خبرنگار هوانگ جین هوانگ
در دولت سوم شهر سئول خواستار احتیاط شد و گفت که خسارت مصرف کنندگان مرتبط با فروشگاه Weverse ، که به اصطلاح کالا و محصولات طرفدار گروه های معروف بت را می فروشد ، همچنان ادامه دارد.
طبق گفته های سئول مال این شرکت ، Weverse Shop یک مرکز خرید سیار است که آلبوم ها ، محصولات ویژه و بلیط های کنسرت را فقط به خواننده های متعلق به Big Hit Entertainment می فروشد.
از نظر نوع آسیب ، نقص یا نقص در محصول در 42٪ بیشتر مشاهده می شود ، پس از آن بازپرداخت یا بازپرداخت در 34٪ و تأخیر در تحویل در 14٪ وجود دارد.
حتی اگر مصرف کنندگان به دلیل نقص یا نقص در محصول درخواست تعویض یا بازپرداخت کنند ، بازپرداخت آنها محروم شد ، با بیان اینکه طبق استانداردهای داخلی نقص ندارد یا مجبور به تحمل هزینه بازگشت است و دریافت بیش از 6 ماه طول می کشد تولید – محصول.
مرکز تجارت الکترونیکی سئول گفت Weverse Shop محصول را بدون نمایش صحیح اطلاعات محصول مانند تولید کننده ، تاریخ تولید و موارد احتیاطی که در معاملات تجارت الکترونیکی نشان داده شده ، فروخته است.
بر اساس محتوای مشاوره ، دولت پایتخت سئول قصد دارد اقدامات پس از تحقیق در مورد نقض قانون تجارت الکترونیکی ، مانند توصیه هایی برای اصلاح و اعمال جریمه ها را بررسی کند.
Park Joo-seon ، کارمند سئول Fair Economy ، هشدار داد: “بسیاری از محصولات بت برنامه ریزی شده در نوجوانی و 20 سالگی وجود دارد که مصرف کنندگان اصلی آنها قوانین و مقررات را نمی فهمند ، و محصولات مرتبط به طور انحصاری در مراکز تجاری به فروش می رسند و احتمالاً ادامه خواهد یافت. ”