اخبار yunhap

بازار تجارت الکترونیکی سالانه 20 درصد رشد می کند. جنگ سختی است برای فتح بازاری که نه قوی و نه ضعیف است. دشمن دیروز به رفیق امروز تبدیل خواهد شد و انتظار می رود حمله نیروهای متفقین با مشارکت پایتخت دور.

همانطور که غول های توزیع سنتی به دلیل کرونا 19 کوچک می شوند و مرکز ثقل به آنلاین و سیستم عامل منتقل می شود ، انتظار می رود توزیع به “پلت فرم” تبدیل شود.

◇ Amazon-11th Street Alliance against Distribution Powerhouse ، مسلح به پورتال

آمازون اخبار yunhap

آمازون که شعار “فروش همه چیز در جهان” را دارد ، به عنوان یک شرکت تهاجمی شناخته می شود. وقتی آمازون وارد بازار خاصی می شود ، مشتریان و سود از آمازون محروم می شوند و منجر به اصطلاح جدیدی می شود ، “غافلگیر شوید”.

آمازون ، بزرگترین شرکت تجارت الکترونیکی جهان ، اواخر سال گذشته ورود خود را به بازار کره اعلام کرد. در میان شرکتهای تجارت الکترونیکی محلی احساس بحران وجود داشت که ممکن است خرده فروشان از شکارچی آمازون متحیر شوند.

به جای ورود مستقیم ، آمازون ترجیح داد خیابان یازدهم را دور بزند. این روش سرمایه گذاری سهمی به ارزش 300 میلیارد دلار در یازدهم است.

خیابان یازدهم که آمازون به آن ملحق شد ، خدماتی را ارائه می دهد که به مشتریان امکان می دهد محصولات آمازون را مستقیماً از خیابان 11 خریداری کنند. به عنوان یک استراتژی برای دستیابی به بهترین تجارت الکترونیکی مانند Coupang و eBay Korea ، از آن به عنوان تمرکز بر تمایز “خریدهای مستقیم” به جای کوچک سازی تفسیر می شود.

در برابر حمله متفقین ، برخی از توزیع کنندگان نیز به دشمنان دیروز پیوستند.

یونگجین یونگ ، نایب رئیس گروه Shinsegae. اخبار yunhap

در بیست و هشتم ماه گذشته ، معاون رئیس جمهور یونگ یونگ جین از گروه Shinsegae از دفتر Naver بازدید کرد ، که به یک دایناسور برای تجارت الکترونیکی تبدیل شده است و در مورد برنامه های همکاری در توزیع بحث و گفتگو کرد. این صنعت با حرکات بی سابقه معاون رئیس جمهور جئونگ یونگ-جین ، که به خاک دشمن پریده شد ، هیجان زده شد.

همچنین تحلیلی وجود دارد که معاون رئیس جمهور چونگ یونگ-جین به دلیل “محدودیت” های بستر SSG مستقیماً از ناور بازدید کرده است.

Shinsegae SSG.com ، یک مرکز آنلاین آنلاین یکپارچه را اداره می کند ، اما حجم معاملات سالانه آن حدود 4 تریلیون بوی بد است که حضور کمی در بازار تجارت الکترونیکی دارد. از طرف دیگر ، میزان معاملات سالانه Naver بیش از 20 تریلیون بوی بد است. سال گذشته ، فروش Naver با رشد 37.6 درصدی به 1.89 تریلیون وون رسید.

بنابراین ، اگر Shinsegae با Naver ، بازار خرید آنلاین فعلی ، اتحاد منعقد کند ، می تواند سلطه خود را هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین اعمال کند. به نظر می رسد با ترکیب مزایای عضویت مانند Naver Plus تا E-Mart که در حال حاضر به صورت غیر عضو فعالیت می کند ، می توان مشتریان وفادار را ایمن کرد.

از آنجا که Naver همچنین می تواند از قابلیت های خرید (خرید) Shinsegae-E-Mart به عنوان غذای تازه استفاده کند ، پیش بینی می شود که ترکیب توزیع قوی و پلت فرم هم افزایی های مفیدی را برای متزلزل کردن بازار تجارت الکترونیکی ایجاد خواهد کرد.

strategy استراتژی متفقین ، خوابیدن با دشمن … در پایان ، مشکل در “پلت فرم” است

پیشنهاد برای خیابان یازدهم

خیابان 11th ، که اتحاد آمازون را تشکیل می دهد ، همچنین استراتژی “زندگی با دشمن” را با Shinsegae دنبال می کند.

خیابان 11st محصولات SSG.com را صبح زود برای تکمیل خدمات تحویل ارائه می دهد. اگر “SSG Early Morning Delivery” را در “Shops Today” انتخاب کنید و محصول را تا نیمه شب سفارش دهید ، می توانید ساعت 6 صبح روز بعد آن را تحویل بگیرید.

11st یک استراتژی برد-برد است زیرا دسته غذاهای تازه را گسترش می دهد و SSG.com می تواند از یک پلتفرم به نام 11st برای افزایش بازدید مشتری استفاده کند.

انتظار می رود EBay Korea که به قیمت 5 تریلیون KRW فروخته شد ، متغیری باشد که بازار تجارت الکترونیک را متزلزل کند.

لوته و هیوندای که مراکز آنلاین خود را اداره می کنند اما نتایج ضعیفی دارند ، همچنین فرصت دارند eBay Korea را افزایش دهند تا بر بازار تسلط یابند.

از سال 2019 ، از 135 تریلیون معامله خرید آنلاین ، معاملات eBay کره به 19 تریلیون بوی بد رسیده است که 14٪ کل معاملات را نشان می دهد.

کارشناسان تجزیه و تحلیل می کنند که بزرگترین عامل گسترش بازار آنلاین است که توسط کرونا 19 در برابر قیمت خرده فروشی تسریع می شود. تسلط بر بازار بستگی به این دارد که “پلتفرم” را اشغال کند که به شما امکان خرید سریع و آسان محصولات مختلف را می دهد.

اخبار yunhap

در واقع ، GS ، که سال گذشته ادغام GS Shop و GS Home Shopping را دنبال کرد ، یک بستر خرید به نام Marketpo را باز می کند که فروشگاه های آنلاین شرکت های وابسته خود را ادغام می کند. او قصد دارد با مارک خودش به یک مارک خارجی وارد شود و از آن به عنوان یک بستر باز استفاده کند.

کیم کوانگ سئوک ، رئیس انستیتوی تحقیقات صنعت اقتصادی کره گفت: “هرچه بازار آنلاین بزرگتر باشد ، تأثیر پلتفرم نیز بیشتر خواهد بود.” “شرکت ها دو استراتژی را برای تبدیل شدن به یک پلتفرم یا استفاده از پلتفرم خود انتخاب می کنند.”

کیم گفت: “لازم است که با توجه به مشکلات تغییر سریع ، مانند حرکت مشترک شرکت های توزیع در شرایطی که در بازار آنلاین رقابت وجود دارد ، به دنبال راه های زنده ماندن بود.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *