“گسترش نقش پخش خدمات عمومی” MBC سازماندهی مجدد بیست و نهم را ترتیب داد



ساختمان اداری سنگام ام بی سی. خبرنگار هوانگ جین هوانگ

MBC (مدیر عامل Park Seong-je) در بیست و نهم سازماندهی مجدد شد. توضیح داده شده است که این سازماندهی مجدد اقدامی برای MBC برای ایجاد وضعیت پخش عمومی و ایفای صحیح نقش خود است.

با راه اندازی دفتر رسانه های عمومی ، MBC تصمیم گرفت تمرکز خود را بر ایجاد یک اکوسیستم رسانه ای برای رشد متقابل و حل مقررات نامتقارن در یک محیط داخلی و خارجی که به سرعت در حال تغییر است متمرکز کند و در عین حال بر افزایش ارتباط با بینندگان تمرکز کند.

شبکه منطقه ای نیز در حال تقویت است. برای حل مشکلات MBC محلی با ایجاد یک تیم تبلیغاتی Mega MBC ، ما اصلاحات را برای رشد اساسی ترویج خواهیم داد ، نه یک معیار موقت بقا immediate فوری.

رئیس جمهور پاک سونگ جی گفت: “در زمانی که مسئولیت اجتماعی و نقش پخش به دلیل دو قطبی شدن کرونا 19 مورد نیاز است ، MBC به عنوان سازمانی که می تواند از طریق پخش عمومی مورد علاقه بینندگان قرار گیرد ، دوباره متولد می شود.” وی همچنین قول داد: “MBC که امسال 60 سالگی خود را جشن می گیرد ، به عنوان بهترین گروه رسانه ای کره دوباره متولد خواهد شد.”

یک مقام MBC گفت: “ما تصمیم گرفتیم که تلاش خود را متمرکز کنیم زیرا تصمیم گرفتیم که سال 2021 سال مهمی برای ایجاد وضعیت پخش عمومی MBC مانند ایجاد کمیته نوآوری رسانه باشد.”

پس از سازماندهی مجدد سازمانی در تاریخ 29 ، MBC قصد دارد سازماندهی مجدد سازمان را با سازماندهی مجدد کار کارمندان و کارمندان بعدی تا اوایل فوریه به پایان برساند.

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *