تهیه شده توسط استان چونگ بوک

پیش بینی می شود چهارمین برنامه شبکه راه آهن ملی ، بهترین برنامه ساخت راه آهن کره در هر 10 سال ، حدود آوریل برگزار شود.

هر دولت محلی در استان چونگ بوک که می خواهد یک محور جدید توسعه منطقه ای را تشکیل دهد ، زندگی خود را از دست می دهد و امیدوار است که پروژه های در حال انجام راه آهن در هر منطقه در برنامه ها منعکس شود.

در اواخر سال گذشته ، جینچئون-گون یک پیشنهاد دولتی را برای انعکاس طرح ملی ساخت یک شبکه ریلی درون شهری شهری ، همراه با نتایج مطالعه امکان سنجی خود توسط موسسه حمل و نقل کره ارائه داد.

در سرویس خود امکان سنجی ، نسبت هزینه و سود (B / C) 0.76 است که به طور قابل توجهی بالاتر از سایر پروژه های راه آهن است.

یک مقام نظامی گفت: موسسه حمل و نقل کره که این خدمات را ارائه داده است ، یک موسسه تحقیقاتی دولتی است که عمدتا به وزارت زمین ، زیرساخت و حمل و نقل خدمات ارائه می دهد ، بنابراین نتایج قابل اطمینان هستند.

این خط که برای اولین بار توسط Jincheon-gun پیشنهاد شده و به طور مشترک توسط شش دولت محلی شامل استان چونگ بوک ، استان گیونگی ، شهر چئونگجو ، شهر هواسئونگ و شهر آنسئونگ ترویج شده است ، 78.8 کیلومتر راه آهن نیمه سرعت است که فرودگاه بین المللی Cheongju را به ایستگاه راه آهن دونگتان متصل می کند. Hwaseong City.

بخش در امتداد این مسیر دارای سایت های بزرگ پروژه ملی و پایگاه های منطقه ای مانند شهر نوآوری چونگ بوک ، دهکده ملی ورزشکاران جینچئون ، شتاب دهنده تابش نور اوچانگ و دره آنسئونگ تکنو و همچنین فرودگاه است.

از طرف دیگر ، همسایه Eumseong-gun اخیراً یک پیشنهاد مشترک دولتی را که توسط 9 نفر از اعضای شورای ملی در استان های گانگنام ، گیونگی ، چونگجو و چونگجو و منطقه یومسئونگ تصویب شده بود ، ارائه داد ، به این امید که یک خط انشعاب برای راه آهن داخلی داخلی ایجاد کند.

این خط پروژه ای است که 55.3 کیلومتر از Eumseong-Gamgok به فرودگاه بین المللی Cheongju را متصل می کند و هزینه آن 1.7 تریلیون بوی بد است.

اگر این مسیر ساخته شود ، می تواند از سوسئو به فرودگاه Cheongju در 52 دقیقه بدون انتقال برسد ، و یک محور جدید توسعه را در شمال شرقی سئول ، گیونگی دو و منطقه مرکزی تشکیل دهد ، و ارتش انتظار دارد سیستم حمل و نقل شهری ناکافی در این شهر نوآور باشد Chungbuk بهبود خواهد یافت.

پیش از این ، هر دو مقام محلی تلاش مستمر برای انعکاس طرح ملی ساخت شبکه ریلی پروژه احداث راه آهن ، مانند بحث در مجلس شورای ملی ، جلسه قطعنامه و انتقال امضاهای محلی داشتند.

علاوه بر این ، در منطقه جئونجو خط مورد علاقه خط آهن راه آهن شهر چونچئونگ است که از Cheongju عبور می کند.

در تاریخ 25 ، شورای چونگچونگبو دو و شورای شهرداری چونگجو با ارائه پیشنهادی مشترک خواستار انعکاس چهارمین طرح شبکه راه آهن ملی در طرح ساخت راه آهن در منطقه چونگ چونگ شدند که به مرکز شهر چونگجو نفوذ می کند.

این یک مسیر از Daejeon (سینتانجین) به Sejong (Jochiwon) ، Osong و Cheongju City به Ogeunjang (فرودگاه Cheongju) است.

این دو شورا در توصیه ای توضیح دادند که “شهرهای بزرگ منطقه چونگچئونگ مانند چونگجو ، داژئون و سجونگ سیستم حمل و نقل عمومی گسترده ندارند ، بنابراین ایستگاه KTX Osong ، تنها شعبه راه آهن سریع السیر کره ، به طور کامل نیست تحقق پتانسیل آن “

وی گفت: “شبکه ریلی کره به دلیل امکان سنجی اقتصادی بر اساس تعداد افراد ، عمدتا در منطقه پایتخت ساخته شده است.”

چونگچئونگ بوک دو ، که قبلاً پوشش برنامه های شبکه ملی ملی برای هر 13 پروژه را از وزارت زمین ، زیرساخت و حمل و نقل پیشنهاد می کرد ، احتمالاً پوشش این سه پروژه نسبتاً زیاد است.

در حالی که انتظار می رود جلسه عمومی جلسه استقرار چهارمین برنامه راه آهن ملی ماه آینده برگزار شود ، ذکر شده است که آیا تلاش های هر دولت محلی برای تهیه برق جدید برای توسعه منطقه ای از طریق ساخت راه آهن ثمری خواهد داشت یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *