مرکز خرید “برخلاف توافق قبلی ، به فروشنده برگردید” … نقض قانون


[ad_1]

کمیسیون تجارت عادلانه. اخبار yunhap

برخلاف شرایط بازگشتی که از قبل با تأمین کننده توافق شده ، بازرگانی یا بازپرداخت کالا به مصرف کننده به مشتری و برگرداندن آن به تامین کننده ، نقض قانون است.

علاوه بر این ، عملكرد بازرگان در یك مركز خرید آنلاین كه محصولی را از نمایندگی محصول A دریافت می كند ، مشتری تولیدكننده محصول A را تغییر می دهد و محصول A را به نمایندگی باز می گرداند نیز معامله ناعادلانه ای است.

کمیسیون تجارت عادلانه در تاریخ سی و یکم اعلام کرد که سرانجام تصویب “رهنمودهای رسیدگی به رفتار تجاری ناعادلانه مشاغل در مراکز خرید آنلاین” را نهایی می کند ، که شامل استانداردهای دقیق برای تأیید اصلی ترین شیوه های تجاری غیرمنصفانه مراکز خرید آنلاین و نمونه هایی از تخلفات ، و از اول ماه بعد اعمال می شود.

پیش نویس دستورالعمل پس از یک اعلامیه اداری ، که حاوی معیارهای خاصی برای ارزیابی شیوه های اصلی تجارت ناعادلانه است که در بازار خرید آنلاین به سرعت در حال رشد است ، نهایی شد.

با توجه به ممنوعیت بازگشت ، لازم الاجرا شدن دستورالعمل ها معیارهایی را برای تعیین “دلایل معقول” که ممکن است بازگشت آنها مجاز باشد تعیین می کند. با توجه به این امر ، با بررسی كامل اعتبار توافق اولیه با تأمین كننده و محتوای توافق نامه ، فرم و مشخصات معامله تأمین و همچنین هدف و قصد بازپرداخت ، این رأی صادر شد.

به طور خاص ، وی تصریح کرد که اپراتورهای مرکز خرید آنلاین مسئول اثبات وجود دلیل موجه برای بازگشت هستند.

خرید آنلاین. اخبار yunhap

با توجه به ممنوعیت جابجایی بار هزینه های تبلیغات فروش ، استاندارد قراردادهای جمعی کاهش یافته است تا در یک دوره قابل پیش بینی منطبق بر یک توافق نامه کتبی واحد باشد.

روشن شد که هزینه های ارتقا sales فروش با اضافه کردن هزینه های انجام شده در جریان تبلیغات فروش و کاهش درآمد محاسبه می شود. این استاندارد برای محاسبه مبلغ پرداختی توسط تأمین کننده ، جمع بندی تمام هزینه های پرداخت شده توسط تأمین کننده در طول رویداد تعریف شده است.

محتوای اطلاعات مدیریتی در مورد شرایط و هزینه های تحویل نیز برای مقررات منع شده توسط اپراتورهای مراکز خرید اینترنتی به اطلاعات غیرمنصفانه مدیریتی مشخص شده است. به طور خاص ، پیش بینی شده بود که معیارهای ارزیابی نادرست با در نظر گرفتن کامل ویژگی های محصول ارزیابی شود.

علاوه بر این ، معیارهای تأیید خاص برای ممنوعیت الزامات تأمین منافع اقتصادی و ممنوعیت اعمال تأمین معایب تعیین شده است.

این دستورالعمل غربالگری یک رهنمود برای بررسی شیوه های تجاری غیرمنصفانه توسط صنعت توزیع است که برای اولین بار از زمان راهنمای ارزیابی غیرقانونی بودن خرید تلویزیون در خانه تصویب شده است.

بر این اساس ، انتظار می رود FTC از طریق معیارهای ارزیابی غیرقانونی که مشخصات معاملات آنلاین را منعکس می کند ، اجرای قانون را بهبود بخشد.

کمیسیون تجارت عادلانه افزود که مقررات منع انتقال نادرست هزینه های تبلیغات فروش به رهنمودهای بازبینی از 1 ژانویه 2022 ، با پایان اعتبار دستورالعمل ها ، اعمال می شود.

[ad_2]

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *