دفتر استانی جنام. تهیه شده توسط Jeonnam-do

نگرانی در مورد وقفه در طراحی پل یوندو بین گوهنگ و واندو در یولام دو و اتصال پل بین گوهنگ و ژانگنگ وجود دارد.

طبق Jeollanam-do در تاریخ سی و یکم ، دومین برنامه جامع شبکه جاده ای دولت (2030-2021) که قرار بود اواخر سال گذشته تصمیم گیری شود ، به ژوئن موکول شد.

Jeollanam-do به طور کامل 81 کیلومتر از چهار مسیر استان را شامل می شود ، از جمله Goheung-Wando (42.4 کیلومتر) ، Goheung-Jangheung (14 کیلومتر) ، Goheung Bongrae (مرکز Naroju) و پل Yi Sunshin در طرح کلی شبکه جاده ای.

سال گذشته ، در حالی که دولت عملکردهای جاده ها ، بازسازی منطقه ملی سرزمین و سازماندهی مجدد مسیرهای جاده های ملی را در راستای تهیه یک طرح جامع شبکه ملی راه های ملی بررسی کرد ، تلاش کرد بازتاب ارتقا بزرگراه های ملی در این مسیرها باشد.

هنگامی که یک جاده محلی یا نقشه ملی به یک جاده ملی ارتقا می یابد ، می توان جاده را با بودجه دولت مدیریت کرد و بخشهای باز نشده جاده موجود را با هزینه ملی باز کرد.

اگر مسائل SOC در برنامه کلی شبکه راه منعکس شود ، می توان از بار مالی مقامات محلی کاسته شود.

نهایی شدن طرح جامع شبکه جاده ای که قرار بود در پایان سال گذشته تصمیم گیری شود ، به مدت شش ماه به تعویق افتاده است ، بنابراین حتی در صورت ارتقا بزرگراه ملی ، برنامه پیش بینی شده پروژه تحت تأثیر قرار می گیرد.

به ویژه ، با کاهش سرعت برنامه ها ، نگرانی های فزاینده ای وجود دارد که فقط یکی از مسیرهای باز نشده ، Goheung-Wando و Goheung-Jangheung تحت تأثیر قرار گیرد.

مسیر Goheung-Wando پروژه ای است که Geogeum-do ، Geumdang-do و Pyeongil-do را با شش پل به هم متصل می کند و از Goheung امکان اتصال Sorokdo به شبه جزیره گوهونگ و Wando وجود دارد.

در حال حاضر لازم است 130 کیلومتر از طریق Jangheung-Gangjin-Boseong طی شود ، اما وقتی یک پل ساخته می شود ، زمان و مسافت به شدت کاهش می یابد.

پل بین Mordeok Goheung و Anyang Jangheung پروژه ای است که زمین و زمین آن سوی دریا در خلیج Boseong را به هم متصل می کند.

طول کل 14 کیلومتر است که 7.4 کیلومتر بیشتر از پل آنجل است و پیش بینی می شود هزینه های پروژه 830 میلیارد وون باشد که 300 میلیارد درآمد بیشتر از پل آنجل تخمین زده می شود.

بودجه مورد انتظار برای این دو پروژه تنها 1.7 تریلیون KRW است و انتظار می رود که کمک بزرگی به احیای اقتصاد محلی از جمله افزایش بازدیدکنندگان به دلیل ایجاد زیرساخت های گردشگری کند.

این مسیرها باید قبل از اینکه در مورد ارتقا of مسیرها و پروژه های احتمالی آینده آنها مطلع شود ، از بحث های وزارت استراتژی و دارایی و بحث در مورد کمیته بحث در مورد سیاست های جاده ای بگذرد.

در صورت عدم مشورت با وزارت استراتژی و دارایی ، لازم است پنج سال دیگر منتظر بمانید تا برنامه کلی شبکه ملی راه ملی را بازنویسی کنید.

جولانام دو معتقد است که این مسیرها به عنوان پایه ای برای مسیر گردشگری ساحلی جنوب غربی برای کمربند جدید گردشگری در سواحل جنوبی در نظر گرفته شده و تمام تلاش خود را برای ارتقا مسیر ملی انجام می دهد.

یک مقام استان جئونام گفت: “به نظر می رسد تصمیم دولت به دلیل اثرات تاج 19 به تعویق افتاده است.” من انجامش میدم. ”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *