[칼럼]انتظارات و نگرانی ها در مورد راه اندازی هواپیمای هوایی



کی میونگ نام ، رئیس گروه مقدماتی خطوط هوایی (سمت چپ) ، کمیسر شورای ملی برای دادگستری قانونگذاری یون هو جونگ ، وزیر دادگستری چو می می و کیم جین ووک ، اولین رئیس خدمات عالی رتبه جنایی (بخش هوابرد) ، پس از مراسم افتتاحیه سرویس حمل و نقل هوایی در مجتمع گوآچ ، عکس یادگاری بگیرید. . خبرنگار پارک یونگ مین

دفتر تحقیقات جنایی مقامات ارشد پس از واژگونی رسماً در تاریخ 21 آغاز شد. 25 سال از زمانی که شرکت همبستگی برای مشارکت برای ایجاد بالابر هوا در سال 1996 درخواست کرده است می گذرد.

وزارت امور عامه یک سازمان فساد است که حق تحقیق و تعقیب جنایات مقامات عالی رتبه دولتی را دارد. این یک پرونده تاریخی است که نشانگر تحول عظیمی در سیستم عدالت کیفری است ، دادسرا در انحصار تحقیقات و پیگرد قانونی پس از آزادی قرار دارد.

با این حال ، دیدگاه مردم در مورد راه اندازی بالابر هوا با انتظارات و ترس و همچنین بحث و جدال شدید در مورد رستوران تلاقی می کند.

با این انتظار که او بتواند با تحت فشار قرار دادن شرایط دشوارتر به سمت نیروی زنده ، از مرزهای آزار و اذیت سیاسی عبور کند ، بی اعتمادی به او به عنوان گارد قرمز جدید گذرنامه ناگهان از بین رفت.

حمل و نقل هوایی که چاره ای جز شروع در میان جنجال ها و بحث های سیاسی ندارد ، پیش از تاسیس خود به عنوان نهادی که مردم به آن اعتماد دارند ، با مشکلات اساسی روبرو خواهد شد. در متن مبارزات سیاسی ، این پرونده ممکن است برای عدالت مورد اعتراض قرار گیرد و با قرار دادن در بازار با از بین بردن افکار عمومی روبرو شود.

اینکه آیا وزارت هوا می تواند اعتماد عمومی را جلب کند و خود را در دادگستری جامعه ما تثبیت کند ، به “بی طرفی سیاسی” و “ظرفیت تحقیق” بستگی دارد. استدلال می شود که برای متقاعد ساختن مردم به دلیل وجود حمل و نقل هوایی ، در حالی که خود را به عنوان یک آژانس ارزیابی دقیق نیروی انسانی معرفی می کند ، به سطحی از نتایج بلاغی نیاز است.

تا زمانی که شما قدرت را در دست دارید ، اگر تیغه ای که کسل کننده بود فقط توسط رژیم تغییر می کند ، نباید پا در قطار دادستانی بگذارید ، که مطابق با اهداف رژیم جدید توزیع می شود. اتهام اخیر گذرنامه به نظر می رسد ارزشی است که دادستانی باید از همان ابتدا آن را حفظ کند و جنبه ای است که وزارت امور هوایی باید در آینده دنبال کند.

در این راستا ، نقش و رفتار کیم جین ووک ، اولین رئیس حمل و نقل عمومی ، مهم شد.

نامزد کیم در جلسه استماع کارمندان تأکید کرد که “من بی طرفی و استقلال سیاسی را کاملا حفظ خواهم کرد”. به آسانی به نظر می رسد ، اما باید با احساس مأموریت به عنوان اولین رئیس سازمان که موقعیت حمل و نقل هوایی را تعیین می کند ، تمرین شود. این راه زنده ماندن بالگرد است.

بی طرفی سیاسی به تنهایی کافی نیست. كمتر از آن ، سیستم تعقیب و گریز باید نتایج بیشتری از تحقیقات در مورد فساد توسط مقامات ارائه دهد. به طور خاص ، باید در نظر داشت که اگر فرصتی برای بستن چشم در حالی که بدبختی را می دانید وجود داشته باشد ، با مقاومت جدی مردم روبرو خواهید شد.

کیم جین ووک ، رئیس تحقیقات جنایی مقامات عالی رتبه دولتی ، بعد از ظهر روز بیست و یکم در مراسم افتتاح مجتمع دولت گوآشون در گوچئون ، گیونگی سوگند یاد کرد. خبرنگار پارک یونگ مین

بی طرفی سیاسی و صلاحیت تحقیق می تواند در نهایت توسط مردم تضمین شود. در روند استخدام دادستان ها ، کمیته ستادی که در آینده تشکیل می شود باید فردی را انتخاب کند که مردم بتوانند با او همدردی کنند و همچنین احزاب مخالف. به ویژه ، باید تلاش شود تا نظرات دو عضو حزب مخالف در میان 7 عضو کمیته ستاد احترام گذاشته شده و منعکس شود. حزب مخالف همچنین باید با اقدامات پیگیری پس از راه اندازی حمل و نقل هوایی ، مانند کمیته ستاد ، تا زمانی که حمل و نقل هوایی راه اندازی شود ، همکاری کند.

بسیاری از چشم اندازها در مورد احتمال سو abuse استفاده از قدرت توسط حمل و نقل هوایی نگران هستند. او می ترسد که آژانس هوایی که حق تحقیق و تعقیب مقامات عالی رتبه را در انحصار خود دارد ، فقط نام خود را تغییر داده و می تواند به ادار agency قدرتمند دیگری مانند دادستانی در گذشته تبدیل شود.

رئیس کیم نیز با درک این موضوع ، در سخنرانی افتتاحیه خود در آن روز تأکید کرد ، “ما همیشه باید متواضع باشیم و در مقابل افرادی که قدرت را به آنها سپرده اند ، قدرت را اعمال کنیم.” این چیزی نیست که بتوان آن را به ذهن و خواست مردم سپرد. اولین دکمه باید به خوبی سوار شود تا چنین آگاهی بتواند در فرهنگ کلی شخصی و سازمانی نفوذ کند.

ما امیدواریم که آژانس هوایی دشوار بتواند در سیستم عدالت کیفری ، ریشه کن کردن امتیازات و فساد کارمندان دولت و افزایش شفافیت و اعتماد جامعه ما ، خود را به درستی تثبیت کند.

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *