چای کنجد از محصول “لطفا” ، یک شرکت شرکت کننده در بسته قبل از راه اندازی است. تهیه شده توسط مرکز نوآوری اقتصاد خلاق Jeju

استارت آپ های مختلفی در ججو رونمایی شده اند که سلامت گربه ها را مدیریت می کنند ، سوسیس های گوشت اسب را برای رژیم غذایی و حتی نوشیدنی های برگ کنجد تولید می کنند.

مرکز اقتصاد خلاقانه و نوآوری ججو (به سرپرستی یونگ یونگ هوان ، از این پس مرکز ججو نامیده می شود) در تاریخ 20 ام اعلام کرد که 15 راه اندازی عالی عالی را در مناطق مشترک از طریق بسته اولیه راه اندازی در سال 2020 افتتاح کرده است.

بسته Pre-Startup Package پروژه ای است که از بودجه تجاری سازی ، آموزش و راهنمایی اولیه به عنوان یک بسته پشتیبانی استارت آپ یکپارچه برای شرکت های نوپای آینده با ایده های نوآورانه در زمینه راه اندازی فناوری پشتیبانی می کند.

این برنامه از تولید نمونه های اولیه ، هزینه های دستیابی به حقوق مالکیت معنوی و هزینه های بازاریابی پشتیبانی می کند و فرصتی را برای بهبود مدل کسب و کار از طریق مشاوره شخصی از طریق فرصت شرکت در آموزش کارآفرینی و یک مشاور خاص فراهم می کند.

مرکز ججو از طریق فراخوان برای نامزدهای شرکتهای نوپای آینده در مارس 15 شرکت را انتخاب کرد و به مدت 8 ماه خدمات پشتیبانی شخصی را ارائه داد.

به عنوان یک شرکت عالی ، شرکت تازه تاسیس Pettech Peter Peter (مدیر عامل شرکت Park Joon-ho) وجود دارد که برنده جایزه بزرگ ICT / AI کره و چین برای روز نمایش دموی UP 2020 (راه اندازی) می شود.

سرویس کیترینگ ، وضعیت بازار حیوانات همراه ، جایی که سهم گربه ها در حال افزایش است ، پیش بینی می کند ، یک بستر DB برای پیشگیری از بیماری برای یک زندگی دلپذیر در یک همراه با گربه های همراه است. براساس تجزیه و تحلیل ژنوم ، آسیب پذیری بیماری گربه شناسایی شده و راهنماهای مراقبت های بهداشتی شخصی ارائه می شود. خدمات پذیرایی پیتر پیتر ، با ورود به فینال تلفیق وزارت امور خارجه در سال 2020 ، به عنوان یک مدل تجاری شناخته شد.

ججو (مدیر عامل شرکت لی وون تائه) انواع غذاهای فرآوری شده را با استفاده از برگ کنجد تولید می کند که به دلیل ماندگاری کوتاه دور انداخته می شوند. چای برگ کنجد که با موفقیت توسط روش خشک کردن و عملیات حرارتی کنجد خود ججو تولید شد ، 119٪ از بودجه را به دست آورد و باعث تأمین سرمایه گسترده وادیز شد. علاوه بر این ، کنجد برگ سیدر آلفا ، که حاوی آب دریا از گدازه ججو است ، صادر و به فروش رسیده است و قصد دارد در آینده غذاهای فرآوری شده را با استفاده از برگ کنجد به عنوان نمک کنجد تولید کند.

م Instituteسسه تحقیقات گوشت اسب (مدیر عامل شرکت هوانگ دا جین) ، که دستورالعمل مخصوص خود را برای تهیه سوسیس گوشتی اسب خانگی برای رژیم غذایی تهیه کرده است ، همچنین با پشتیبانی سازمان گردشگری ججو برای J-Startup انتخاب شد و به دلیل پتانسیل آن شناخته شد. آن را به عنوان یک مدل کسب و کار. گوشت اسب جژو بوی مشخصی ندارد ، گوشت نرم دارد و طعم گوشت نیز بسیار عالی است ، که باعث می شود گوشتی عالی باشد که پروتئین با کیفیت بالا ارائه می دهد. با استفاده از این ، بازار مواد غذایی با کیفیت بالا که می توانند طعم و مواد غذایی را جذب کنند ، چالش برانگیز است.

O-Lab ، تولید کننده غذای حیوانات خانگی با تعداد روزافزون مبلمان حیوانات اهلی حیوانات خانگی ، سرویس PAWLINK را اجرا می کند که میان وعده ها و محصولات بهداشتی حیوانات خانگی را تولید و به فروش می رساند. وی توانست Poring Food ، یک میان وعده غذای گربه ای با پروتئین بالا که از مرغ بدون آنتی بیوتیک به عنوان ماده اصلی Jeju استفاده می کند و Porin Clean ، پاک کننده حیوانات خانگی بدون آب و آب تهیه کند.

جئونگ-هوان جئون ، رئیس مرکز ، گفت: “حتی در وضعیت کرونا 19 ، مرکز ججو می خواست پشتیبانی شخصی مورد نیاز برای فرآیند تجاری سازی ایده های نوآورانه را برای کارآفرینان آینده فراهم کند. امیدوارم که آنها مرکز ججو را پیدا کنند و فرصتی را برای راه اندازی کسب و کار دریابند. ”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *