“100 بورسیه اول گردشگری کره در Daegu Modern Alley مستثنی است” … بحران گردشگری ، خودیاری؟



Daegu Jung-gu Kim Gwang-seok جاده را دوباره شکل می دهد. تهیه شده توسط دفتر Daegu Jung-gu

با طولانی شدن گسترش کرونا 19 ، بحران در صنعت جهانگردی داگو سرعت گرفت.

به دلیل عدم تمایل به ازدحام جمعیت ، مقامات محلی در هنگام بی توجهی به جاذبه های گردشگری این شهر ، به دنبال یافتن راه حل شدند.

◇ بدون 100 منظره اصلی … وضعیت بی سابقه

“100 بهترین گردشگری کره” که توسط سازمان گردشگری کره اعلام شده است ، فقط شامل دو جاذبه گردشگری در Daegu است: کوه پالگونسان و بازار سامون.

این اولین بار از زمان شروع 100 پروژه برتر جهانگردی در سال 2013 است که کوچه های مدرن ارائه شده توسط تپه Cheongna Hill و Old House Lee Sanghwa کنار گذاشته می شوند.

این بار کیم گوانگ سئوک که سالها در میان 100 نفر برتر قرار داشت ، انتخاب نشد.

یک مقام رسمی در حوزه قضایی یونگ گو گفت: “از آنجا که جاذبه های طبیعی که نسبتاً شلوغ هستند و احتمال آلودگی آنها با کرونا 19 کمتر است ، به عنوان مکان های خوبی برای سفر خودنمایی می کنند ، به نظر می رسد دو سایت گردشگری نماینده در مرکز شهر داگو استثنا شده “

علاوه بر این ، با توجه به این واقعیت که به دلیل تاج 19 ، سفرهای شبانه با ارزش های فرهنگی برگزار شده در کوچه پس کوچه های مدرن سال گذشته و اجرای منظم در خیابان کیم گوانگ-سئوک به طور قابل توجهی کاهش یافته است ، تحلیل می شود که نتیجه این انتخاب تحت تأثیر قرار گرفت.

صفحه ای برای استفاده از عکسهای توریستی از Daegu Jung-gu با کمک AR. تهیه شده توسط دفتر Daegu Jung-gu

◇ یونگ گو شروع به “جستجوی یک جایگزین” می کند … ارتقا of گردشگری همگرا ICT

پس از کاهش بحران ، یونگ گو راه حل را از طریق همگرایی ICT ارائه داد.

وی با استفاده از AR محتوای توریستی را تهیه کرده است.

محتوای AR که به عنوان راهنما برای 3.1 Manse Movement Road و غیره عمل می کند و مناطق عکس AR ، جایی که پس زمینه و نمادهای مرتبط با مقصد گردشگری هنگام عکسبرداری به طور خودکار اعمال می شوند ، در برنامه گوشی های هوشمند “AR Daegu Modern Alley Tour” معرفی می شوند .

علاوه بر این ، از فناوری های پیشرفته برای گردشگری خرید استفاده شده است.

یونگ گو با ایجاد سیستمی آزمایشاتی را انجام داد که پس از بارگذاری عکس های خود در برنامه های تلفن همراه ، به طور عملی می تواند متناسب با فلزات گرانبها و موارد مد باشد.

در آینده ، اگر تعداد مسافران خارجی به دلیل غرق شدن کرونا 19 افزایش یابد ، همچنین قصد دارد تجارت هوشمند خریدار را ارتقا دهد ، که به مصرف کنندگان امکان می دهد فقط با استفاده از پرداخت های تلفن همراه به راحتی خرید کنند و سپس کالاها را به فرودگاه یا هتل تحویل بگیرند.

انجمن گردشگران Daegu در حال آماده سازی مشاغل اجاره اتومبیل برای کمپینگ است. تهیه شده توسط انجمن جهانگردان Daegu

◇ تغییراتی در صنعت گردشگری کلی … آیا تجربه های جدیدی وجود دارد؟

علاوه بر این ، باد برای غلبه بر شرایط دشوار روحیه را در سراسر صنعت گردشگری محلی تغییر داد.

از آنجا که انتظار می رود استفاده از تلفن های هوشمند در مقاصد گردشگری به میزان قابل توجهی افزایش یابد ، Daegu City شروع به گسترش Wi-Fi عمومی کرده است.

انجمن گردشگران Daegu برای همراهی با روند رو به رشد سریع طبیعت گردی ، در حال آماده سازی مشاغلی برای اجاره اتومبیل برای کمپینگ است.

این یک تجارت است که 7 Starex و 5 Ray را برای کمپینگ تبدیل و اجاره می کند و دارای پرده های گرمایش ، خاموشی ، غرق و سایبان داخل و خارج از وسیله نقلیه است.

سایر تجهیزات کمپینگ مانند صندلی ماشین ، میز ، صندلی ، مشعل ، اجاق گاز و شومینه نیز برای اجاره موجود است.

برخی از آنها در پروژه Dalseong-gun گنجانده خواهند شد که از خانواده های دارای فرزند زیاد پشتیبانی می کند ، در حالی که برخی دیگر به صورت آنلاین پیش فروش می شوند.

قیمت به ترتیب 100000 وون برای ری و 400،000 وون برای استارکس است و برنامه ریزی شده است که خدمات پس از تعطیلات سال نو میلادی آغاز شود.

سخنگوی انجمن گردشگران Daegu توضیح داد: در پس زمینه صنعت دشوار گردشگری ، تعداد شهروندان خارج از مرکز شهر و کمپینگ در حال افزایش است ، بنابراین تقاضا منعکس می شود.

از سوی دیگر ، شهر Daegu گفت که جای تأسف است که تعداد گردشگران به طور قابل توجهی کاهش یافته است ، اما اکنون زمان آن است که جهشی جدید به جلو جهت پیدا کردن و آماده شدن برای گردشگری در آینده آماده شود و همچنان به عنوان ایجاد یک محیط توریستی راحت

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *