تهیه شده توسط Geochang-gun

با تصویب 80٪ بودجه قرارداد علامت تجاری ، که به طور کلی کاهش یافت ، راه عادی سازی جشنواره بین المللی تئاتر Geochang ، که دارای سنتی 30 ساله بود ، نامشخص بود.

Geochang-gun در جلسه فوق العاده 254th جلسه Geochang-gun ، که در 25 ام برگزار شد ، گفت که در نتیجه بررسی بودجه اولین اصلاحیه اضافی مربوط به انتقال علامت تجاری به جشنواره بین المللی تئاتر Geochang ، 800 میلیون مورد تأیید و 200 میلیون درآمد کاهش یافته است.

ارتش پیش بینی کرد که با توجه به بودجه مصوب ، موضوع حقوق علائم تجاری که موضوع اختلاف بود ، قابل حل است. این سیاست برای این منظور تنظیم شده بود که میزان تسویه حساب 200 میلیون وون با شورای Geochang-gun به آرامی محقق شود. در 7 دسامبر سال گذشته ، ارتش با كمیته اجرایی جشنواره بین المللی تئاتر Geochang كه حق داشتن علامت تجاری را داشت ، برای انتقال حق علامت تجاری به جشنواره تئاتر برای 1 میلیارد بوی بد توافق كرد و اعلام كرد كه قول داده است 1 میلیارد وون از 31 شما پرداخت کنید.

با این حال ، در اولین کمیته امور عمومی در 253مین جلسه عادی روز بعد ، شورای Geochang-gun ارزش مارک را 1 میلیارد بوی بد و هزینه انتصاب وکیل را 55 میلیون وون در پیش نمایش 3 کاهش داد. اصلاحیه اضافی بودجه برای سال 2020 دلیل آن این است که بودجه در شرایطی که افکار عمومی منفی باشد بدون گذراندن روند جمع آوری نظرات ساکنان ، تصویب نمی شود.

با این حال ، ارتش معتقد است که جشنواره بین المللی تئاتر ژئوچانگ پس از دریافت کمی تصویب بودجه در جلسه فوق العاده شورای شهرستان ژئوچانگ در آن روز ، می تواند امسال پس از مشورت با کمیته اجرایی به طور معمول برگزار شود. گو یینگ مو ، رئیس Geochang-gun ، گفت: “اگرچه برخی از مصوبات در بودجه 1 اضافی داده شده است ، اما این یک نقطه شروع برای غلبه بر درگیری و جهش دوم برای جشنواره بین المللی تئاتر Geochang خواهد بود.”

جشنواره بین المللی تئاتر Geochang یک جشنواره نماینده Geochang-gun با بیش از 30 سال سابقه است ، اما از سال 2016 به دلیل عدم اطمینان در روند اجرای بودجه ، درگیری داخلی گروه و تشکر ، باعث درگیری در منطقه شده است. به ویژه ، به دلیل عدم اطمینان از اجرای بودجه ، مانند یارانه ها ، کمیته اجرایی جشنواره تئاتر ، یک سازمان خصوصی ، مورد انتقاد گسترده ارتش یا مجلس قرار گرفته است. ارتش تصمیم گرفت که این مشکل با خرید حق علائم تجاری و برگزاری جشنواره تئاتر از طریق بنیاد فرهنگی Geochang ، یک نهاد عمومی و نه یک سازمان خصوصی مسئول این رویداد ، حل شود.

در همین راستا ، ارتش قراردادی را با کمیته اجرایی جشنواره تئاتر منعقد کرد تا قیمت انتقال از طریق ارزیابی مارک را با کمیته اجرایی جشنواره تئاتر در دسامبر 2018 تعیین کند ، اما تخمین دو کشور حدود 1 میلیارد و به نبرد دادگاه رفت. پس از یک دادخواست ، دو طرف توافق کردند که حقوق مارک تجاری به مبلغ 1 میلیارد درآمد را منتقل کنند ، اما کنگره کل بودجه را قطع کرد و این موضوع را مشخص نکرد. با این حال ، همانطور که برخی بودجه ها در آن روز تصویب شدند ، راه عادی سازی باز شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *