تناقض در دستکاری افکار عمومی و تبلیغات “هرگز یک شمشیر واقعی” در تاریخ پس از 16 سال نیست



اخبار yunhap

سرویس جستجوی کلمات در زمان واقعی Naver ، که بحث بر سر دستکاری و تبلیغات افکار عمومی را برانگیخته است ، در اواخر این ماه حذف خواهد شد. این سرویس پس از 16 سال راه اندازی سرویس تحت عنوان “رتبه بندی جستجوی در زمان واقعی” در مه 2005 به تاریخ می رود.

طبق صنعت چهارم ، Naver اخیراً تصمیم گرفت خدمات جستجوی افزایش پورتال را در اواخر این ماه به حالت تعلیق درآورد.

Naver Real Test با تجزیه و تحلیل اصطلاحات جستجو وارد شده از طریق جعبه جستجوی Naver در طی یک دوره زمانی کار می کند و عبارات جستجو را با بیشترین افزایش تعداد وارد شده در یک ردیف نشان می دهد.

از آنجا که Naver به بزرگترین پورتال جستجو در کره تبدیل شده است ، رتبه بندی در زمان واقعی موتور جستجو به عنوان شاخصی از تعداد کره ای هایی که در حال حاضر به چه شغلی علاقه مند هستند خدمت می کند.

با این حال ، به دلیل اختلاف در مورد قابلیت اطمینان ، همیشه سر و صدا وجود داشت.

به ویژه ، هنگام انتصاب وزیر دادگستری سابق چو کوک در سال 2019 ، انتقاداتی مبنی بر اینکه جوانب مثبت و منفی موافقان و مخالفان نسبت به رتبه بندی شرایط جستجو به سرعت در حال رشد Naver و اینکه این اتفاق دور از هدف اصلی “بازتاب جریان منافع مصرف کننده “.

علاوه بر این ، بیان شد که عبارات تبلیغاتی بیشترین رتبه بندی موتور جستجو را که سریعاً رشد می کند ، به خود اختصاص داده اند.

بنابراین Naver با استفاده از فناوری هوش مصنوعی (AI) برای سازماندهی مجدد اصطلاحات جستجوی در زمان واقعی متناسب با منافع فردی مصرف کنندگان و تعلیق خدمات در دوره انتخابات ، از طریق سازماندهی مجدد به اختلافات پاسخ داد.

با این حال ، اختلافات به راحتی به خواب نمی رفت و در نهایت تصمیم گرفته شد که ناور بیش از ویژگی های ناب سرویس جستجوی کلمات در زمان واقعی ، اختلال در عملکرد داشته باشد.

یک کارمند Naver گفت: “این بدان معناست که Naver دیگر مسئولیت تنظیم دستور کار را نخواهد داشت.”

پیش از این ، کاکائو در فوریه سال گذشته سرویس جستجوی کلمات در زمان واقعی خود را متوقف کرد.

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *