ما در حال کار هستیم. من در کارخانه ، در دفتر ، در خیابان ، در خانه کار می کنم. برای همه کارگرانی که در این لحظه کم کم دنیا را کم کم تغییر می دهند ، سعی می کنم این داستان را تعریف کنم که من و شما باید کاری پیدا کنیم. [편집자 주]

بعد از ظهر 25 ام ، معاون وزیر استخدام و پارک کار هو جین پس از توضیح “محتوای اصلی گزارش نتایج گروه تخصصی در مورد اجرای برنامه کره جنوبی-اتحادیه اروپا” ، موضع دولت در مورد گزارش هیئت را ارائه داد. بخش توافق نامه تجارت »در مجموعه دولت سجونگ در شهر سجونگ. اخبار yunhap

یک گروه متخصص برای بررسی تصویب کنوانسیون های مهم ILO در کره تشکیل جلسه داد و نتیجه گرفت که “کره از استانداردهای توافق نامه تجارت آزاد فراتر رفته است” ، از یک مانع بزرگ در اختلاف با اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) عبور کرد.

در نتیجه بررسی گزارش منتشر شده توسط گروه متخصص ، تلاش های کره برای تصویب کنوانسیون های اساسی دست کم گرفته شد و قانون تجدید نظر شده اتحادیه به اندازه کافی توصیه های کارشناسان را برآورده نمی کند و انتظار می رود بحث و جدال همچنان ادامه داشته باشد.

“تلاشها برای تصویب کنوانسیون ILO کره ای FTA را نقض نمی کند … قانون اتحادیه توصیه می کند که بهبود یابد”

گروه کارشناسی که براساس توافق نامه تجارت آزاد کره و اتحادیه اروپا تشکیل شد ، گزارش نهایی را در تاریخ 20 ام به هر دو کشور ارائه داد. این به این دلیل است که اتحادیه اروپا در دسامبر 2018 وارد روند حل اختلاف FTA علیه کره شد و در ژوئیه 2019 سطح این روش را از “مشاوره های بین دولتی” بالا برد و آن را به یک گروه متخصص ارجاع داد.

دو موضوع توسط اتحادیه اروپا مطرح شده است. در وهله اول ، ادعا می شود که کره مقررات FTA را در مورد “تلاش های مستمر و بی وقفه برای تصویب توافق نامه های اصلی ILO” نقض می کند زیرا کره چهار توافق نامه اصلی ILO را تصویب نکرده است.

عکس صفحه گزارش گروه تخصصی تجارت آزاد کره و اتحادیه اروپا.

وی همچنین خاطرنشان کرد: مقررات نویدبخش احترام ، ترویج و اجرای اصول حقوق اساسی کار در اعلامیه حقوق اساسی ILO از طریق قوانین کار و قوانین خاص خود نقض شده است.

در مورد تلاشها برای تصویب کنوانسیون ، گروه کارشناسی دست خود را به سمت کره بلند کرد ، زیرا دید که “تلاشهای کره جنوبی از استانداردهای قانونی مندرج در مقررات تجارت آزاد کره و اتحادیه اروپا کم نیست”.

کارشناسان گفتند که مقررات FTA برای تصویب کنوانسیون های اصلی ILO تعهدی برای نتیجه ، مانند تصویب کنوانسیون نیست ، بلکه یک “بهترین روش” است. از آن به داشتن شخصی تعبیر می شود که بدون اهداف یا برنامه مشخصی می دود.

بر این اساس ، اگرچه کره هنوز کنوانسیون های اصلی ILO را تصویب نکرده است ، اما از پیشنهاد دولت برای تصویب سه کنوانسیون اصلی در مجلس شورای ملی در اکتبر 2019 تمجید کرده است.

از طرف دیگر ، در مورد اینکه آیا قانون اتحادیه کره اصل حقوق اساسی کار را رعایت ، ترویج و اجرا می کند ، همانطور که توسط FTA الزام می شود ، از دو لحاظ با اصل آزادی انجمن مطابقت ندارد و توصیه می کند که بهبود یابد.

با این حال ، دولت گفت که گزارش هیئت در تاریخ 25 نوامبر سال گذشته تهیه شده و مشکلی ایجاد نمی کند ، زیرا مفاد مربوط به قانون اتحادیه در دسامبر ماه آینده اصلاح شد.

معاون وزیر پارک هو جین از وزارت اشتغال و کار گفت: “من فکر می کنم بیشتر موارد مطرح شده توسط اتحادیه اروپا حل شده است. اگر تصویب در ماه فوریه توسط شورای ملی تصویب شود و تصویب ILO به تصویب برسد ، نگرانی در مورد فشار اقتصادی و سیاسی به طور قابل توجهی کاهش می یابد. “انتظار می رود.

تلاش های کره برای تصویب کنوانسیون ناکافی است … تأخیر در تصویب طرح تصویب می تواند منجر به ضعف شود

معاون وزیر پارک هو جین موقعیت دولت را در بخش تجارت آزاد کره و اتحادیه اروپا توضیح می دهد. اخبار yunhap

بنابراین ، به نظر می رسد که کره در این جلسه استماع جلسه تخصصی پیروزی کاملی در برابر اتحادیه اروپا کسب کرده است ، اما شرایط چندان ساده نیست.

اولاً ، گزارش گروه کارشناسی خود قانع کننده نیست. کره و اتحادیه اروپا قصد دارند بحث و گفتگوها را بر اساس این گزارش در کمیته تجارت و توسعه پایدار تنظیم شده در توافق نامه تجارت آزاد ادامه دهند.

با این حال ، این گروه ادعای اتحادیه اروپا مبنی بر تصویب FTA کنوانسیون ILO به عنوان یک تعهد برای دستیابی به آن را رد کرد ، اما همچنین ادعای کره جنوبی مبنی بر اینکه “شما می توانید به راحتی وضعیت موجود را حفظ کنید یا حداقل تلاش را انجام دهید”. تلاش های مداوم در حال حرکت به جلو است. “

وی همچنین از تلاشهای دولت کره برای تصویب کنوانسیونهای مهم ILO انتقاد کرد که بهینه نبوده و تلاشهای دولت کره طی سه سال گذشته “تأمین آستانه قانونی” بوده است. آستانه تأمین)

به عبارت دیگر ، نمی توان گفت کره به وضوح مقررات تجارت آزاد را نقض کرده است ، اما تأکید شده است که تلاش های کره جنوبی تاکنون کافی نبوده و تلاش ها برای تصویب کنوانسیون های اصلی ILO نباید در آینده نادیده گرفته شود.

دولت می تواند پیشنهادی را برای تصویب توافق نامه اصلی ILO در شورای ملی در ماه فوریه تصویب کند.

اگر شورای ملی روند رسیدگی به پیشنهاد تصویب را تسریع کند ، برای کره جنوبی سودمند خواهد بود ، اما در غیر این صورت می تواند بهانه ای برای حمله به اتحادیه اروپا در بحث های آینده باشد.

مفهوم “کارگران” بسیار محدود ، به دلیل عدم هدف برای تجدید نظر در قوانین اتحادیه های صنفی ، رضایت کارشناسان دشوار به نظر می رسد

اخبار yunhap

مشکل بزرگتر موضوع قانون داخلی اتحادیه است. بعید به نظر می رسد اتحادیه اروپا با ادعای دولت کره جنوبی مبنی بر اینکه قانون کار اخیراً تجدید نظر شده توصیه های گروه متخصص را تأیید می کند موافقت کند.

اتحادیه اروپا قانون کار کره ، △ مفهوم کارگران تحت قانون اتحادیه های کارگری ، △ دلایل رد صلاحیت اتحادیه های کارگری ، △ محدودیت های صلاحیت کارکنان اتحادیه های کارگری و سیستم اطلاع رسانی به اتحادیه های کارگری را زیر سوال برد.

در میان آنها ، معاون وزیر پارک در مورد مفهوم کارگران تحت قانون اتحادیه های کارگری بحث کرد و گفت: “تشخیص ایجاد و پیوستن یک اتحادیه کارگری ویژه مشکلی ندارد ، زیرا بسیار گسترده تنظیم شده است.”

علاوه بر این ، بر اساس این گزارش ، دولت کره در جریان دادرسی مفهوم آلمان “خوداشتغالی” را مطرح کرد و استدلال کرد که کشورهای عضو اتحادیه اروپا در همان وضعیت کره قرار دارند.

با این حال ، گروه کارشناسی اشاره کرد که تعریف اتحادیه کره ای از “کارگر” با اصل حق اساسی “آزادی تشکل” مطابقت ندارد یا احترام آن را رعایت نمی کند و شامل همه کارگران از جمله خوداشتغال ، اخراج شده و بیکار است. در تعریف “کارگران”. توصیه شده.

به عبارت دیگر ، انتقاد از این است که قانون اتحادیه های کارگری کره کسانی که در مرز بین کارگران خود اشتغالی و کارگران هستند ، مانند کارگران شاغل ویژه ، از برخورداری از آزادی انجمن برخوردار نیست.

در مورد آلمان ، او استدلال می کند که قانون آلمان ، برخلاف قانون اتحادیه کره ، اعطای حقوق به برخی از پیمانکاران زیرمجموعه است و معیارهای افراد تحت شغل تحت امر گسترده تر از کره است.

مسئله این است که ماده 2 № 1 ، که مفهوم کارگران را در قانون اتحادیه کارگری تعریف می کند ، در این بازنگری در قانون اتحادیه کارگران تغییری نکرده است. به عبارت دیگر ، علیرغم تجدید نظر در قانون اتحادیه ، تز گروه متخصص هنوز معتبر است.

“هیئت خبرگان نقض آزادی انجمن است ، زیرا مشاغل لیبرالی را که افراد وابسته یا کارگر در سیستم عامل هایی ندارند که از نظر قانونی به عنوان کارآفرینان خصوصی تنظیم می شوند حتی در تفسیر دیوان عالی کشور ، و همچنین مفاد “وی به کارگران تحت این قانون اتحادیه اشاره کرد.” راهی جز اصلاح ماده 2 بند 1 قانون اتحادیه کارگری برای مطابقت با اصل وجود ندارد. “

علاوه بر این ، برخلاف توصیه ILO برای حذف کل ماده 2 (4) (d) ، که به “غیر کارگران” اجازه عضویت در اتحادیه را نمی دهد ، فقط شواهد حذف شده است ، بنابراین این اصلاحیه همچنین جای بحث و جدال با اتحادیه اروپا

◇ اشاره كرد كه “اتحاديه اتحاديه وقتي كره مديران شركت را اخراج كند پايان خواهد يافت” … مشكلات در قانون تجديد نظر شده اتحاديه باقي مانده است

هیئت کارشناسان توصیه کردند که شرط مندرج در بند 23 (1) قانون اتحادیه های کارگری برداشته شود و اتحادیه کارگران در انتخاب کارمندان خود آزاد باشد.

در واقع ، قانون تجدید نظر شده در اتحادیه های کارگری اجازه می دهد که صلاحیت های اتحادیه های صنفی توسط قوانین آنها تعیین شود ، اما از آنجا که باید واقعیت داخلی را که بر توافق نامه های مدیریت کار برای هر شرکت متمرکز است ، در نظر بگیرد ، کارمندان اتحادیه از هر شرکت فقط به عضو محدود می شوند ، کار در شرکت ها

با این حال ، یک گروه متخصص گفت: “کمیته ILO در مورد آزادی انجمن (CFA) اعلام کرده است که با آزادی انجمن مخالف کارمندان اتحادیه برای کار در اتحادیه های شرکتی مخالف است.” CFA خاطرنشان می کند که یک خطر ذاتی کره فعلی است این است که اخراج کارمند اتحادیه از اتحادیه به این معنی است که نقش اتحادیه آنها نیز به پایان رسیده است)

بدین ترتیب ، گروه کارشناسی به مفاد قانون صلاحیت کارکنان اتحادیه های صنفی اشاره کرد و از آنجا که مشکلات پیشنهادی می تواند در مورد محدودیت های اصلاح شده صلاحیت اتحادیه های کارگری اتحادیه های کارگری توسط شرکت ها اعمال شود ، این امر همچنین می تواند منجر به اختلافات با اتحادیه اروپا.

در کره نیز از طرف جامعه کارگری واکنشی نشان داده شده است ، در این گزارش آمده است که آخرین بازنگری در قوانین اتحادیه های صنفی از استانداردهای بین المللی برخوردار نیست.

در یک اظهار نظر ، KCTU انتقاد کرد: “دولت همیشه اصرار داشته است که تجدید نظر در قوانین اتحادیه صنفی اقدامی ضروری برای اطمینان از مطابقت قوانین داخلی با استانداردهای بین المللی و روشی برای تصویب کنوانسیون اصلی ILO است ، این را تشخیص دهید. “

“برای تضمین آزادی اجتماع همه کارگران ، ما باید توصیه کمیته آزادی اتحادیه ILO برای تجدید نظر در ماده 2 ، بند 1 قانون اتحادیه کارگری و حذف متن اصلی ماده 2 (4) از قانون اتحادیه کارگری. وی گفت: “اگر موارد فوق حل نشود ، مطرح كردن موضوعات اتحادیه اروپا به طور حتم ادامه خواهد یافت ، بنابراین قانون باید فوراً مورد بازنگری قرار گیرد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *