مرحله با فراهم آوردن فرصت ارتقا پروژه ارتقا یابد.

این استان قصد دارد نه تنها به نكات ارزیابی اقتصادی ، بلكه به عناصر ارزیابی سیاست نیز به طور فعال پاسخ دهد تا اجماعی در مورد ساخت فوری بندر جدید Jinhae برای تصویب قبلی ایجاد شود.

محافل اقتصادی منطقه ای مانند گیونگنام و اتاق بازرگانی بوسان نیز پیشنهادهایی را به کاخ آبی ، شورای ملی و وزارت استراتژی و دارایی ارسال کرده و خواستار انتقال سریع و ساخت بندر جدید جینیا شده اند.

آنها گفتند: “ساخت بندر جدید جینیا موتور مهمی برای بهبود اقتصادی در منطقه جنوب شرقی خواهد بود و تأثیر بسیار مثبتی در سطح توسعه ملی متعادل خواهد داشت.”

این استان قصد دارد فعالیت هایی مانند جلسات عمومی ، مجامع تخصصی و نظرسنجی های آگاهی بخشی را برای ایجاد اجماع منطقه ای در مورد ساخت بندر جدید جینیا انجام دهد.

گیونگنام دو یون این گوک ، مدیر استراتژی آینده ، گفت: “ما قصد داریم به طور فعال از عبور از بندر جدید Jinhae پشتیبانی کنیم ، مانند پاسخ به ارزیابی شرایط خارجی پروژه.

برخلاف بندر جدید بوسان ، که شامل Jinhae-gu ، Gyeongnam و Gangseo-gu ، Busan است ، کل سایت بندر جدید Jinhae در منطقه اداری Gyeongnam ساخته شده است. به عنوان یک پروژه ملی به ارزش 12 تریلیون بوی بد ، بزرگترین در تاریخ Gyeongnam ، 21 شناور و موج شکن بر روی 21 اسکله کانتینر ، 3.2 کیلومتر موج شکن ، 6.01 کیلومتر جاده جنگلی و 337،000 متر مربع امکانات آب دوستانه در غرب برنامه ریزی شده است سمت سال Jinhae-gu تا سال 2040.

موسسه توسعه دریایی و شیلات کره (KMI) تحلیل می کند که تأثیر اقتصادی توسعه بندر جدید Jinhae منجر به تولید 28475.8 میلیارد بوی بد ، ارزش افزوده 22 تریلیون 1788 میلیارد بوی بد و 178222 مشوق اشتغال خواهد شد.

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *