8 جاذبه در بوسان به عنوان یکی از “100 بهترین گردشگری کره” انتخاب شده است


[ad_1]

هشت مقصد در بوسان ، از جمله Taejongdae ، Dadaepo و Songjeong Beach ، در میان 100 گردشگری برتر کره انتخاب شدند. ظهور Taejongdae. تهیه شده توسط تالار شهر بوسان

شهر بوسان یکی از جاذبه های گردشگری کره ، تفرجگاه Taejongdae ، دهکده فرهنگ Gamcheon ، ساحل Haeundae ، منطقه توریستی Yongdusan و Jagalchi ، پل ابر Yonggung و ساحل Songdo ، Fountain Sunset Fountain و ساحل Dadaepo ، دهکده ساحلی White Eight Yeoul و Songje است. انتخاب و اعلام شده در تاریخ 29.

از سال 2013 ، وزارت فرهنگ ، ورزش و جهانگردی و سازمان جهانگردی کره هر دو سال 100 مقصد گردشگری عالی را به نمایندگی از کره انتخاب و اعلام کرده اند. این پنجمین است.

مقاصد عالی گردشگری از طریق اولین ارزیابی کتبی (کمی / کیفی) ، دومین ارزیابی در محل و سومین کمیته انتخاب نهایی انتخاب می شوند ، که با کشف دو برابر تعداد نامزدهای مقدماتی از طریق توصیه های دولت محلی آغاز می شود.

هشت مقصد گردشگری در بوسان انتخاب شده است که بیشترین مقصد از سال 2013 است.

هشت مکان انتخاب شده Ta “Taejongdae” است ، جایی که می توانید طبیعت خارق العاده ساحلی بوسان را ببینید … “دهکده فرهنگ گامچئون” ، که از کره Machu Picchu نامیده می شود △ “ساحل Haeundae” ، جایی که بسیاری از مردم در تابستان به عنوان نماینده در آنجا جمع می شوند مقصد گردشگری در جشنواره فیلم بوسان and و “منطقه توریستی Yongdusan & Jagalchi” ، جایی که می توانید تاریخ مرکز شهر قدیمی بوسان را ببینید “پل ابر Yonggung و ساحل Songdo” ، جایی که می توانید هیجان یک پیاده روی در دریا دهکده فرهنگی White Yeoul ، جایی که می توانید دریا و دهکده Village Gyeongsaji را ببینید.

Taejongdae از اولین اعلامیه خود در سال 2013 به هر حال انتخاب شده و خود را به عنوان یک جاذبه گردشگری به نمایندگی از بوسان معرفی کرده است.

علاوه بر این ، دهکده فرهنگی گامچئون که موزه هنرهای بی خانمان نیز نامیده می شود ، سالانه 3 میلیون گردشگر و ساحل Haeundae را که به عنوان یک جاذبه گردشگری چهار فصل احیا شده است ، با افتتاح امکانات جدید تجربه مانند رصدخانه ای که می توانید در آن جلب کنید. سال گذشته همراه با مناظر اقیانوس و شهر و قطار ساحلی لذت ببرید. چهار بار به عنوان جاذبه گردشگری انتخاب شده است.

شهر بوسان ، همراه با سازمان گردشگری بوسان ، از کانال های رسانه های اجتماعی (SNS) خود مانند Vijit Busan برای ارائه جاذبه های گردشگری و انجام تبلیغات آنلاین مانند رویدادهای اشتراک حافظه استفاده می کند.

یو-ژانگ چو ، مدیر دفتر صنعت گردشگری بوسان گفت: “این واقعیت که مقاصد گردشگری نماینده بوسان به عنوان یکی از 100 مقصد برتر گردشگری نمایندگی کره انتخاب شده است ، بار دیگر پتانسیل بوسان را به عنوان یک شهر توریستی ثابت کرده است. “” ما در یافتن محتوایی که روند تغییر یافته گردشگری را منعکس کند مانند درمان کار خواهیم کرد. ”

[ad_2]

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *