security امنیت سالم آرامش را حفظ می کند. ما داستان کسانی را که شبانه روز از زندگی روزمره ما محافظت می کنند ، تعریف می کنیم. ما تاریخچه میدان سخت تاریخ را گزارش خواهیم کرد. [편집자 주]

بازرسی از زیردریایی رئیس شورای دولتی کیم جونگ اون ، گزارش شده توسط رسانه های دولتی کره شمالی در ژوئیه 2019

در مقاله سفید دفاع در سال 2020 که در دوم چاپ شده است ، قدرت دریایی کره شمالی به عنوان “ساخت یک زیردریایی جدید قابل تجهیز به موشک بالستیک پرتاب شده با زیردریایی (SLBM)” توصیف می شود و قدرت آن دائماً در حال افزایش است.

این امر رایج است که کره شمالی در حال ساخت یک زیردریایی جدید 3000 تنی در کارخانه کشتی Sinpo است. همچنین تعبیر کمی متفاوت وجود دارد. این یک زیردریایی کلاس Romeo بهبود یافته است که وزنی در حدود 2000 تن دارد ، بنابراین چندین کشتی می توانند بیرون بروند و باعث آزار بیشتر شوند.

◇ وزارت دفاع “این زیردریایی در جولای سال 2019 افتتاح شد ، یک روسای کلاس رومئو است”

یک مقام وزارت دفاع در مورد محتوای مقاله سفید به خبرنگاران گفت: “کره شمالی به عنوان نسخه بهبود یافته از زیردریایی کلاس رومئو که در ژوئیه 2019 رونمایی شد ، از این موضوع آگاه است.” کلاس رومئو 1900-2 هزار تن است. “

کلاس رومئو اولین بار در دهه 1950 در اتحاد جماهیر شوروی سابق تولید شد و از رده خارج شده است. گزارش شده است كه كره شمالي داراي حدود 20 كشتي است كه شامل پروانه هاي چيني و خودساخته است.

سرویس اطلاعات ملی نوامبر گذشته زیردریایی های جدید را به کمیته اطلاعات شورای ملی گزارش داد و توضیح داد که کره شمالی در حال ساخت دو زیردریایی جدید مجهز به SLBM است ، یکی به عنوان یک زیردریایی ارتقا یافته کلاس رومئو و دیگری به عنوان یک زیردریایی جدید و متوسط ​​و بزرگ. یک سال قبل ، گزارش شده بود که عرض 7 متر و طول کل حدود 80 متر بود.

پیش از این ، در ژوئیه 2019 ، بخشی از این زیردریایی در عکس بازرسی توسط رئیس جمهور کیم جونگ اون کشف شد و قطعاتی که قرار بود پرتابگرهای SLBM باشند با موزاییک تحت درمان قرار گرفتند. پس از NIS ، وزارت دفاع این بار تأیید کرد که این زیردریایی یک زیردریایی کلاس Romeo بهبود یافته است.

رسانه های داخلی معمولاً این زیردریایی را به عنوان یک زیردریایی جدید 3000 تنی گزارش می کنند.

“زیردریایی جدید 3000 تن کلاس” بحث برانگیز است “… دو هزار تن با نصف باتری؟ 3000 تن افزایش بدنه؟

گرافیک = خبرنگار سونکی کیم

با این حال ، برخی معتقدند که این زیردریایی از کلاس 3000 تن است که کمی اشتباه است. توضیح داده شده است که با تغییر کلاس Romeo محدودیت در افزایش جابجایی وجود دارد.

مقاله ای که در نوامبر گذشته در KIMS Periscope از انستیتوی تحقیقات استراتژی دریایی کره منتشر شد ، “” بازسازی کلاس رومئو و زیردریایی جدید کلمات ضد و نقیضی هستند “حاوی” بازسازی نوع پرتاب پهپاد “در کنار این زیردریایی است. “

وی تخمین می زند که محتوای گزارش شده توسط سرویس اطلاعات ملی در ممیزی ملی اطلاعات ملی به شورای ملی در نوامبر 2019 ، یعنی مشخصاتی که عرض این زیردریایی 7 متر و طول کلی آن حدود 80 متر است ، تقریباً یکسان با عرض واقعی کلاس رومئو از 6.7 متر و 76.6 متر است. با این حال ، این بدان معنی است که جابجایی 1000 تن افزایش یافته اغراق آمیز است.

در پاسخ ، سرهنگ چوی به Covert Shores ، یک رسانه نظامی خارج از کشور (OSINT) که عکس های منتشر شده توسط کره شمالی در ژوئیه 2019 را تجزیه و تحلیل می کند ، اشاره کرد. این زیردریایی پلی است بدون افزایش طول بدنه فشار از کلاس موجود Romeo. توضیح اینکه فقط برج بزرگ شده است. همچنین ذکر شد که یکی از دو محفظه باتری برداشته شده و یک لوله راه اندازی SLBM در آن محل نصب شده بود تا 2000 تن آب تخلیه شود.

موتورهای دیزلی و باتری ها منابع انرژی زیردریایی های معمولی از جمله کلاس رومئو هستند. با این حال ، هوا برای راه اندازی موتور مورد نیاز است ، اما به سختی می توان هوا را از آب دریافت کرد.

به همین دلیل ، زیردریایی های معمولی درست در زیر سطح شنا می کنند و هوا را می کشند تا هوا را بکشند ، باتری را شارژ کرده و سپس با آن در زیر آب حرکت می کنند. گفته می شود اگر یکی از دو محفظه باتری برداشته شود ، قابلیت حرکت در زیر آب نیز به نصف کاهش می یابد.

همچنين اعتراضي به واقعيت چنين تحليلي وجود دارد. پروفسور مون گونگ سیک از دانشکده عالی علوم سیاسی دانشگاه گیونگی ، که به عنوان سرهنگ ذخیره فرمانده 93 جنگ زیردریایی بود و در پروژه 362 ، پروژه ساخت یک زیردریایی هسته ای دولت روح مو هیون شرکت کرد ، در مورد آن تردید دارد.

پروفسور مون گفت: “اگر نیمی از باتری را از یک زیردریایی دیزل (ناوبری زیر آب) بردارید ، با کاهش عملکرد چندان درست به نظر نمی رسد. معمولاً افزودن محفظه های بیشتر در طول فرآیند ارتقا معمول است ، و البته معمول است ، “او می گوید. باتری روی یک شافت نسبتاً سنگین قرار می گیرد ، اما مرکز ثقل بدون آن جا نمی شود.

وی افزود: “ارتقا a کلاس Romeo به آسانی از 3000 تن آسان نیست ، اما بسته به اندازه و طرح محفظه ، می تواند از 2800 تا 3000 تن باشد.” این بدان معنی است که غیرممکن نیست.

◇ SLBM در یک نسخه بهبود یافته از زیردریایی قدیمی رومئو؟ … “پس کشتی های زیادی می توانند وجود داشته باشند”

یک مشکل بزرگتر وجود دارد. در هر صورت ، به هر دو صورت ، اگر کلاس مدرن رومئو باشد ، به جای یک کشتی می تواند چندین کشتی وجود داشته باشد.

سرهنگ چوی گفت: “در کره شمالی حدود 20 زیردریایی کلاس رومئو وجود دارد که 5 تا 10 فروند از آنها مجهز به SLBM هستند و برجهای دیگر روی پل نیز بزرگتر شده اند تا یکسان شوند. بسیار دشوار است پاسخ دهید “

همانطور که انگشتان انسان اثر انگشت خود را می گذارند ، زیردریایی ها نیز واژگان خاص خود را می گذارند که بسته به نوع آنها متفاوت است. هنگامی که یک زیردریایی شناسایی می شود ، از سونار برای تشخیص و تجزیه و تحلیل این ولو استفاده می شود تا محل آن تعیین شود. همانطور که سرهنگ چوی گفت ، این بدان معنی است که زیردریایی های مجهز به SLBM و زیردریایی های بدون SLBM با یک واله مشابه در اطراف پرسه می زنند.

“کره شمالی به زیردریایی احتیاج ندارد و نخواهد داشت. باید فرض شود که زیردریایی هایی که بازسازی شده اند قبلاً به بهره برداری رسیده اند و برخی دیگر از زیردریایی ها نیز نوسازی شده اند.” احتمال اینکه چندین SLBM همزمان اخراج شوند وجود دارد. “

پروفسور مون گونگ سیک همچنین گفت: “زیردریایی های معمولی دیزلی تهدید بزرگی نیستند زیرا آنها مجبورند روزانه دو یا سه بار غواصی کنند.”

اگر چندین زیردریایی با قابلیت حمل همزمان سه SLBM در دریا وجود داشته باشد ، خدمات دریایی و اطلاعاتی ROK-US که باید در جنگهای ضد زیردریایی شرکت کنند ، با مشکل روبرو خواهد شد. اگرچه کلاس رومئو منسوخ شده است ، از قضا ساخت چندین کشتی امکان پذیر است و تهدید را افزایش می دهد.

Se وزیر سئو ووک در پاسخ به افزایش تقاضا برای زیردریایی های هسته ای “کار آسانی نبود … ما باید به امور مالی و فناوری نگاه کنیم”

مراسم پرتاب Son Won Il ، زیردریایی کلاس اول 214 (Son Won Il). پیشنهاد ناوگان

اولین زیردریایی 3000 تنی کره به نام Jang Bogo (KSS) -III ، اولین کشتی کلاس Dosan Anchang-ho ، دوسان Anchang-ho ، یک عملیات آزمایش سفر بود. پیشنهاد ناوگان

موثرترین راه برای مقابله با زیردریایی ها ، همین هواپیماهای زیردریایی یا گشت دریایی است. با این حال ، برخی از مشکلات در مورد زیردریایی واقع در نیروی دریایی کره وجود دارد.

در تاریخ 23 ماه گذشته ، یک زیردریایی کلاس Sonwon-Il ، که پس از تعمیرات در دریای شرقی Pohang ، Gyeongsangbuk-do به بهره برداری رسید ، به دلیل هشدار خطا در سیستم پیشرانه متوقف و یدک می کشد ، که یکی از 12 ماژول اینورتر (مبدل برق) در موتور درایو است زیرا سگ شکسته بود.

در اکتبر 2019 ، نیروی دریایی ارتش بازرسی کامل از 9 کشتی کلاس Son Won-Il را آغاز کرد و خاطرنشان کرد که پیشرانه به یک زیردریایی دیگر از همان کلاس شکسته و هنوز در حال تعمیر است. در نتیجه ، 7 کشتی باقیمانده به نظر می رسید که به طور عادی کار می کنند و در ابتدا قرار بود این زیردریایی که این بار با مشکلی روبرو شده بود ، تا ماه مه سال جاری تعمیر شود و نیروی دریایی ارتش گفت که امکان حرکت به صورت خودکار وجود دارد.

فقط دو کلاس از دوسان آنچانگ هو ، جدیدترین زیردریایی 3000 تنی ارتش ما ، پرتاب شده است ، اما هنوز به نیروی دریایی تحویل داده نشده و به قدرت تبدیل نشده است. اولین برق رسانی برای نیمه اول سال جاری برنامه ریزی شده است و در آینده ادعا می شود که یک زیردریایی هسته ای با قابلیت پیمایش طولانی مدت در زیر آب ، زیرا می تواند مقدار نامحدودی آب و هوا ایجاد کند ، قدرت می گیرد.

در کنفرانس مطبوعاتی سال نو در 27 ماه گذشته ، وزیر دفاع Seo Walk گفت: “کار آسانی نبود” و گفت: “وقتی من در واحد زیرمجموعه کار می کردم ، فکر می کردم کره این سطح از قدرت ملی را خواهد داشت ، اما این باید با ایده ای یکپارچه در زمینه دارایی و فناوری ملی دنبال شود. این وضعیتی است که من از نزدیک می بینم. ”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *