[ad_1]

میکروفون های بلوتوث منتشر شده توسط SMEs در دسامبر 2019 (بالا) و میکروفون های بلوتوثی توسط Kakao Commerce در دسامبر 2020 (پایین). تجارت کاکائو ، گرفتن وب سایت های مشاغل کوچک و متوسط

در پاسخ به صدایی که شرکتهای پلت فرم برای تقویت مسئولیتهای اجتماعی و دیجیتالی خود نیاز دارند ، گفته شد که کاکائو ، که حتی کمیته ESG (محیط زیست ، اجتماعی ، حاکمیت) را راه اندازی کرده ، از طرح SME ها کپی کرده است.

محصول مورد بحث “میکروفون بلوتوث و بلندگو Kakao Friends” است که توسط تجارت کوچک و متوسط ​​A در دسامبر 2019 منتشر شد. با این حال ، در دسامبر سال 2020 ، سال بعد ، Kakao Commerce یک میکروفون بلوتوث به شکل Ryan بر روی میکروفون منتشر کرد. مشکل این است که این طراحی کاملاً شبیه به محصول و طراحی خارجی SME A است که یک سال قبل از تجارت کاکائو راه اندازی شد و همچنین ترمینال شارژ ، که بحث و جدال ایجاد کرد. همچنین با همان قیمت فروخته می شود.

موقعیت مکانی و قیمت پورت های شارژ USB و USB از لحاظ ظاهری مشابه هستند

طبق اطلاعات صنعت فناوری اطلاعات در تاریخ 2 ، مقاله ای “مشکوک در کپی کردن کالا از دوستان کاکائو” اخیراً در برخی وبلاگها در اینترنت منتشر شده است. میکروفون های بلوتوثی Kakao Commerce و SME A مشابه میکروفون های همان شرکت هستند.

محصول شرکت A در پایان سال 2019 و تجارت Kakao در پایان سال گذشته راه اندازی شد. به همین دلیل است که گفته می شود “آیا کاکائو اوکاموس طراحی مشاغل کوچک و متوسط ​​را نمی دزد؟”

Company A یک شرکت کوچک و متوسط ​​است که تمام هزینه های مجوز استفاده از نمادهای Kakao را پرداخت می کند و مفاهیم محصول را توسعه می دهد و خود طراحی می کند.

شهروندان اینترنتی با گفتن این جمله که “به همان اندازه شبیه به نظر می رسد که با یک نگاه به همان محصول نگاه می کنند” سو susp ظن ایجاد کردند.

در مورد این ادعا که کاکائو کامرس ، تولید کننده و توزیع کننده محصولات مشابه کاکائو ، کالاهایی را از مشاغل کوچک و متوسط ​​به سرقت برده است ، اختلاف نظر دارد. عکس سمت چپ یک میکروفون بلوتوث است که توسط تجارت کوچک و متوسط ​​A در دسامبر 2019 راه اندازی شده است. در سمت راست یک محصول Kakao Commerce وجود دارد. تجارت کاکائو ، گرفتن وب سایت های مشاغل کوچک و متوسط

در مورد این ادعا که کاکائو کامرس ، تولید کننده و توزیع کننده محصولات مشابه کاکائو ، کالاهایی را از مشاغل کوچک و متوسط ​​به سرقت برده است ، اختلاف نظر دارد. عکس سمت چپ یک میکروفون بلوتوث است که توسط تجارت کوچک و متوسط ​​A در دسامبر 2019 منتشر شده است. در سمت راست محصولی از Kakao Commerce وجود دارد. تجارت کاکائو ، گرفتن وب سایت برای مشاغل کوچک و متوسط

در میان شخصیت های مختلف Kakao Friends ، هر دو رایان را روی دسته میکروفون قرار داده اند و میکروفون نیز روی سر رایان قرار گرفته است. طراحی ترمینال برق ، پد و محل قرارگیری درگاه شارژ USB پایین مشابه است.

با این حال ، میکروفون شرکت A فقط صورت رایان دارد و محصول Kakao Commerce رایان را در آنجا نشسته است.

با این حال ، این نیز متناقض است. به این دلیل که شکل ظاهری “Sitting Ryan” در میکروفون بلوتوث Kakao Commerce شبیه بلندگوی بلوتوث Kakao Lion ، محصول دیگر شرکت A است.

علاوه بر “میکروفن بلوتوث Kakao Friends” ، تشخیص بین باتری کمکی “Kakao Friends Face Type” دشوار است.

به همین دلیل بسیاری از کاربران شبکه به کپی کردن کالا مشکوک هستند. این محصول در پلت فرم پیشرو داخلی پورتال Kakao Commerce به فروش می رسد.

“من هزینه مجوز را پرداخت کردم” … “نقض مسئولیت اجتماعی شرکت و اخلاق”

این محصول یک شرکت تجارت کوچک از بلندگوهای آجر شکل BT A Kakao Friends است. گفته می شود که این مورد در میان کاربران شبکه شبیه میکروفن بلوتوث رایان است که توسط Kakao Commerce ساخته شده است. یک صفحه اصلی کسب و کار کوچک بگیرید

دفتر مرکزی کاکائو حقوق مالکیت معنوی (IP) شخصیت دوستان کاکائو را به عنوان رایان آپیچ مدیریت می کند. برای استفاده از شخصیت در محصول شرکت مجوز (مجوز) می دهد و هزینه استفاده را دریافت می کند. شرکت هایی که با Kakao موافقت نامه مجوز را امضا کرده اند ، نه تنها میکروفون و بلندگو بلکه کالاهای مختلفی مانند شارژر ، قاب گوشی های هوشمند و تاب را تولید و می فروشند.

Kakao Commerce به عنوان یک شرکت جداگانه در تاریخ 3 دسامبر 2018 تاسیس شد. نقش اصلی فروش محصولات سفارشی با شخصیت Kakao Friends از طریق پست بود. سپس ، در آگوست سال گذشته ، بخش صدور مجوز IP و خرده فروشی Kakao IX تقسیم شدند و به ترتیب در Kakao و Kakao Commerce ادغام شدند.

Kakao مسئول تجارت IP Kakao Friends است ، در حالی که Kakao Commerce با ترکیب قابلیت های توسعه شخصیت و فروشگاه های آفلاین تجارت تجارت خود را گسترش می دهد.

تجارت کاکائو به عنوان یک تجارت توزیع گسترده با پایگاه های داده آنلاین و آفلاین احیا شده است. علاوه بر خدمات آنلاین مانند هدیه دادن و تولیدکنندگان Kakao Talk ، آزمایشات مختلف توزیع می تواند در فروشگاه های مختلف Kakao Friends انجام شود. علاوه بر این ، تجارت كاكائو قصد دارد مدل D2C (مستقیم به مصرف كننده) را كه مستقیماً برنامه ریزی محصول را برای تولید و توزیع انجام می دهد ، توسعه دهد.

با این حال ، از آنجا که محصول خود تجارت کاکائو (PB) محصولی را به فروش می رساند که مشابه مشاغل کوچک و متوسطی است که از قبل حق امتیاز پرداخت می کنند ، صنایع مرتبط سو susp ظن هایی را به تجارت کاکائو می فرستند.

استدلال می شود که سرقت طراحی نه تنها برای دلسردی روحیه شرکت و طراح سازنده این محصول نیست ، بلکه برای زیر سوال بردن کیفیت طراح سازنده محصول کپی و نقض مسئولیت اجتماعی و اخلاق بزرگ است. شرکت های بزرگ

همچنین این نگرانی وجود دارد که شرکت های بزرگ تولید و توزیع محصولاتی را به شرکت های کوچک و متوسط ​​تولید و توزیع محصولات از طریق توافق نامه های صدور مجوز به روشی مشابه انجام دهند و فقط محصولات شرکت های کوچک و متوسط ​​را انتخاب کنند که فروش نسبتاً خوبی دارند.

در مورد این که کاکائو کامرس ، تولیدکننده و توزیع کننده محصولات مشابه کاکائو ، کالاهایی را از مشاغل کوچک و متوسط ​​به سرقت برده است ، اختلاف نظر دارد. باتری اضافی صورت Kakao Friends از شرکت های کوچک و متوسط ​​(بالا) باتری اضافی صورت Kakao Commerce (پایین). Kakao Commerce ، گرفتن وب سایت های مشاغل کوچک و متوسط

باتری کمکی برای کاکائو دوستان یک شرکت کوچک و متوسط ​​(بالا) و باتری کمکی برای چهره کاکائو تجارت (پایین). تجارت کاکائو ، گرفتن وب سایت های مشاغل کوچک و متوسط

A شرکت A ، “فروش محصولات به مدت 2 سال و بیش از 200 میلیون هزینه بازاریابی.”

در تماس تلفنی با خبرنگاران ، شرکت الف گفت: “من اصلاً در مورد (سوicion ظن کپی برداری) نمی دانستم ، اما فقط پس از تماس تلفنی از یکی از آشنایان.” وقتی تلفن را چک کردم ، “آیا این یک محصول جدید است؟” ، او گفت ، “من می فهمم که این محصول ما نیست ، بلکه خود تجارت کاکائو است.”

طبق گفته شرکت A ، کارمندان به منظور تولید میکروفون بلوتوث Kakao Friends ، در اتاق کارائوکه گشت زده و پاهای خود را فروختند و پس از آزمایش های مختلف ، کیفیت صدا مناسب بوده و آن را برای آواز داخل سالن مناسب کرده است. تولید دو سال به طول انجامید. صدها میلیون کسب شده صرف هزینه های بازاریابی صرف هزینه های بازاریابی شد.

یک گلوله آینه ای به پایین میکروفون متصل شده بود ، بنابراین قلبم را درون آن قرار دادم تا احساس کنم یک اتاق کارائوکه واقعی است. میکروفون Kakao Commerce که در پایین آن فقط گوی آینه دارد و قیمت آن نیز با قیمت 59000 برنده به فروش می رسد.

چندی پیش ، این موضوع در وبلاگ پرتال بحث برانگیز بود ، اما او گفت که به مدت 15 روز هیچ عذرخواهی یا حتی بهانه جزیی از تجارت کاکائو دریافت نکرده است.

وقتی از او پرسیدند “آیا اعتراض نکردی” ، او پاسخ داد “چیزی نمی گوید”. توضیح داده شده است که مشاغل کوچک و متوسط ​​که محصولات ایده آل دارای مجوز از کاکائو را تولید می کنند همیشه در موقعیت Eul هستند.

سخنگوی شرکت گفت: “من محصولات دیگر را آماده می کنم ، اما نگرانم که ممکن است از نظر دور شوند و تحریف شوند.”

در پاسخ ، كاكائو كامرس گفت: “هر ساله بیش از هزار محصول (دوستان با شخصیت) وجود دارد و بیشتر محصولات برای فصل یا روند برنامه ریزی شده است.” “

وی افزود: “ما باید کمی بیشتر به شباهت ها از نظر ایجاد نگاه می کردیم ، اما نمی توانستیم” ، “وی افزود:” ما سعی می کنیم با مشاهده موارد خیلی زودتر از قبل ، از بروز مجدد جلوگیری کنیم مرحله برنامه ریزی. ”

یک تصویر هوشمند ارائه دهید

◇ SME ها و شرکت های نوپا “حتی اگر از مالکیت معنوی محافظت نشود ، پاسخ حقوقی شرکت های بزرگ دشوار است”

به این ترتیب ، “کپی برداری از مالکیت معنوی” در بسیاری از نقاط کره صورت می گیرد. اخیراً E-Land در مورد سرقت محصولی برای تأمین مالی کفش های ورزشی چرمی که توسط مشاغل کوچک و متوسط ​​طراحی و توسعه یافته است ، بحث برانگیز شد. به طور خاص ، این بحث برانگیز بود ، زیرا سو susp ظن در کپی برداری از حتی فن آوری اساسی هدف کفش مطرح شد. ای-لند حتی پنج سال پیش به سرقت طراحی یک روسری کوچک و متوسط ​​مشکوک بود.

یک شرکت سرمایه گذاری نوپا این واقعیت را ذکر می کند که مالکیت معنوی به عنوان یک محتوا در برابر چنین پیش زمینه ای از بحث و جدال پیرامون کپی برداری و سرمایه سرمایه ای از مشاغل کوچک و متوسط ​​یا شرکت های نوپا محافظت نمی شود ، که پاسخ قانونی آن دشوار است به شرکت های بزرگ

جهت صحیح شرکت مشاوره حق رای دادن Lee Soo-deok گفت: “اصلاح فرهنگ مارک Me2o اراده تولید اقلام جدید را تضعیف می کند.”

در انگلستان ، هم مدیران و هم نمایندگان ستادهای مرتبط باید کارگاه اخلاق کسب و کار را که هر سال توسط انجمن های وابسته برگزار می شود ، تکمیل کنند. مقامات صنعت می گویند: “مشابه این مورد ، کره نیز برای تقویت اخلاقی به آموزش نیاز دارد و باید از طریق تحقیق در مورد روش های جبران خسارت استانداردهای سختگیرانه ای تعیین شود.”

در همین حال ، کاکائو در 12th ماه گذشته اعلام کرد که کمیته ESG را در هیئت مدیره تشکیل می دهد. کمیته ESG مسئول بررسی جهت استراتژی مدیریت پایداری شرکت و مدیریت و نظارت بر نتایج و مشکلات است.

پیش از این ، در چهارم ماه گذشته ، “بیانیه مدیریت حقوق بشر” ، که شامل اصول حمایت از حقوق بشر کارمندان و شرکای تجاری ، حمایت از اطلاعات مصرف کننده و آزادی بیان ، مسئولیت دیجیتالی و سازگاری با محیط زیست است ، به عموم مردم

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *