وزیر زمین ، زیرساخت و حمل و نقل بایون چانگ هوم با شهردار Daegu کوون یانگ جین گفتگو کرد. تهیه شده توسط استان گیونگ بوک

استان گیونگ بوک برای پیشبرد زودهنگام پروژه های SOC که تسریع در توسعه منطقه ای دارند ، دست به دست هم داده است.

استان شمالی گیونگسانگ و شهر دائگو در تاریخ 29 مین با وزیر زمین ، زیرساخت و حمل و نقل بون چانگ هوم ملاقات کردند و اعلام کردند که آنها برای حمایت از دولت برای پیشبرد پروژه راه آهن SOC در منطقه گیونگبوک-دائگو پیشنهاد حمایت اولیه کرده اند.

شهرها و استانها از دولت خواسته اند که به طور فعال برق دو مسیر را در خط Daegu-Gyeongbuk (Seodaegu-Uiseong) ، خط راه آهن داخلی Mungyeong-Gimcheon و Line Jungang (Andong-Yeongcheon) ترویج دهد ، که پروژه های اولویت دار محسوب می شوند در برنامه های آینده کیونگبو.

خط Daegu-Gyeongbuk (Seodaegu ~ Uiseong) مسیری است که دو محور طولی Gyeongbu Line و Jungang Line را برای توزیع ترافیک در خط Gyeongbu به هم متصل می کند و انتظار می رود نقشی اساسی در گسترش استفاده از راه آهن داشته باشد.

علاوه بر توسعه اقتصادی منطقه ای ، فرودگاه یکپارچه جدید به عنوان شبکه اصلی راه آهن در نظر گرفته شده است ، که به استقرار موفق به عنوان یک فرودگاه هاب منجر می شود که نه تنها داگو و گیونگ بوک را به داخل کشور بلکه منطقه مرکزی را نیز متصل می کند.

در همان زمان برای راه آهن داخلی Mungyeong-Gimcheon ، که در طرح ملی ساخت شبکه راه آهن به مدت پنج سال منعکس شده است ، اما به دلیل تأخیر در مطالعه امکان سنجی اولیه ، قطع پروژه هنوز دوره پروژه حل نشده است. Suseo-Mungyeong) و خط جنوب داخلی (Gimcheon-Geoje). وی تأکید کرد: اتصال مقطعی یک کمربند صنعتی و توریستی است که منطقه پایتخت و مناطق داخلی و مرکزی را به هم متصل می کند و شرط اساسی دستیابی به هدف برنامه ملی برای دستیابی به کارایی شبکه راه آهن ملی است.

قطار دو طبقه Jungang Line همچنین فقط بخش Andong-Yeongcheon را در کل مسیر Cheongnyang-ri به Yeongcheon ارتقا می دهد. وی توضیح داد که برای بهبود دسترسی منطقه شهری به Daegu و Gyeongbuk ، مجهز به زیرساخت های عالی فرهنگی و گردشگری ، همچنین برای حرکت اقتصادی فعال منطقه ای ، باید مسیر دوگانه تکمیل شود.

وی همچنین تأکید کرد که با توجه به موقعیت تاریخی خط مرکزی ، که به توسعه صنعتی کره مرتبط است و گسترش شبکه راه آهن در آینده ، ارتقا of مسیر دوگانه فراتر از تلاش دولت های محلی است و دولت باید آن را بکار برد خاموش

معاون فرماندار Ha Dae-seong در استان Gyeongbokgung گفت: “به منظور اطمینان از محرکهای رشد جدید در Gyeongbüg و Daegu و توسعه رفاه مشترک بین مناطق محلی و کلانشهرها ، شبکه ریلی فعلی باید در اسرع وقت راه اندازی شود.” او گفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *