کار تکراری ساده ، 2.5 میلیون ساعت در سال با ربات ها صرفه جویی می کند … در پرتو “ՀՀԿ” در عصر همه گیر



تهیه شده توسط سامسونگ SDS

از آنجا که کار غیرحضوری و از راه دور از کرونا 19 به امری عادی تبدیل شده است ، سرویس اتوماسیون فرآیند رباتیک (ՀՀԿ) شرکت های محلی IT به عنوان یک روند در حال ظهور است.

منظور از ՀՀԿ اتوماسیون وظایفی است که افراد بطور مکرر از طریق ربات به اصطلاح نرم افزاری پردازش می کنند. این روش برای ساده سازی و کوتاه کردن گردش کار بدون ایجاد تغییرات اساسی در سیستم تجاری موجود استفاده می شود. این یکی از اصلی ترین روش های تحول دیجیتال (تحول دیجیتال) است که در دوره های جدید عادی توسط شرکت های صنایع مختلف معرفی شده است.

پیش از این ، ՀՀԿ به طور عمده توسط بانک ها ، شرکت های بیمه و شرکت های کارت اعتباری استفاده می شد. ՀՀԿ برای کارهای ساده تکراری مانند مدیریت غیرحضوری مشتری / قرارداد و ثبت یک فروشگاه همکار جدید اعمال می شود.

در اوایل فعالیت های جمهوری اسلامی ، یک ربات وظایف تکراری ساده را انجام می داد ، اما اکنون چندین ربات از وظیفه یک مشاور مجازی به سطح انجام کارهای پیچیده مانند مدیریت مقادیر زیادی از داده ها ، مانند مدیریت سابقه خرید و گزارش هزینه ها رسیده اند. از طریق همکاری

به ویژه ، با تشدید اقدامات حذف ، برای مشاوران و کارمندانی که مجبور به پاسخگویی به مشتریان هستند دشوار است که به محل کار خود بروند و چت بات ها مشاوره ها و شکایات بی شماری را حتی در شرایطی که قادر به کار نیستند اداره می کنند. از خانه به دلیل ضعف زیرساخت های فناوری اطلاعات . این صنعت پیش بینی می کند که اندازه بازار جهانی مربوط به ՀՀԿ تا سال 2022 به 5 تریلیون بوی بد برسد.

◇ سامسونگ SDS ، ՀՀԿ ، 27000 کار را از مصاحبه کرونا 19 تا مشاوره به طور خودکار انجام می دهد … 2.5 میلیون ساعت در سال

سامسونگ SDS با اجرای ՀՀԿ برای 500000 کارمند سامسونگ در سراسر جهان ، بهره وری و کارایی را بهبود می بخشد. به طور خاص ، مشخص شد که راه حل اتوماسیون Brity ՀՀԿ ، که تلفیق هوش مصنوعی (AI) و فناوری ابری است ، در حدود 9 ماه 550،000 ساعت از حجم کار را کاهش می دهد.

تهیه شده توسط سامسونگ SDS

طبق سامسونگ SDS ، Britty ՀՀԿ از فناوری های هوش مصنوعی مانند بات بات ، شناسایی عمیق تصویر با یادگیری (AICR) و تجزیه و تحلیل متن برای ویژگی هایی استفاده می کند که وظایف تکراری را انجام می دهند تا زمینه های پیچیده تری از تجارت مانند قضاوت ، بررسی و ارزیابی را انجام دهند این یک راه حل است. این سرویس از پنج سرویس اصلی تشکیل شده است: △ نامه ، △ پیام ، △ کنفرانس ویدئویی ، △ ՀՀԿ و chatbot AI تعاملی برای همکاری در زمان واقعی.

در حال حاضر ، سامسونگ SDS BRITTY ՀՀԿ برای مدیریت فرآیند تولید ، پذیرش بانک های شرکت ، خدمات به مشتری ، منابع انسانی و مسائل مالی در صنایع مختلف و موسسات دولتی در داخل و خارج از کشور مانند سامسونگ الکترونیک ، سامسونگ C&T ، بانک Suhyup و E – Earth استفاده می شود. . فقط با خودکارسازی 27000 کار داخلی فقط در سال جاری ، ما توانسته ایم حدود 2.5 میلیون ساعت کار غیرضروری را ذخیره کنیم.

یک نمونه معمول از کاربردها ، معرفی ՀՀԿ در وزن کاغذ کرونا 19 است. سامسونگ SDS هر روز یکشنبه با همه کارمندان مصاحبه می کند تا بتواند بازدیدکنندگان اولیه را در مناطقی که کرونا 19 توزیع می کند شناسایی کند و برای اقدامات پیشگیرانه و اقدامات پیشگیرانه شناسایی کند. قبل از آن ، هر بخش ، تیم ، واحد و غیره به طور جداگانه از کارمندان پرسیده شد و نتایج جمع آوری و به اجلاس گزارش شد.

با این وجود ، ՀՀԿ برای ایجاد خودکار وظیفه ارسال مصاحبه های شخصی به یک بات چت ، مانند اینکه آیا به بازدید از یک مرکز خطرناک تعیین شده توسط دولت و بررسی وضعیت جسمی ، و همچنین برای جمع آوری پاسخ ها و تجزیه و تحلیل و به اشتراک گذاری نتایج معرفی شد. .

پروفسور ایزاک کیم ، تیم ارتقا SDS SDS DT سامسونگ گفت: “کارمندانی بودند که هنگام استفاده از پیام کوتاه یا پیام دیر پاسخ نمی دادند یا نه. پس از معرفی پرسشنامه جمهوری اسلامی ، 75٪ از کارکنان در عرض 10 دقیقه و 90٪ در عرض 2 پاسخ دادند. ساعت گفت: “من موفق شدم 115 ساعت تحقیق را ذخیره کنم.”

تهیه شده توسط سامسونگ SDS

جمهوری انگلیس انگلیس همچنین برای سرویس های لجستیک یکپارچه مبتنی بر IT استفاده شده است. این کار روزانه به صورت خودکار جمع آوری و ورود صدها اطلاعات مربوط به مکان بار را در سراسر جهان انجام می دهد. با این کار ، سامسونگ SDS توضیح می دهد که “حدود 1700 ساعت در سال صرفه جویی می کند و کیفیت محصول را با کاهش خطاهای انسانی بهبود می بخشد.”

با استفاده از ՀՀԿ بریتانیا در مدیریت خرید ، وظایفی مانند بررسی برنامه های تحویل و تحویل محصولات درخواستی اداره بازرگانی ، تأخیرهای اولیه در تحویل و گزارش های تجزیه و تحلیل برای جلوگیری از تکرار ، خودکار می شود. با خودکار سازی بیش از 500 وظیفه که هر روز اتفاق می افتد ، این باعث صرفه جویی 9،100 ساعت در سال و افزایش بهره وری می شود.

به ویژه ، در بحران با حذف مراکز تماس با مشتری از خارج از کشور به دلیل ویروس کرونا در آوریل سال گذشته ، او از هزاران مشاور برای کار در خانه و اجرای یک سیستم مشاوره مداوم پشتیبانی کرد. علاوه بر این ، از ՀՀԿ بریتانیا به طور گسترده ای در ساخت شرکت ها ، تدارکات ، خدمات به مشتری ، فروش ، خرید ، امور مالی ، منابع انسانی و همچنین در دانشگاه ها ، م institسسات تحقیقاتی و مسسات عمومی استفاده می شود.

پروفسور کیم تأکید کرد ، “با اتوماتیک کردن کارهای تکراری ساده با جمهوری انگلیس بریتانیا ، ما مسئولیت بارهای تکراری کارمندان را کاهش می دهیم و به آنها کمک می کنیم تا روی کارهای دیگر تمرکز کنند یا فرصت های جدید را در آن زمان ایجاد کنند.” همچنین حزب جمهوری خواه انگلیس برای اولین راه حل داخلی حزب جمهوری خواه در سال 2020 ، چهارم جادویی گارتنر (MQ) انتخاب شد.

ot ربات بررسی بهداشت کارکنان خودکار UiPass ‘به صورت رایگان ارائه می شود … LG CNS “AI Robot Payroll Payroll”

UiPass Korea یک ربات خودکار بررسی سلامت کارمندان را برای بررسی موثر سلامت کارمندان و عفونت های ویروسی در موسسات شرکتی و عمومی به دلیل کرونا 19 در سال گذشته تولید و ارائه کرد.

این ربات هر روز در یک زمان مشخص از طریق پیام رسان KakaoTalk برای کارمندان پیوند نظرسنجی ارسال می کند. درجه حرارت فعلی بدن ، سایر علائم تنفسی ، اعضا خانواده یا تاج نزدیک 19 بیمار تأیید شده ، تاریخ تماس با فرد تأیید شده و بازدید اخیر از یک منطقه خطر ممکن است مسئول باشد.

این ربات داده هایی را که همه کارمندان به آنها پاسخ می دهند جمع آوری می کند و آنها را با توجه به نتایج به مرحله احتیاط (زرد) ، مرحله هشدار مرحله (نارنجی) △ مرحله حساس (قرمز) تقسیم می کند. سپس کارکنان در این مرحله انتخاب می شوند و انزوا از خود انجام می شود و دستورالعمل های KakaoTalk به طور خودکار ارسال می شود تا از جلسات و گردش های خارجی جلوگیری شود. اطلاعات مربوط به اهداف گروه های خطر به طور خودکار در اختیار رئیس گروه یا تیم مسئول قرار می گیرد.

یک مقام UiPath گفت: “من در کار خود مشکلی داشتم زیرا از طریق ایمیل از طریق مخابرات در مورد سلامتی آنها و با شخصی که تسلیم نشده بود تماس گرفتم تا شرایط را بررسی کند ، اما مجبور شدم اطلاعات را فقط یک بار در روز با کمک ربات “کارمندان همچنین پاسخ دادند که روند پاسخگویی ساده از طریق تلفن همراه بسیار راحت تر است.”

LG CNS حقوق و دستمزد شرکت های بزرگ بانکی را با ՀՀԿ خودکار می کند. به طور خودکار فرآیند انتقال حقوق و دستمزد ارسال شده توسط شرکت به شبکه داخلی بانک ، سازماندهی داده هایی مانند مقدار حقوق ، نام کارمند ، دارنده حساب و شماره حساب و وارد کردن آن به سیستم بانکی را پردازش می کند. هنگامی که مدیر بانک نتایج را تأیید می کند ، روند حقوق و دستمزد کامل می شود.

با مطالعه صدها هزار داده حقوق در AI ، می توان شماره حساب و مقدار پرداخت را طبقه بندی کرد و در صورت متفاوت بودن نام کارمند و صاحب حساب ، مقصد پرداخت واقعی را پیدا کرد. با استفاده از هوش مصنوعی در جمهوری اسلامی ، ورودی داخلی بانک نیز به طور خودکار پردازش می شود.

SK C&C خدمات ՀՀԿ را با همکاری شرکت های خارجی تقویت می کند. در مارس سال گذشته ، او برای اتوماسیون در همه جا به شرکت آمریکایی پیوست. Automation Anywhere بیش از 1.7 میلیون سرویس ربات تجاری به بیش از 3500 شرکت در 90 کشور جهان ارائه می دهد.

فن آوری های هوش مصنوعی ، ابر و داده های بزرگ SK C & C در سرویس Automation Anywhere اعمال شده است و با تجزیه و تحلیل خصوصیات مشاغل مشتری ، آنها خودکار کارهای تکراری را شروع می کنند که کارمندان به طور معمول از عهده آنها بر می آیند. سیستم ՀՀԿ ، مرتبط با کارخانه تولید مقیاس بزرگ و تجارت ساخت سیستم دیجیتال ساخت و ساز ، توسعه یافته و در تجارت تدارکات عمومی SK E & C اعمال شده است.

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *