خسارت کاربران فروشگاه Weverse همچنان ادامه دارد … ضربه بزرگ “من پیشرفت خواهم کرد تا مشکلی پیش نیاید”



مرکز تجارت الکترونیکی سئول روز سوم اعلام کرد که از اول ماه مه سال گذشته تا 31 ژانویه سال جاری ، در مجموع 137 گزارش خسارت مربوط به فروشگاه WeBus دریافت شده است. تسخیر فروشگاه وبوس تهیه شده توسط مرکز تجارت الکترونیکی سئول

Weverse Shop ، پلتفرمی که آلبومهای انفرادی ، کالاها (محصولات) و بلیط های کنسرت متعلق به برچسب های Big Hit مانند BTS ، Tomorrow by Together ، Seventeen و دیگران را می فروشد. او قول داد خدمات را بهبود بخشد.

مرکز تجارت الکترونیکی سئول روز سوم اعلام کرد که در مجموع 137 شکایت مربوط به فروشگاه وبوس از اول ماه مه سال گذشته تا سی و یکم ماه گذشته دریافت شده است که نقص و نقص محصول در 42.3٪ (58 مورد) بیشترین بوده است. . .6 33،6٪ (46 مورد) برای لغو ، بازپرداخت و بازپرداخت 13،8٪ (19 مورد) برای تأخیر در تحویل 5،1٪ △ (7 مورد) برای عدم تماس ، تعلیق و تعطیلی 2 △ ، 2٪ ( 3 مورد) برای خطاهای اطلاعات محصول 1.5 △ (2 مورد) تغییرات قرارداد و خرابی ها 1.5 △ (2 مورد) شکایات خدمات و خطاهای سیستم.

این مرکز به طور دقیق محتوای مشاوره با مشتری را بررسی کرد و هنگام درخواست تعویض یا بازپرداخت به دلیل نقص یا نقص در محصول ، فروشگاه Weverse از بازپرداخت خودداری کرد یا هزینه بازگشت را به مصرف کننده تحویل داد زیرا در محدوده قابل قبول نیست محصولات معیوب. در برخی موارد ، دریافت کالای مبادله ای چندین ماه طول کشید.

علاوه بر این ، مرکز نشان داد که Weverse Shop برخی از اطلاعات محصول مورد نیاز “اطلاعیه ارائه اطلاعات مربوط به محصولات تجارت الکترونیکی و غیره” را به درستی نمایش نمی دهد. برای لباس های فروخته شده ، تولید کننده / وارد کننده ، لباسشویی روش ، اقدامات احتیاطی ایمنی ، تاریخ ساخت ، مدیر عامل و شماره تلفن حذف شده و اطلاعات اساسی برای برخی از محصولات مانند کلاه ، دستکش و هدفون بی سیم به درستی نمایش داده نمی شود.

بر اساس محتوای مشاوره جراحات ، این مرکز اعلام کرد که پس از بررسی تأخیر در تحویل ، امتناع از بازپرداخت و ناقص بودن اطلاعات محصول ، قانون تجارت الکترونیکی را نقض می کند ، برنامه هایی مانند توصیه های اصلاح و اعمال جریمه را بررسی می کند.

در پاسخ ، Big Hit Entertainment گفت: “ما از کاربرانی که ممکن است احساس ناراحتی کرده باشند عذرخواهی می کنیم. Weverse Shop از زمان راه اندازی آن در سال 2019 تلاش مستمری در جهت بهبود خدمات مشتری داشته است. ما به طور جدی درمورد شکایات دریافتی اقدام می کنیم. ناراحتی مصرف کننده. برای جلوگیری از این ، ما برنامه خدمات مشتری را مرور می کنیم و به طور مستمر آن را بهبود می بخشیم. ”

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *