گرافیک اتومبیل های هیدروژنی. صفحه اصلی وزارت محیط زیست را بگیرید

اگرچه دولت به طور فعال عرضه اتومبیل های هیدروژنی را که دوستانه محیط زیست و ماشین آلات بدون آلودگی هستند ، تبلیغ می کند ، اما مناطق Daegu و Gyeongbuk در یک بن بست مجازی قرار دارند.

طبق مطالعه وزارت زمین ، زیرساخت و حمل و نقل ، در پایان سال گذشته ، تعداد اتومبیل های هیدروژنی ثبت شده در Daegu 66 ، چهاردهمین دستگاه در کشور بود و 18 واحد Gyeongbuk عملا آخرین دستگاه در کشور است. به جز ججو

سال گذشته ، تعداد اتومبیل های هیدروژنی ثبت شده در سراسر کشور 10906 دستگاه بود که در یک سال 115 درصد افزایش داشت ، اما مناطق Daegu و Gyeongbuk به معنای واقعی یک افزایش است.

علاوه بر این ، وضعیت آینده نیز نامشخص است.

دولت قصد دارد امسال 15000 اتومبیل هیدروژنی را با یارانه 22.5 میلیون یارانه دولتی بدست آمده برای یك ماشین هیدروژنی تأمین كند.

با این حال ، هدف Daegu City برای تأمین اتومبیل های هیدروژنی 300 دستگاه است و امسال نیز در رتبه 14 در کشور قرار دارد ، که همان رتبه سال گذشته است. علاوه بر این ، یارانه های خود شهر با 9 میلیون درآمد کمترین در میان شهرها و استانهای کشور است.

وی نماینده شهرستان داگو گفت: با توجه به شرایط مالی شهر داگو ، افزایش قابل توجه میزان کمک دشوار است. “از آنجا که تعداد ثبت نام ها از سال گذشته با بودجه محدود افزایش یافته است ، به طور حتم میزان یارانه ها کاهش می یابد.”

تعداد تدارکات و یارانه ها به تفکیک استان. تهیه شده توسط وزارت استراتژی و دارایی

وضعیت Gyeongsangbu-do بدتر است.

از امسال ، 10 میلیون وون یارانه محلی را پشتیبانی می کند ، اما تعداد خودروهای هیدروژنی تحویل داده شده با 100 دستگاه کمترین در کشور است.

بعلاوه ، برنامه خاصی برای تأمین وسایل نقلیه هیدروژنی پس از سال آینده وجود ندارد. این کاملاً در تضاد با اعلامیه Daegu City است که مبنی بر تأمین 1000 دستگاه هیدروژن تا سال آینده ، با شروع 300 دستگاه در سال جاری.

سخنگوی استان گیونگسانگ کارولینای شمالی گفت: “اگر تعداد وسایل نقلیه مجهز به ایستگاه های سوخت هیدروژن بسیار کوتاه باشد ، عوارض جانبی آن می تواند بسیار زیاد باشد.”

کمبود ایستگاه های سوخت گیری هیدروژن یک مشکل معمول در Daegu و Gyeongsangbuk-do است.

علاوه بر Dalseo-gu فعلی ، Daegu City قصد دارد ایستگاه های سوخت گیری هیدروژن در Gwaneum-dong ، Buk-gu و Innovation City در Dong-gu را نصب کند. استان شمالی گیونگسانگ همچنین در حال اجرای برنامه های نصب ایستگاه های سوخت گیری هیدروژن در چهار مکان از جمله گیونگجو و گومی است.

دولت اخیراً با برگزاری جلسه توجیهی سیاسی در زمینه تأمین وسایل نقلیه غیر آلاینده با مشارکت وزارتخانه های ذیربط و صنعت خودرو ، سیاستی را برای تسریع در تبدیل خودروهای غیر آلاینده اعلام کرد.

به همین ترتیب ، انتظار می رود Daegu و Gyeongsangbuk-do نیز در ساخت زیرساخت ها مانند تأمین اتومبیل هیدروژن و ایستگاه های پر کردن هیدروژن فعالیت بیشتری داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *