توت فرنگی گیونگنام اندونزی افزایش عطر و طعم صادرات را برای 5 سال نشان می دهد



ویدیوی تبلیغاتی توت فرنگی اندونزیایی. تهیه شده توسط دفتر استانی گیونگنام

توت فرنگی تولید شده در گیونگ نام یک فیلم تبلیغاتی ایجاد می کند تا طعم اندونزیایی ها را به خود جلب کند.

دفتر Gyeongsangnam-do Jakarta در تاریخ دوم اعلام کرد که ویدیویی را با Tasyi Athasyia ، تأثیرگذار مشهور در اینستاگرام ، برای تبلیغ توت فرنگی در اندونزی ، مرکز سیاست جدید دولت جنوبی در جنوب جنوبی ، ایجاد کرده است.

این فیلم 8 دقیقه ای حاوی طعم توت فرنگی های گیونگنام و دستور العمل های مختلف است. آیا دفتر جاکارتا به دلیل ترجیحات ، تحویل و آگاهی و سلیقه های منتخب محبوب بین طبقات مختلف ، از 10 تأثیرگذار مرتبط با غذا در اندونزی بررسی می کند.

آیا قصد دارید با این ویدیو تبلیغات توت فرنگی Gyeongnam را تقویت کنید. او همچنین قصد دارد از آن به عنوان تبریک تبلیغاتی برای صادرات میوه هایی از گیونگنام مانند گلابی و خرمالو و همچنین توت فرنگی استفاده کند.

سئونگ هی یو ، رئیس دفتر جاکارتا در استان گیونگنام ، گفت: “ما امیدواریم که صادرات محصولات کشاورزی به گیونگنام با تبلیغ توت فرنگی و سایر محصولات از طریق شبکه ارتباطی نوری در شرایطی که فرهنگ با به دلیل کرونا 19 در حال شیوع بیشتر است. “

از بین انواع توت فرنگی صادر شده از گیونگنام ، Maehyang 70-80٪ است ، و بقیه Seolhyang و Geumsil است. صادرات اندونزی طی پنج سال گذشته به طور مداوم در حال افزایش بوده است. در بازار محلی ، 250 گرم 130،000 روپیه (15،000 بوی بد) و 330 گرم 220،000 روپیه (17،700 بوی بد) می فروشد.

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *