شرکت کنندگان ، از جمله لی ناک یون ، در اولین مراسم اعلام موافقت سازمان اجماع اجتماعی در مورد انتقال کارگران پیک در کنفرانس غذایی حزب دموکرات که صبح روز بیست و یکم در مجلس شورای ملی برگزار شد ، عکسهای یادگاری می گیرند. چانگ برنده شد

اتحادیه پیک اعتصاب عمومی برنامه ریزی شده برای بیست و هفتم را پس گرفت. پیشنهاد داوری دولت ، که تصمیم گرفت مسئولیت عملیات مرتب سازی بسته را به عهده بگیرد ، به شدت موافقت شد.

از ایجاد اختلال در تدارکات ، که نگران تعطیلات سال نو میلادی بود ، جلوگیری شده بود ، اما اظهارات پیک ها درخشان نبود.

بر اساس این توافق نامه ، کار و مدیریت تصمیم گرفتند که مرتب سازی کار را که دلیل اصلی کار طولانی و خستگی عنوان شده بود ، از کار پیک حذف کنند.

بر این اساس ، شرکت پیک باید نیروی انسانی را تأمین کند که مسئول طبقه بندی و تحمل هزینه ها باشد. هدف این است که با بهبود روشی به نام “نیروی کار آزاد” از رانندگی تحت فشار قرار نگیرید.

علاوه بر این ، مدت زمان کار برای کارگران پیک حداکثر 60 ساعت در هفته و حداکثر 12 ساعت در روز است.

شرکت های پیک رسماً می گویند ، “ما توافق نامه میانجیگری دولت را صادقانه اجرا خواهیم کرد” ، اما این مسئله پیچیده است.

کارگران پیک در زمینه مرتب سازی بسته ها کار می کنند. بنیاد ارتقا شرکتهای ملی

مشکل هزینه است. تاکنون پیک ها می توانستند کارکنان پشتیبانی را برای پشتیبانی از مرتب سازی رانندگان تزریق کنند.

پیک هانجین برای پشتیبانی از مرتب سازی سایت ها و آژانس های تجاری در سراسر کشور ، 1000 پرسنل خود را افزایش داده است.

Lotte Global Logistics همچنین در نظر دارد تا ماه آینده مجموعاً 1000 کارمند برای حفظ طبقه بندی فراهم کند که از 500 نفر در این هفته شروع می شود.

CJ Logistics ، شماره 1 صنعت ، در 20 ام به منظور معرفی 4000 نوع برای مرتب سازی سایت ، در سال 2078 وارد کارکنان پشتیبانی برای خرید شد که 77٪ از هدف فعلی است.

با این حال ، با این توافق نامه ، وظیفه مرتب سازی به مسئولیت پیک تغییر می کند و هزاران کارمند اضافی باید مستقر شوند. بر این اساس ، بار هزینه ها افزایش می یابد.

وی گفت: “ما برای حمایت از كار رانندگان نیروی كار استخدام كرده ایم ، اما برای تحقق این توافق نامه ، تامین كننده و نیروی طبقه بندی باید با یکدیگر مطابقت داشته باشند.” “هزینه آن ده ها میلیارد دلار اضافی خواهد بود.”

وی گفت: “حتی اگر تسهیلات اتوماسیون نصب شود ، صدها میلیارد میلیارد دلار سرمایه گذاری دارد.”

به همین دلیل ، برخی می گویند افزایش هزینه های تحویل اجتناب ناپذیر است.

یک مقام تأمین کننده با تأکید بر اینکه شرکت های پیک حاشیه عملیاتی آنها کمتر از 5 درصد است ، گفت: “همه نگران مشکل هزینه هستند” ، بنابراین افزایش هزینه های پیک باید با توافق توافق شود.

یکی دیگر از کارمندان گفت: بالا بردن قیمت به دلخواه آسان نیست ، زیرا هزینه تحویل روشی است که در آن مشتری با ارائه اسناد مناقصه به مشتری ، قیمت و خدمات را انتخاب می کند. گفت

در همین حال ، وزارت زمین ، زیرساخت و حمل و نقل یک سرویس تحقیقاتی از جمله برنامه افزایش هزینه های تحویل در ماه مارس را راه اندازی می کند و برنامه های تحقق هزینه های تحویل را تا پایان ماه ژوئن اعلام می کند. انتظار می رود این موضوع در دومین سازمان اجماع اجتماعی ، که قرار است ماه آینده در هفدهم برگزار شود ، به طور جدی مورد بحث قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *