جنبش Goesan-gun ‘Sand-gu’ افزایش مصرف در مقایسه با کرونا 19



لی چا یانگ ، سر گوزان (سمت راست) ، غذای بسته بندی شده را در یک رستوران محلی خریداری می کند. تهیه شده توسط Goesan-gun

Goesan-gun ، Chungcheongbuk-do ، جنبش عشق Goesan را برای کمک به مشاغل کوچک و کشاورزانی که به دلیل کرونا 19 از فاصله اجتماعی طولانی مدت رنج می برند ، تبلیغ می کند.

این جنبش یک جنبش عمومی نظامی با هدف افزایش مصرف است ، به این معنی که “بیایید با فروش حداکثر 9 ساعت برای کمتر از 4 نفر اقتصاد Gossan را نجات دهیم”.

به عنوان بخشی از این ، ارتش “رویداد صدور گواهینامه غذا برای بسته بندی مواد غذایی در راه خانه” را برگزار می کند ، جایی که مواد غذایی در یک رستوران در ساختمان در راه خانه بسته بندی می شود و طبق SNS رسمی Goesan-gun گواهی می شود و هدیه قرعه کشی داده می شود.

علاوه بر این ، “یک رویداد یارانه ای مصرف کارت عشق Goesan” برگزار می شود که 100 کاربر را با مبلغ تجمعی 200000 یا بیشتر برنده با استفاده از کارت Goesan Sarang جذب می کند و به ازای هر نفر 20000 کرون KRW به آنها پرداخت می کند.

به ویژه ، مقامات نظامی تصمیم گرفته اند که در جنبش ارتقا consumer مصرف کننده برای احیای اقتصاد محلی پیشگام باشند.

این شهرستان تصمیم می گیرد دو بار در ماه یک سفر سنتی دپارتمان در بازار انجام دهد و حداقل سه بار در هفته “یک تور رسمی رسمی ناهار” برگزار کند تا برای صرف ناهار به یک کوچه یا رستوران بازار سنتی برود و از مشکلات صاحبان آن گوش کند.

علاوه بر این ، “Love Goesan Love Good Good Campaign Payment” ، که پس از پیش پرداخت در یک فروشگاه عادی استفاده می شود ، و “New Year’s New Year Camping Sharing Campaign” ، که یک بسته محصولات کشاورزی را از Goesan-gun به عنوان هدیه تعطیلات خریداری می کند ، هر سه شنبه به عنوان روز خرید گل تعیین شده است. همچنین یک “سه شنبه مانند رنگ” وجود دارد که گلها را تأمین می کند.

گونسو لی چا یانگ گفت: “به منظور احیای اقتصاد محلی ، امیدوارم افراد زیادی در جنبش عشق گسان شرکت کنند.”

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *