معاون نخست وزیر Hong Nam-ki پشتیبانی فشرده از تجارت رانندگی خودمختار


[ad_1]

در بیست و یکم ، “سومین نشست برای ارتقا BIG3 برای رشد نوآورانه” در مجتمع دولت در سئول برگزار شد ، به میزبانی Hong Nam-ki ، معاون نخست وزیر اقتصاد و وزارت استراتژی و دارایی. پایه را فراهم می کند

دولت بر حمایت از تجاری سازی فاز 4 رانندگی خودکار (Lv.4) متمرکز خواهد شد.

در تاریخ بیست و یکم ، Hong Nam-ki ، معاون نخست وزیر اقتصاد و وزیر استراتژی و دارایی ، این سیاست دولت را در سومین نشست ارتقا for رشد نوآورانه BIG3 (سیستم نیمه هادی سیستم ، ماشین آینده ، سلامت زیستی) اعلام کرد.

این به این دلیل است که انتظار می رود تولیدکنندگان جهانی اتومبیل همزمان با راه اندازی اتومبیل هایی که از فناوری رانندگی خودکار مرحله 3 استفاده می کنند ، رقابت برای توسعه رانندگی خودکار مرحله 4 را افزایش دهند.

دولت تصمیم گرفته است 1.1 تریلیون بوی بد را در مجموع 84 وظیفه دقیق مربوط به توسعه فن آوری های اصلی Lv.4 مانند حسگرها و ارتباطات مانند LiDAR سرمایه گذاری کند.

همچنین انتظار می رود که امکانات تولید مثل شرایط شدید محیطی و آزمایشات آزمونهای منطقه ای برای سطح 4 یا بالاتر در سال جاری تکمیل شود.

در شش منطقه آزمایشی خودمختار مانند Sejong ، Seoul و Daegu ، پروژه های نمایشی مانند شاتل های چرخشی ، تاکسی های رباتیک و وانت های فرودگاه به شدت تبلیغ می شوند.

در مورد رشته نیمه هادی سیستمیک ، دولت تصمیم گرفته است تا از پرورش 3600 کارمند اصلی در زمینه نیمه هادی سیستمی ، از جمله حدود 1000 استعداد در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا طی دو سال آینده حمایت کند.

قرار است برنامه پرورش 17000 قاب نیمه هادی سیستم تا سال 2030 تحقق یابد که پیش از این در آوریل 2019 اعلام شده بود.

در بیست و یکمین نشست همچنین “طرحی برای تشویق به تولید تجهیزات پزشکی جدید” ، با تمرکز بر روی محصولات برای پاسخگویی به بحران های بهداشت عمومی ، مانند حادثه 19 کرونا ، مورد بحث قرار گرفت.

دولت قصد دارد در اسرع وقت روند توسعه ، تأیید و تولید را تسریع کند ، و به ویژه بررسی تأیید به طور قابل توجهی از 180 به 40 روز و تصویب محموله در طی 90 تا 20 روز کاهش می یابد.

[ad_2]

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *