[ad_1]

تهیه شده توسط KBS

این کوهی است آن سوی کوه. KBS که خواستار افزایش هزینه مجوز است با چالشی روبرو است. به نظر می رسد به جای جلب توافق عمومی در مورد افزایش هزینه های مجوز ، در تضادهای خارج از طبیعت مانند نظریه رنگ قرار گرفته اند.

در بیست و هفتم ماه گذشته ، KBS پیشنهادی را برای تعدیل هزینه پروانه به هیئت مدیره ارائه داد تا هزینه پروانه را از 2500 درآمد کسب شده به 3840 درآمد ماهانه افزایش دهد.

این پیشنهاد میانجیگری توسط هیئت مدیره KBS مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفته و به کمیسیون ارتباطات کره ارائه می شود (از این پس کمیسیون ارتباطات کره نامیده می شود) ظرف 60 روز از تاریخ دریافت ، کمیسیون ارتباطات کره پیش نویس پیشنهاد و اسناد تجویز شده مربوط به درخواست تصویب را بررسی می کند ، همراه با نظر به شورای ملی ارائه می دهد و با تصویب شورای ملی نهایی می کند.

افکار عمومی از ابتدا دوستانه نبود ، اما احساسات عمومی با “100 میلیون حقوق سالانه” که توسط یک کارمند ناشناس KBS در جامعه ناشناس کارمندان اداری ارسال می شد ، به طور غیرقابل کنترل بدتر می شد.

در مورد افکار عمومی در برابر افزایش حق مجوز ، این کارمند گفت: “مهم نیست ، نیمی از کارمندان سالانه بیش از 100 میلیون حقوق دریافت می کنند” ، و KBS مجبور بود سر خود را خم کند در حالی که مقاله به صورت آنلاین توزیع می شد.

بدون حقوق و دستمزد بالا ، مدیریت بی دقت و گسترش سازمان در حال حاضر به عنوان مشکلات مزمن KBS ذکر شده است. پیش از این ، حزب مخالف از ساختار نیروی کار KBS انتقاد کرد. علاوه بر این ، “100 میلیون حقوق سالانه” کارمندان داخلی نیز اضافه شد که منجر به انفجار مردم شد.

سرانجام ، استدلال شد که “تضعیف سازمانی” باید بر افزایش حق مجوز اولویت داشته باشد ، و انتقاد را ادامه داد که افزایش واقعی هزینه پروانه می تواند وسیله ای برای تضمین یک میلیارد حقوق سالانه باشد نه وظیفه عمومی.

بحث و جدال همچنان ادامه داشت. این بار ، نماینده پارک دائه چول از نیروی مردمی موضوعی را درباره محتوای طرح افتتاح شعبه پیونگ یانگ در برنامه تعدیل هزینه پروانه KBS مطرح کرد.

در مورد برنامه پاسخگویی عمومی میان مدت و بلند مدت به مدت پنج سال ، از جمله افتتاح شعبه KBS در پیونگ یانگ ، “به نظر می رسد KBS طرحی را تنظیم کرده است که هزینه مجوز را تحت کد کره شمالی رژیم فعلی و حزب حاکم. وی گفت: “جعبه پاندورا Purgi باز می شود.”

بر این اساس ، KBS ادعا می کند که ادعاهایی مانند “تصفیه کره شمالی” بر اساس تعهدات عمومی مانند “کمک به صلح و وحدت” ارائه شده تحت قانون پخش 2 ، تعهدات عمومی تحمیل شده بر KBS را در نظر نمی گیرد. امیدوارم سو تفاهم نشود. “

بنابراین ، مسئله اصلی در افزایش هزینه مجوز KBS برای پخش کننده های خدمات عمومی ، جایی که سر و صدا به ندرت کمرنگ می شود ، چیست؟ کارشناسان توصیه می کنند که برای جلب هم اندیشی KBS ملی ، لازم است پروژه هایی که استاندارد روشنی برای محاسبه هزینه های مجوز هستند و یک فرآیند تأیید قانع کننده انجام دهند ، به طور شفاف افشا شود. طبیعتاً نیاز به اقدامات لازم برای محدود کردن سازمان مانند سیستم منطقی دستمزد و بازآفرینی مشاغل وجود دارد.

چوی جین بونگ ، استاد روزنامه ها و برنامه های پخش در دانشگاه Sungkonghoe ، به CBS Nocut News گفت: “افزایش هزینه مجوز بدون تلاش های خودیاری مربوط به مدیریت منفی است. در پایان ، KBS ، که مجوز دریافت می کند ، از تعیین افزایش نصف خواهد شد. “من می دانم که توصیه های تخصصی زیادی وجود داشت. در واقع ، مردم نمی دانند که چگونه از هزینه مجوز استفاده کنند. این بخش به طور شفاف فاش می شود و هر ساله بررسی می شود و اگر سازمانی وجود داشته باشد که اقدامی انجام دهد ، اگر اشتباه نوشته شده باشد ، می توان اعتماد را جلب کرد. “

مقامات همبستگی مدنی اصلاحات رسانه ای (از این پس همبستگی اصلاحات رسانه ای) همچنین گفتند: “عموم مردم برای پخش عمومی چه خدمتی می خواهند و اگر چنین است ، برای محاسبه هزینه مجوز آن چقدر باید توجه عمیق شود. ما باید قادر به توافق در مورد چگونگی حل شکایت هستند. ”

مهمتر از همه ، این راهی است که KBS بدون انعکاس فعال نظر شهروندان ، می تواند افزایش هزینه های پروانه را مطلع و توضیح دهد ، به طوری که به طور حتم مقاومت بیشتری وجود دارد.

یک مقام اصلاحات رسانه ای همبستگی گفت: “همانطور که KBS به طور پیشگیرانه افزایش را افزایش می دهد ، بحث بر روی عدم رضایت از افزایش است. از آنجا که نظرسنجی ها کافی نیست ، اکثر شهروندان به طور یک جانبه مقدار مشخصی را تحمیل می کنند و احساس استثنا می کنند. “دستیابی به اجماع در صورت عدم حل مشکل دشوار است. به دلیل سیستم قضایی و رویه کار ساده ای نیست ، اما اگر از روشی انجام شود که از ابتدا خواسته های شهروندان را در هزینه پروانه درج کند ، قانع کننده خواهد بود. ”

با این حال ، بحث شده است که سیاستمداران نباید با تنظیم چارچوبی مانند “کره شمالی” از “افزایش هزینه” به عنوان یک ابزار سیاسی سو abuse استفاده کنند. شورای ملی نباید پیشگام شود و از منافع سیاسی سو advantageاستفاده کند ، بلکه در عوض به دنبال بازگرداندن اعتماد به کار در سرویس های پخش عمومی است که از نظر سیاسی مورد استفاده قرار گرفته اند.

“در حالی که پخش خدمات عمومی همچنان تحت تأثیر حوزه سیاسی قرار دارد ، درست است که KBS همچنین مسئول قدرت سیاسی است. این مسئله حمله به شهروندان نیست که انگیزه آنها محکومیت است.” اختلافات مربوط به پخش عمومی و هزینه های صدور مجوز. اما اگر ما از اینجا دور شویم و در جهت بهبود و بازیابی سیستم پخش عمومی حرکت کنیم ، این واقعا می تواند خراب شود. منافع. ”

پروفسور چوی جین بونگ همچنین گفت ، “برخلاف اصل ، این یک مسئله سیاسی است. به دست آوردن قدرت اقناع دشوار است زیرا دستیابی به قدرت اقناع دشوار است ، زیرا این یک انتقاد از چارچوب منافع سیاسی است. او انتقاد می کند که هیچ بحث عادلانه ای وجود ندارد و اهداف زیادی برای استفاده از استدلالهای غیر منطقی یا گسترش پایگاه پشتیبانی وجود دارد. “

Deep In مکانی است که خبرنگاران CBS No Cut News برای فرهنگ و سرگرمی نتایج پوشش موضوعات عمیق تر را نشان می دهند. نام ساده و واضح گوشه حاوی اراده و شهامت برای اعمال و حفاری مستقیم و بدون مهارت و بهانه است. ما بینش هایی را که در قلب خوانندگان رسوخ می کند ، پرورش خواهیم داد. [편집자주]

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *