شهر بوسان ، طرفداران 2030 دانشکده دانشجویی در نمایشگاه بوسان


[ad_1]

شهر بوسان “حامیان دانشجویان کالج سامبو لی (2030 در بوسان ، نمایشگاه جهانی) و 2030 (20 30 نفر) را هدایت می کند ، به رهبری جوانان 20 ساله برای بهبود فضای نمایشگاه جهانی 2030 در بوسان تهیه شده توسط تالار شهر بوسان

شهر بوسان در تاریخ 25th میزبان “حامیان دانشجویان کالج سامبو لی (2030 در نمایشگاه جهانی بوسان) و حامیان کالج تا 2030 (20 30 نفر)” به رهبری جوانان 20 ساله خواهد بود تا فضای جهان را تقویت کند نمایشگاه بوسان در سال 2030.

حامیان کالج لی سامبو ، که شامل 300 دانشجوی محلی خواهد بود ، محتوای آنلاین متناسب با احساسات نسل جوان ایجاد می کنند ، مردم داش را در ارتباط با جشنواره ها و رویدادهای مختلف ترویج می دهند و از کمپین های آنلاین پشتیبانی می کنند. پشتیبانی از 5 میلیون نفر را امضا می کنند.

این شهر از اول ماه آینده تا 12 مارس به طور آشکار از طریق وب سایت شهرستان بوسان استخدام می کند.

از میان 300 حامی منتخب ، تمجید از بازار پایان سال (10 نفر) ، نمایشگاه دبی (3 نفر) ، گلکسی جوانه (7 نفر) ، افراد سه ماهه عالی (50 نفر ، 50 هزار وون) ، مسافت پیموده شده برای کمک های اجتماعی ارائه شد مزایایی مانند

علاوه بر این ، “2030 Actuver” به معنای “یک عامل تبلیغاتی متشکل از 30 سازنده رسانه در سن 20 سالگی و فعالیت های فعال برای تبلیغ نمایشگاه از طریق YouTube را ترویج می کند” ، و یک سازنده رسانه یک نفره است که در حال حاضر روند مطلوبی دارد. رسانه ها. ایجاد اشتیاق برای جذب از طریق محتوای تبلیغاتی خلاقانه و جدید.

این شهر قصد دارد با انتخاب 30 سازنده که مهارت آنها به عنوان برنده در یک مسابقه محتوایی که توسط آژانس ارتقا Industry صنعت اطلاعات بوسان برگزار شده ، از هزینه های تولید سرانه حمایت کند.

علاوه بر این ، تصمیم بر این شد که از نظر خلاقیت و تخصص در زمینه محتوا ، مزایای اضافی برای پنج فعال برجسته فراهم شود.

این دوره تا دسامبر ادامه دارد ، زمانی که او در مراسم افتتاحیه در اوایل ماه مارس به طور رسمی به عنوان خبرنگار منصوب شد.

فعالیت های طرفداران و بازیگران سامبو لی از سال 2030 و محتوای اختصاصی آنها در وب سایت رسمی سرویس رسمی شبکه های اجتماعی (SNS) بوسان ، تیم استخدام دولت و کمیته ارتقا Citiz شهروندان منتشر خواهد شد.

همچنین از طریق بیلبوردهای خارجی مانند تالار شهر ، سیستم اطلاعات اتوبوس های شهری و تلویزیون در سکوهای مترو به موازات آفلاین تبلیغ می شود.

[ad_2]

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *