[ad_1]

Spotify اخبار yunhap

Spotify ، شماره یک سرویس موسیقی جهان به نام Netflix در صنعت موسیقی ، در کره مستقر شد. ظهور اسپاتیفای تغییر در بازار موسیقی داخلی را پیش بینی می کند ، زیرا قابلیت اطمینان گرافیک در زمان واقعی شرکت های محلی به دلیل سوicion ظن به خرید موسیقی ، به زمین افتاده است.

برخی پیش بینی می کنند که سوار قطار اپل موزیک می شوند که از سال 2016 وارد بازار کره شد اما هنوز جایگاهی ایجاد نکرده است. همانند کشوری که برای اولین بار در آن راه اندازی شد ، به جای نمایش تبلیغات در وسط ، ویژگی گوش دادن به موسیقی رایگان از دست رفت. بیشتر Spotify در حال راه اندازی یک سرویس داخلی بدون ارائه برخی منابع صوتی است. منابع موسیقی Kakao M ، که به عنوان یک عامل اصلی در تعیین موفقیت یا شکست ذکر شده است ، شامل نمی شوند.

◇ بزرگترین جریان موسیقی جهان “Spotify” رسماً در کره راه اندازی می شود … هزینه ماهانه 10 هزار وون

Spotify روز 2 اعلام کرد که رسماً خدمات خود را در کره راه اندازی می کند. می توانید برنامه را از Google Play Store ، Apple App Store و وب سایت رسمی بارگیری کنید.

Spotify در سال 2006 در سوئد تاسیس شد. با نقاط قوت ، توصیه های پیچیده موسیقی متناسب با تنظیمات کاربر و لیست پخش با کیفیت بالا ، تعداد کاربران تا سپتامبر سال گذشته به 320 میلیون نفر رسید. از این تعداد ، 144 میلیون مشترک پولی هستند. این آهنگ دارای بیش از 60 میلیون آهنگ ، 4 میلیارد لیست پخش و 1.9 میلیون پادکست است که به بزرگترین سرویس پخش موسیقی در جهان تبدیل شده است.

اخبار yunhap

بر این اساس ، در کره امکان دسترسی به سرویس “مراقبت شخصی” وجود دارد که از ده ها میلیون آهنگ و داده های بزرگ و هوش مصنوعی منحصر به فرد Spotify استفاده می کند. آنها ضمن راه اندازی یک سرویس خانگی ، یک لیست پخش از نظر محبوبیت ، سبک ، مضمون و هنرمند را به طور انحصاری برای کره تهیه کردند.

هزینه استفاده در هر ماه 10 هزار بوی بد تعیین شد. Spotify Premium که از موسیقی بدون تبلیغات لذت می برد یا به صورت آفلاین بازی می کند ، هر ماه 11،900 وون (با احتساب مالیات) هزینه دارد. Duo برتر که می تواند از دو حساب استفاده کند ، 17،985 درآمد کسب شده است. وقتی به عنوان عضو ثبت نام می کنید ، می توانید به مدت یک هفته بصورت رایگان از آن استفاده کنید. هنگام اقدام برای خدمات درجه یک 3 ماه هیچ هزینه ای پرداخت نمی شود.

“دور سوم خربزه ، جین و جریان را تکان دهید” … بی اعتمادی مصرف کننده ، از جمله اختلافات در مورد دستکاری گرافیک های زمان واقعی در صنعت موسیقی

الکس نورستروم ، رئیس تجارت Spotify Premium ، گفت: “به عنوان یک شریک در صنعت موسیقی کره برای سالها ، هنرمندان کره ای و موسیقی آنها می توانند در سراسر جهان از جمله آسیا ، ایالات متحده ، آمریکای جنوبی ، اروپا و میانه گسترش یابد. مشرق همانطور که تمام تلاش خود را برای انجام این کار انجام دادیم ، خودمان را وقف خواهیم کرد تا هنرمندان متنوع و جدید کره ای بتوانند نه تنها با طرفداران محلی بلکه با دنیا با راه اندازی آینده در کره ارتباط برقرار کنند. “

با ورود Spotify ، رهبر جهانی به کره ، در بازار موسیقی داخلی تنش کمی وجود دارد. به دلیل احساس بحران است که سیستم موجود در سه نقطه قوت ، که توسط Melon ، Genie Music و Flow تقویت شده است ، می تواند متزلزل شود.

(چپ) خربزه ، جینی. خربزه جن فراهم کرده است

به گفته محقق بازار Nielsen KoreanClick ، ​​کاربران فعال ماهانه Melon (MAU) از نوامبر سال گذشته 6388000 نفر بودند که 34.14٪ از سهم بازار در هفت سرویس اصلی جریان داخلی را نشان می دهد. پس از آنها جن (23.10٪) و Flo (16.23٪) قرار دارند. به دنبال آن YouTube Music (14.39٪) ، Vibe (6.90٪) ، Bugs (3.98٪) و Naver Music (1.26٪) قرار گرفتند.

تا پیش از این ، شرکت های محلی برای “سهم بازار” از طریق “بازاریابی رایگان” رقابت می کردند. این محصولات پخش جریانی را در محدوده 7000 بدست آمده در 3 ماه با 100 به دست آمده یا 50٪ تخفیف برای 2 ماه به فروش می رساند. رویدادهای رایگان نیز اغلب در ماه اول برگزار می شوند. این ساختاری است که بر خونریزی رقابت متمرکز است و نه تمایز خدمات.

جنجال ها در مورد خرید و فروش موسیقی و دستکاری نمودارهای زمان واقعی در صنعت موسیقی به عنوان عاملی که باعث کاهش رقابت شرکت های داخلی می شود مورد انتقاد قرار گرفته است. اپراتورهای پلتفرم موسیقی کره ای ، از جمله Melon ، شماره یک صنعت ، گفته اند که آنها نظارت را افزایش می دهند و به الگوی استفاده غیر معمول پاسخ می دهند ، اما بی اعتمادی مصرف کننده به نمودارهای موسیقی در زمان واقعی به راحتی تضعیف نشده است.

Spotify موسیقی را از نظر زمان و سلیقه گوش دادن به موسیقی و همچنین اینکه کاربر به طور منظم گوش می دهد یا نه ، توصیه می کند. اخیراً ، شرکتهای جریان ساز این سرویس را به شدت ارائه می دهند ، اما شناخته شده است که Spotify به ویژه از فناوری پیشرفته خود راضی است.

با توجه به اینکه در حال حاضر برخی از کاربران محلی وجود دارند که از Spotify از طریق دسترسی بای پس از طریق یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) استفاده می کنند ، صنعت با ورود کامل Spotify شاهد تغییر در بازار موسیقی داخلی است.

Spotify اخبار yunhap

سخنگوی صنعت گفت: مقایسه محتوای پادکست های Spotify Plus با شرکت های محلی دشوار است.

نکته مهم دیگر ، خدمات رابط هنرمند و فن است که از داده های گسترده بیش از 200 میلیون کاربر استفاده می کند. هنرمندان می توانند از طریق برنامه انحصاری Spotify for Artists با طرفداران ارتباط برقرار کرده و از داده های عملکرد منبع صدا برای درک الگوهای مصرف موسیقی طرفداران استفاده کنند. همچنین هنرمندان می توانند دریابند که چه کسی به موسیقی آنها گوش می دهد و طرفداران اصلی آنها کجا هستند.

◇ Spotify فاش شد ، رایگان برای بازی … من نمی توانم. “یک IU وجود داشت” منبع کاکائو M موجود است

با معرفی Spotify ، احساس فرسودگی نیز احساس می شود. Spotify در تأمین منابع محبوب موسیقی موفق نشد زیرا قادر به عقد قرارداد با Kakao M ، بزرگترین شرکت پخش موسیقی کره نبود. کاکائو M برای گرفتن صدای هنرمندان مشهوری مانند IU در دست آنها است و می تواند چهار چهار برچسب موسیقی را در گروه قرار دهد.

اخبار کاکائو M. yunhap

برای Spotify به آرامی در بازار داخلی ، ارائه منابع صوتی K-pop اولویت اول است. ساختار کره به گونه ای است که بیشتر از آهنگ های خارجی ترانه های محلی مصرف می کند.

برخی از ناظران می گویند که کاکائو در حال بررسی آن است زیرا Melon ، سرویس موسیقی شماره یک کره را اجرا می کند. این واقعیت که پس از تأسیس اسپاتیفای کره ، شعبه ای از کره در ژانویه سال گذشته ، بیش از یک سال زمان لازم بود ، به دلیل عدم پشتیبانی در مذاکره با توزیع کنندگان موسیقی محلی و گروه های حقوق مانند Kakao M. شناخته شده است. انتظار می رود Spotify رسماً در پاییز سال گذشته منتشر شود ، اما 3-4 ماه بیشتر از زمان انتظار طول کشید.

برخی معتقدند استفاده از سرویس کامل به دلیل مشکل توزیع صدا غیر منطقی است برای کاربرانی که از Spotify استفاده می کنند. همچنین این نگرانی وجود دارد که حذف Kakao از برخی اپراتورها ، مانند Spotify ، به همراه سایر توزیع کنندگان موسیقی ، می تواند مشکلاتی از جمله تبانی تحت قانون تجارت منصفانه را ایجاد کند. گزارش شده است که Genie Music از KT قراردادی برای توزیع منبع صدا قبل از راه اندازی Spotify امضا نکرده است.

بر این اساس ، احتمال سوار شدن به قطار Apple Music که وارد بازار کره شده است اما 5 سال است که ایجاد نشده است ، در حال ارزیابی است. در اپل موزیک ، در مورد آهنگ های کره ای ، ممکن است ثبت نام به تأخیر بیفتد یا اصلا آهنگی وجود نداشته باشد.

اخبار yunhap

سخنگوی صنعت گفت: “وقتی اپل موزیک به کره آمد ، ما انتظارات زیادی داشتیم ، اما چون K-pop کافی نبود ، کاربران شلوغ نبودند.” “این تاثیری نگذاشت و فکر می کنم Spotify به همین شکل خواهد بود “

با عرض پوزش برای کاربران محلی که انتظار دارند Spotify به جای نمایش تبلیغات در وسط ، مانند کشوری که برای اولین بار در آن پخش شده است ، به رایگان موسیقی گوش دهند.

سانگ ووک پارک ، مدیرعامل Spotify کره ، تأکید کرد ، “ما تمام تلاش خود را برای کمک به تسریع رشد سودآور اکوسیستم پخش موسیقی داخلی انجام خواهیم داد و همیشه تلاش خواهیم کرد تا تأثیر مثبتی بر کل صنعت موسیقی کره داشته باشیم. ”

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *