12 موسسه عمومی جدید شناسایی شدند … سرویس نظارت مالی نیز این بار محفوظ است.



اخبار yunhap

دوازده م institutionsسسه ، از جمله م Technologyسسه آموزش فناوری ساخت و انستیتوی استخدام و کار کره ، اخیراً به عنوان م institutionsسسات عمومی شناسایی و دو م institutionsسسه لغو شدند.

سازمان نظارت بر امور مالی ، که جنجال هایی را درباره بحران سهام خصوصی Lime-Optimus برانگیخته است ، این بار به عنوان یک نهاد عمومی به تعویق افتاد.

وزارت استراتژی و دارایی کمیته راهبری م Instسسه عمومی را در تاریخ بیست و نهم به ریاست معاون دوم وزیر Ahn Il-hwan برگزار و در مورد “پیشنهاد تعیین نهاد عمومی تا سال 2021” بحث و تصمیم گیری کرد که در مجموع 350 موسسه براساس قانون حمل و نقل عمومی اهداف مدیریتی را تعیین می کنند.

با این مصوبه ، 12 م institutionsسسه جدید که الزامات تعیین م meetسسات عمومی از جمله م institutionسسه سازی و استقلال م institutionsسسات وابسته را برآورده می کنند ، اخیراً به عنوان م institutionsسسات عمومی گنجانده شده اند.

موسسات تازه تعیین شده عبارتند از: موسسه آموزش در فن آوری ساخت و ساز ، انستیتو معماری و فضا ، انستیتو مدیریت کیفیت اطلاعات مکانی ، موزه ملی هواپیمایی ، موزه ملی علوم دریایی ، مرکز ملی منابع بیولوژیک هونام ) مدل پیش بینی عددی نسل بعدی ، موسسه اشتغال و آموزش کار کره ، خدمات شرکت بزرگراه کره (آموزشی ویبولیتین) ، انستیتوی علوم مواد کره ، انستیتوی همگرایی هسته ای کره و KEPCO MCS.

از طرف دیگر ، دو موسسه از جمله گروه پروژه هوشمند شبکه کره و شرکت مدیریت ساخت و ساز کره به دلیل انتقال کارکردها یا ادغام م ofسسات منسوخ شدند.

علاوه بر این ، آژانس حمایت مالی عمومی که بعنوان یک م institutionسسه عمومی دیگر تعیین شده است ، نوع خود را به م institutionسسه شبه دولتی تغییر داده است.

در همین حال ، FSS ، که درگیر بحران سهام خصوصی Lime-Optimus بود پس از جنجال بر سر فساد در سال 2018 ، از تعیین م institutionsسسات دولتی خارج شد.

تاکنون ، تعیین FSS به عنوان یک م institutionسسه عمومی به تعویق افتاد و گفت: “دارای یک تخصص به عنوان یک م institutionسسه نظارت مالی” است ، اما معتقد است که به دلیل بی نظمی های استخدام باید در سال 2018 به عنوان یک م institutionسسه عمومی تعیین شود و باید از نزدیک باشد تحت نظارت قرار گرفت.

هنگامی که به عنوان یک نهاد عمومی تعیین می شود ، دولت باید اجرای بودجه و فعالیت های سازمانی را جداگانه تصویب کند و باید مدیریت ، از جمله سطح حقوق کارمندان را فاش کند. به طور خاص ، هنگامی که به عنوان یک شرکت سهامی عام یا یک سازمان شبه دولتی تعیین می شود ، باید توسط دولت ارزیابی مدیریت شود.

با این حال ، با توجه به نیاز به بی طرفی و استقلال سازمان نظارت مالی ، کمیته گونگون به جای اینکه از تعیین م institutionsسسات عمومی از سال 2018 به بعد خودداری کند ، شرایط رزرو را برای ارتقا innovation نوآوری معادل موسسات عمومی پیشنهاد داد.

با این حال ، اخیراً که بحران سهام خصوصی Lime-Optimus به وجود آمده است ، انتقادات نسبت به کنترل ضعیف FSS بر وضعیت بازار مالی مطرح شده و این سو raising ظن را برای دریافت سرگرمی یا پول یا پول کارمندان FSS در یک موسسه سرگرمی افزایش داده است.

در نتیجه بررسی وضعیت فعلی شرایط رزرو موجود ، کمیته Gongun ارزیابی کرد که “در حال انجام است” و تعیین یک موسسه عمومی توسط FSS را حفظ کرد.

با این حال ، تصمیم گرفته شد با توجه به موارد اخیر نظارت ضعیف و استقلال در اجرای نظارت مالی ، شرایط رزرو افزایش یابد.

تصمیم گرفته شد انصاف و عینیت ارزیابی مدیریت با افزایش وزن معیارها در ارزیابی عملکرد مدیریت از 30٪ فعلی به 40٪ و بازگرداندن انگیزه در صورت مشاهده نقض در فرآیند ارزیابی ، تقویت شود.

علاوه بر این ، FSS داوطلبانه برخی از مشتریان را انتخاب و نظرسنجی های نامنظم رضایت مشتری را در سطح نهادهای عمومی انجام داده و سالانه انجام می دهد و تصمیم گرفته می شود نتایج در ارزیابی مدیریت منعکس شود.

علاوه بر این ، این برنامه قصد دارد تا بیشتر از رده های ارشد سازمان نظارت مالی نظارت کند و اقدامات لازم برای بهبود کارایی فعالیت های سازمانی ، مانند سازماندهی مجدد دفاتر خارجی را آماده کند.

در پاسخ ، کمیسیون خدمات مالی ، بالاترین نهاد سازمان نظارت بر مالی ، قصد دارد یک برنامه دقیق را برای اجرای شرایط رزرو پیشرفته کمیسیون حمل و نقل عمومی در نیمه اول سال گزارش کند.

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *