Robot’DAL-e ‘. شرکت هیوندای موتور

در دوره Untact ، گروه هیوندای موتور یک روبات غیر رو در رو ارائه می دهد که با مشتریان ارتباط برقرار می کند و اطلاعات شخصی را ارائه می دهد.

در بیست و پنجمین گروه موتور هیوندای اعلام کرد که برای اولین بار ربات سرویس “DAL-e” را ارائه می دهد و یک سرویس آزمایشی مشتری را در سایت فروش خودرو راه اندازی می کند.

DAL-e (Dal-e) به معنای “شما را راهنمایی کند ، به شما کمک می کند ، با تجربه خود ارتباط برقرار کنید” و “خدمات مشتری گروه هیوندای موتور ، طراحی شده برای ایجاد ارتباطی بین مشتری و مکانیک اتومبیل”. “ربات” توضیح هیوندای است.

ربات سرویس دهنده “DAL-e” که این بار ارائه شده است با ظاهری جمع و جور با طراحی حساس و گرم تقریباً نیمی از وزن روبات های برجسته در کره مشخص می شود. علاوه بر این ، این دستگاه مجهز به تشخیص چهره ، فناوری مکالمه زبان طبیعی و فناوری تلفن همراه مستقل است ، بنابراین می توان از آن در مناطق مختلفی که نیاز به پاسخ مشتری دارند ، مانند شرکت هیوندای موتور و دفاتر فروش کیا استفاده کرد.

به طور خاص ، DAL-e مجهز به عملکرد تشخیصی است که به مشتریان توصیه می کند برای آماده سازی دوران پس از تاج از ماسک استفاده کنند و بر اساس یک سیستم انعطاف پذیر برای گفتگوی زبان طبیعی و عملکرد دستی رباتیک ، سطح بالاتری از غیر مسئول پاسخ به رفتار و ارتباط مشتری. تجربه خدمات ربات را ارائه دهید.

علاوه بر این ، با استفاده از فناوری حرکت مستقل که موانع را در زمان واقعی شناسایی می کند و از آنها جلوگیری می کند و چهار چرخ که آزادانه در همه جهات حرکت می کنند ، می توان مستقیماً مشتریان را همراهی کرد ، و همچنین توضیحات دقیق محصولات مربوط به صفحه نمایش بزرگ نمایشگاه خودرو ، و همچنین سرگرمی مانند عکس گرفتن. انتظار می رود که با نصب ویژگی ها بتواند به طور همزمان اطلاعات و رضایت مشتری را فراهم کند.

Robot’DAL-e ‘. شرکت هیوندای موتور

ربات سرویس Hyundai Motor Group’DAL-e ‘خدمات مشتری آزمایشی را از 25 ام (دوشنبه) برای حدود یک ماه در شعبه Songpa-daero شرکت هیوندای موتور (واقع در Songpa-gu ، سئول) راه اندازی می کند (11 ※ صبح) تا 5 عصر)

گروه موتور هیوندای از “DAL-e” برای ارائه یک سرویس پایدار استفاده خواهد کرد ، نقش مشتری اصلی را به مشتریانی که سرویس غیر حضوری را ترجیح می دهند و همچنین مشتریانی که می خواهند توضیحات دقیق تری در طول دوره های فعال بشنوند ، بازدید از شعب مانند تعطیلات آخر هفته. ، بر اساس نیاز مشتری در سایت فروش ، ویژگی “DAL-e” به طور مداوم به روز می شود تا یک سرویس ربات متخصص در پاسخ به مشتری معرفی شود.

علاوه بر این ، برنامه در آینده توسعه گام به گام با ارائه خدمات غیر حضوری با استفاده از DAL-e نه تنها در روز بلکه در شب ، سالن نمایشگاه دست نخورده است که تا 22:00 باز است .: 00

هیون دونگ-جین ، مدیر عامل آزمایشگاه رباتیک در گروه موتور هیوندای گفت: “DAL-e یک نسل جدید پلت فرم ربات سرویس است که بدون توجه به آب و هوا می تواند از خدمات مشتری پشتیبانی کند ، و ما انتظار داریم که یک پیام رسان باشد که دوستانه با مشتری. “ما قصد داریم با توسعه مداوم فناوری مانند هوش مصنوعی ، تجربه دست نخورده جدید و لذت بخش تری را فراهم کنیم تا ارتباط و ارتباط با خانواده را امکان پذیر سازیم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *