تأمین کنندگان قطعات مشغول آماده سازی اقدامات پاسخگویی خود برای بازسازی موتورهای رنو سامسونگ هستند



نمایی از کارخانه رنو سامسونگ در بوسان. تهیه شده توسط رنو سامسونگ

هنگامی که رنو سامسونگ موتورز ، تنها خودروساز در بوسان ، به منظور کاهش کسری بودجه به مدت هشت سال ، بازسازی قدرتمندی را تحت عنوان “برنامه بقا” دنبال کرد ، قطعات و شرکای محلی هیجان زده شدند.

شرکتهای شریک رنو سامسونگ در اعتصاب طولانی مدت در سال 2019 به شدت آسیب دیدند و تا کرونا 19 سال گذشته ادامه یافتند و با کاهش حجم ، آنها خود را برای پاسخگویی از قبیل کاهش نیروی کار و متنوع سازی مشتری آماده می کنند. در طولانی مدت ، بدون تکیه بر رنو سامسونگ ، که هیچ آموزشی برای اتومبیل های آینده سازگار با محیط زیست ندارد ، افزایش قابل توجهی در تعداد شرکای دنبال جاده های مستقل پیش بینی می شود.

اتاق بازرگانی و صنایع بوسان اخیراً بازرسی از روند اضطراری را با حدود 60 شریک در بوسان ، اولسان و کیونگ نام در رابطه با تغییر ساختار موتورهای رنو سامسونگ انجام داده است. در نتیجه ، برخی از تامین کنندگان انتظار داشتند که در رابطه با تغییر ساختار رنو سامسونگ ، که منجر به کاهش مدیریت و بازنشستگی محترم می شود ، اثرات مثبتی داشته باشد ، اما بیشتر آنها نگران هستند که این تغییر ساختار ، با تاکید بر بهبود سودآوری ، تأمین کنندگان را برای کاهش قیمت ها تحت فشار قرار دهد. اتمسفر.

شرکتهای شریک رنو سامسونگ به طور متوسط ​​20٪ از کارکنان خود کاسته اند و پس از اعتصاب طولانی مدت اتحادیه رنو سامسونگ در سال 2019 و بحران کرونا 19 در سال گذشته میزان فروش 20-30٪ کاهش یافته است.

در مورد چشم انداز بهبود حجم رنو سامسونگ موتورز در آینده ، شرکا معمولاً بدبینی نشان می دهند. از آنجایی که تعداد زیادی از پرتاب های جدید اتومبیل وجود ندارد ، بازیابی آن در کوتاه مدت دشوار است و همچنین کمبود سهام خودروهای الکتریکی برای اطمینان از رقابت دراز مدت دشوار است. شرکا گفتند: “رنو سامسونگ موتورز از تغییرات در روند خودرو عقب است زیرا مدل تجاری مناسبی برای وسایل نقلیه الکتریکی وجود ندارد.” “من گفتم ،” من نسبت به رقابت آینده رنو سامسونگ موتورز تردید دارم.

به دلیل این حس بحران ، بسیاری از تأمین کنندگان ما به دنبال راه حل های خود برای غلبه بر بحران از طریق استراتژی های متنوع سازی تقاضا بودند. شرکت بوسان A با افزایش سهم صادرات مستقیم به نیسان پس از اتمام تولید محموله ورود نیسان ورود به سیستم از رنو سامسونگ موتور بر مشکلات غلبه می کند. شرکت B با گسترش سهم قطعات مربوط به باتری برای وسایل نقلیه الکتریکی ، خسارات وارده را جبران می کند و شرکت C در نظر دارد تا در طولانی مدت تأمین پوشش باتری خودروهای الکتریکی را گسترش دهد.

برخی از شرکت ها در حال حاضر با ورود به حوزه محیط زیست خودروهای الکتریکی به نتیجه رسیده اند. شرکت D سهم خود را از صادرات جهانی قطعات خودروهای الکتریکی گسترش داده و شرکت E محصولات خود را به تسلا عرضه می کند.

برای اینکه رنو سامسونگ موتورز و شرکای آن بر مشکلات فعلی غلبه کنند ، انتظار می رود صادرات به اروپا و فروش داخلی افزایش یابد. با این حال ، چون بازار اروپا به دلیل کرونا 19 نتوانست بهبود یابد ، حتی حجم برنامه ریزی شده اولیه نیز تولید را کاهش داد. در سال های اخیر ، حتی فروش داخلی نیز که مورد استقبال عمومی قرار گرفت ، به شدت کاهش یافته و نگرانی عمیقی را برای تأمین کنندگان نشان می دهد.

یک مقام مسئول در بوسان گفت: “از آنجا که تغییر ساختار رنو سامسونگ موتورز مستقیماً برای تأمین کنندگان محلی با مشکل روبرو می شود ، ضروری است که آسیب رساندن به تأمین کنندگان را به حداقل برسانیم و اطمینان حاصل کنیم که بازسازی منجر به سردرگمی در بازار کار محلی نمی شود.” تامین کنندگان برای ایجاد تنوع در مشتریان خود در حال جابجایی هستند ، باید از آنها به عنوان فرصتی برای گسترش مشارکت در زنجیره تأمین جهانی استفاده شود تا تأمین کنندگان قطعات محلی بتوانند از طریق پشتیبانی سیستماتیک زنده ماندن مستقلی را ایجاد کنند. ”

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *