اخبار yunhap

در نتیجه نظارت وزارت اشتغال و کار بر ارسال غیرقانونی بزرگراه های سرمایه گذاری خصوصی ، مشخص شد که حدود 400 کارگر به طور غیرقانونی در هفت بزرگراه خصوصی اعزام شده اند.

وزارت استخدام و کار روز دوم اعلام کرد که در نتیجه نظارت غیرقانونی اعزام نیروی کار برای 45 شرکت خصوصی (بزرگراه) که از ماه مه سال گذشته در سراسر کشور فعالیت می کنند ، دریافت که رابطه استخدام با 399 کارگر از هر هفت آزادراه خصوصی حمل غیرقانونی

در اوایل پرونده ، شرکت Korea Expressway Corporation ، زیرا در سال 2019 به طور غیرقانونی مبلغی را برای دریافت عوارض ارسال کرد ، از دیوان عالی کشور تصمیم گرفت که مستقیماً او را استخدام کند. از طرف دیگر ، جاده های خصوصی توسط بنگاه های دولتی یا دولتی اداره نمی شوند و به عنوان پروژه های سرمایه گذاری خصوصی سود مدار اداره می شوند ، بنابراین تصمیم فوق اعمال نمی شود.

با این حال ، در دسامبر 2019 ، وزارت کار برای اولین بار در میان بزرگراه های خصوصی تصویب نامه ای را تنظیم کرد و بیان داشت که به صورت غیرقانونی به صورت کابین های استتار (عوارض) در بزرگراه Sindaegu Busan ارسال شده است.

دولت سپس بر مسئله ارسال غیرقانونی بزرگراه های خصوصی نظیر تصمیم دادگاه منطقه ای چانگون در اجاره مستقیم بزرگراه Sindaegu Busan نظارت کرد.

مسئول سیاست های استانداردهای کار ، کیم دا هوان از وزارت کار توضیح داد: “این اولین مورد نظارت بر همه مشاغل یک صنعت است که بر اساس پرونده نظارت بر بزرگراه جدید Daegu-Busan در سال 2019 است.”

کارگران ، این بار که غیرقانونی اعزام شده اند ، 316 عوارض ، 41 گشت راه کنترل و کنترل (از جمله در حین انجام وظیفه) ، 30 مورد تعمیر جاده و 12 ITS (سیستم حمل و نقل) هستند.

در این میان ، 252 نفر از آنها به طور غیرقانونی در ارتباط با شرکت بزرگراه خصوصی و شرکت عامل (پیمانکار اولیه) و 147 در 5 مکان با شرکت عامل (پیمانکار اصلی) و ارائه دهنده خدمات (پیمانکار ثانویه) در ارتباط بودند.

اگر کار پیمانکار از کتابچه راهنمای کار تهیه شده مستقیماً توسط شرکت و مجری راه سریع استفاده کند ، یا وقتی تأیید شود که دستور کار ، پرداخت منظم و گزارش توسط کارگر گیرنده تأیید شده است ، ارسال این کار غیر قانونی به نظر می رسد کاتوکبانگ گروهی یا جلسه.

مورد راهنمایی کار با رادیو یا دستگاه ردیابی مکان نیز در مورد اعزام غیرقانونی گنجانده شد ، زیرا ارتباطات مهم فرمان و فرمان شناسایی شد.

علاوه بر این ، در نظر گرفته شد که اگر کار به عنوان یک سیستم سازمانی واحد انجام شود یا کار بین پیمانکاران و پیمانکاران در روند پرداخت هزینه های پرداخت نشده یا مکالمه مخلوط شود ، تجارت پیمانکار در واقع شامل تجارت پیمانکار می شود.

در مورد A Bridge ، △ مدیر نماینده اپراتور (پیمانکار اصلی) و پیمانکار خدمات (پیمانکار ثانویه) یک شخص بودند ، و △ اپراتور برای ایجاد یک شرکت خدمات سرمایه گذاری کامل کرد The عقد قرارداد خدمات با شرکتهای دیگر از آنجا که هرگز انجام نشده است ، شناسایی هویت ارائه دهنده خدمات به عنوان یک مالک مشاغل دشوار است.

بزرگراه سئول B متشکل از یک سیستم واحد کار و سازماندهی بین پیمانکاران و پیمانکاران و کارگران است. واقعیتی که من سفارش دادم تأیید شد.

در بزرگراه با پیمانکار و پیمانکار دستور داده می شود که مطابق با دستورالعمل کار ، از جمله روش خاص کار ، کار کند و این واقعیت که پیمانکار و پیمانکار با هم کار کرده اند با اتصال یک دستگاه ردیابی مکان به گشت راه تایید می شود اتومبیل برای بررسی علت هنگام ترک ساختمان.

تونل D پیش از قرارداد خدمات ، تعداد عوارض ، کارکنان سازمانی و توزیع وظایفی را که برای پرداخت عوارض ، گشت های ترافیکی و فعالیت های کنترل استفاده می شود ، تعیین کرده است ، بنابراین پیمانکار دوم حق تصمیم گیری در مورد ساختار سازمانی را ندارد مشخص شد که گیرندگان با هم شرکت می کنند.

اگر شرکت ها و اپراتورهای خصوصی (بزرگراه) گرفتار این بار دستور کار اصلاحی مستقیم را رعایت نکنند ، برای هر کارگر اعزامی غیرقانونی 10 میلیون جریمه بدست می آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *