مصرف خوب Chuncheon-si “مرا از قبل ببینید” برای احیای منطقه خرید محلی



تهیه شده توسط تالار شهر چنچئون

جنبش خوب مصرف کننده با همسایگان در “چنگچون” ، کانگوندو در حال گسترش است.

اعضای شورای کتاب بانک Chuncheon-si در ایجاد رونق خوب مصرف از طریق کمپین های داوطلبانه رله پیشگام هستند.

علاوه بر این ، در تاریخ 20 و 21 ، شورای کتاب بانک مستر دونگ و مرکز شهرداری مستر دونگ پیش پرداخت کالاها و وعده های غذایی را از شرکت های محلی پرداخت کردند.

به این ترتیب ، “آینده نگری” در همه جا گسترش می یابد ، که کمک بزرگی برای مشاغل کوچک در منطقه چنگچون است که از طولانی مدت کرونا 19 رنج می برد.

چونچئون سیتی قصد دارد مشارکت داوطلبانه در کارزار گسترش مصرف توسط نهادهای عمومی محلی ، مقامات محلی و شهروندان را با تعیین یک دوره تبلیغات فشرده برای کمپین پیش بررسی تا دهم ماه آینده تشویق کند.

لی یینگ ، رئیس بخش اقتصاد اجتماعی گفت: “جنبش مصرف خوب در سرتاسر چنگچون در حال گسترش است.”

از طرف دیگر ، Mirinaebom نوعی جنبش مصرف کننده است که مشاغل کوچکی را در منطقه پیدا می کند ، مانند رستوران ها ، باغ های گل ، سالن های زیبایی و کافه ها که معمولاً برای انجام پیش پرداخت ها ، پیش خریدها و بررسی ها مورد استفاده قرار می گیرند.

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *