[EN:터뷰]امیدوارم یهودیانی که از برج نمایش بالا رفته اند آنها را از ناامیدی نجات دهند



در “من اخراج نمی شوم” ، یونگ اون ، بازیگر زو دا این. یک TPC ساده ارائه شده است

※ مراقب اسپویلرها باشید

من 7 ساعت کار کردم. یونگ یون (جودین) کارمند بسیار خوبی بود که توسط شرکت شناخته شده بود. با این حال ، پس از اینکه او ناگهان از سمت مشاور خود استعفا داد ، دستور داد که وی را با عقد پیمانکاری فرعی درآورد. این یک سال است در این بین ، اگر به سراغ پیمانکار فرعی بروید ، پیشنهادی برای بازگرداندن آن به دفتر اصلی دریافت می کنید.

با این وجود زندگی پیمانکاران فرعی آسان نیست. او سعی می کند مکان خود را پیدا کند ، اما مردم از یونگ احساس ناراحتی می کنند. کارهای میدانی برای یونگ اون عجیب است. با این حال ، من می خواهم سال را به پایان برسانم و به دفتر اصلی برگردم.

زمانی فرا می رسد که یونگ اون که باید به نوعی تحمل کند و به نوعی زنده بماند ، این کار را به تنهایی انجام می دهد و زنده می ماند. در آن لحظه ، سرانجام یونگ اون خنده خود را بازیافت. معنای زندگی و وجود خود را پیدا کنید. زو دا یینگ بازیگر نقش یونگ اون در فیلم “مرا اخراج نکن” (به کارگردانی ته گایوم لی) با آرامش لحظه ورود یونگ اون به زندگی او را به تصویر می کشد.

جودا ، که اخیراً با او ملاقات کردم ، به او گفت احساس ناامیدانه جونگ اون را به خود جلب کرده است.

هنوز هم در فیلم “من اخراج نمی شوم”. تهیه شده توسط شیجون هنگ ، استودیوی فیلم سازی

◇ فوریت کارگران مرا لمس کرد و می خواستم ابراز کنم

این داستانی درباره اضطراری ناامیدکننده “او مرا اخراج نخواهد کرد” و فیلمی است که امید را به تصویر می کشد. این واقعیت را منعکس می کند که “جای من” را نمی توان فقط صادقانه نگه داشت ، و در عین حال روشی است برای عدم امتناع. این امر به واسطه شخصیتی به نام یونگ یون که مسئول یهودا است به طور عمیق منتقل می شود.

جودین گفت: “به غیر از” هیهوا ، دونگ “، من در این مستند افرادی را دیدم که در واقع برای مدت طولانی جنگیدند و احساس ناامیدی و ناامیدی من را لمس کردند.” “اگرچه همه آنها نیستند ، عبارات و کلماتی که می خواستم پشت من را بیان کن تو در یک فیلم هستی “

این فیلم با الهام از مقاله ای در مورد داستان یک زن یقه سفید میانسال آغاز شد که پس از اعزام ناعادلانه به یک شغل محلی محلی ، در آنجا خجالت زیادی کشید. بنابراین ، فیلم نه تنها مشکلات غیر منطقی کارگران واقعی را غرق می کند ، بلکه این واقعیت را که اخراج بقای و هویت کارگران را متزلزل می کند. اضطرار و ناامیدی ابراز شده توسط یهودیان گویای این موارد است.

با این حال ، وضعیتی که یونگ اون در این فیلم استعفای مستشاری خود را دریافت کرد ، به تفصیل به نظر نمی رسد. با این حال ، این را می توان از سخنان افراد اطراف یونگ اون حدس زد. جئونگ یون کارمند بسیار خوبی بود ، اما به دلایل نامعلوم یا غیرقابل قبول دستور ناعادلانه ای به او داده شد. این شبیه وضعیت همه کارگران اخراجی بود که بدون اینکه چیزی بدانند ناگهان از شرکت اخراج شدند.

جوداین گفت: “بعد از تماشای فیلم ، جای تأسف بود که اگر جنگجوی یونگ یون کمی بیشتر با گفتگو ابراز می شد ، بهتر بود.”

و با این حال ، “کارگردان به من گفت که یونگ اون قادر به کار نیست انگار دست ها و پاهایش به دلیل نامعقولی بسته شده است و او به دلیل زن بودن از بی منطقی رنج می برد.” من در حالی که این کار را انجام می دادم اقدام کردم. “

هنوز هم در فیلم “من اخراج نمی شوم”. تهیه شده توسط شیجون هنگ ، استودیوی فیلم سازی

زندگی یک کارگر و مردی که به بن بست می رسد

این می تواند در برابر فشار و بی توجهی نخست وزیر و کار پیمانکار فرعی ، جایی که همه چیز دست و پا گیر و دشوار است ، مقاومت کند. ترسناک ترین و غیر قابل تحمل ترین چیز برای یونگ اون “اخراج” است هم در محل کار و هم در زندگی. در یك موقعیت شدید ، یونگ اون با وجود حرفهای سخت و فشار به جلو می رود. با این وجود ، یهودیان معتقد بودند دلیل اینکه یونگ یون می تواند گام به گام برود ، قرار گرفتن در “بن بست” بود.

“من فکر می کنم این باید برای یونگ یک بن بست باشد. هیچ راهی برای برگشتن وجود ندارد. او در ردیف آخر ظاهر می شود ، اما خانواده ای ندارد و شما باید خودتان راه را برای پیشرفت پیدا کنید. او یک قهرمان بدون مردی که می میرد یا جایی برای رها کردن آن وجود ندارد. “

فقط به خاطر همین وضعیت نبود که یونگ یون آن را به جلو سوق داد. در این نمایش یون یونگ مجبور است از برج نمایش بالا برود تا در پیمانکاری فرعی زنده بماند. برج انتقال که ولتاژ بالا و در ارتفاع بیش از 200 متر جریان دارد ، ترس زیادی را برای آن به همراه دارد.

احساسات یهودیان در مقابل برج انتقال نیرو شبیه احساسات یونگ یون بود. “در مورد برجهای انتقال ، من آنها را معمولاً از راه دور می بینم یا خیلی به آنها توجه نمی كنم. اما وقتی آنها را از نزدیك می بینم بسیار عظیم است ، بنابراین احساس شلوغی زیادی وجود دارد. ضربه یونگ اون. و این ترس می تواند ناگهانی ایجاد شود. “

هنوز هم در فیلم “من اخراج نمی شوم”. تهیه شده توسط شیجون هنگ ، استودیوی فیلم سازی

دلیل اینکه من مجبور شدم از برج انتقال بالا بروم که فقط با دیدن آن باید ترسیدم ، بقا بود. این بدان دلیل است که یونگ اون بالاترین اولویت بقا را داشت. سفیر جوانترین کودک (یونگ-اوه) ، که گفته می شود بیش از مرگ از اخراج می ترسد ، وضعیت کارگر و یونگ یون را به وضوح توضیح می دهد.

یوداهین گفت ، “من فکر می کنم آنها می توانند به اندازه کافی این کار را انجام دهند. آتش به زودی از بین می رود. طبیعی خواهد بود.” “یونگیونگ ، مانند کوچکترین کودک در وضعیت دشواری قرار داشت. بنابراین من کاملاً با اظهارات کوچکترین همدردی می کنم “

این وضعیت فوق العاده ای مانند یونگ یون نیست ، اما یهودیان احساسات مشابهی داشتند. برخلاف کارمندان اداری ، که هر روز سر کار می روند و وظایفی دارند ، بازیگران شغل هایی هستند که باید انتخاب شوند. برای به تعویق انداختن آن باید کاری به او بدهید. چنین وضعیتی همزمان با وضعیت یونگ یون بود و به درک احساسات قهرمان کمک کرد.

جودین گفت: “درک احساسات یونگ یون در نمایش بسیار مفید بود. به نظر می رسید که به خصوص با خطی که می گوید: “شما باید به من شغلی بدهید تا کار کنم ، همدرد هستم. “حدود دو سال یک استراحت وجود داشت. من می خواهم کار کنم ، اما نمی توانم این کار را انجام دهم مگر اینکه کسی برایم نامه بنویسد. فکر می کنم با او همدردی کردم. “

در “من اخراج نمی شوم” ، یونگ اون ، بازیگر زو دا این. یک TPC ساده ارائه شده است

آسایش و امید از طریق بازماندگان

در فیلم جونگ یون عبارات زیادی وجود ندارد. نزدیک به رنگ آکروماتیک است. این بدان معنا نیست که حتی اراده برای زندگی آکروماتیک است. سپس ، بعد از اینکه یونگ اون برای اولین بار از برج نمایش بالا رفت ، او تنها می رود و لبخند عمیقی می زند. این لحظه ای مانند دیدن قلب یونگ اون است که برای سرکوب تلاش می کند. در طول این لحظه ، احساسات مخاطب که غمگین و خورده بود ، برای مدتی آزاد شد.

“من فکر نمی کنم این آمدن به یک پیمانکار فرعی برای نتیجه گرفتن ، تحسین یا شناخته شدن لبخند باشد ، اما اینکه خودم حرکت کنم ، برای رسیدن به چیزی ، تمرین و بازی کردن. یونگ اون شخصیت بزرگی است که” خوب لبخند بزنم. فیلمبردار همچنین تصویر بی بیان من را شلیک کرد و سپس لبخندی لحظه ای را دید و گفت: “آیا یونگ اون چنین عبارتی داشت؟”

فیلم با یون یونگ شروع می شود و با یون یونگ به پایان می رسد. این فیلمی است که یونگ یون را دنبال می کند. پس از یونگ یون ، دوربین پشت جامعه کره و کارگران را ضبط می کند ، مانند روابط بین پیمانکاران اولیه و پیمانکاران فرعی که منجر به A و E شد ، سایه ها در استعفا مستشاری و اعزام غیرقانونی ، برون سپاری ، درگیری کار و کار ، ناامنی شغلی و تبعیض جنسیتی در محل کار.

یوداین گفت: “در واقع ، حتی اخیراً حوادثی از پیمانکاران فرعی نیز اتفاق افتاده است و هر بار که چنین اخباری را می بینم ، احساس قبلی آنها را ندارند. امیدوارم این مشکل به سرعت حل شود و بهبود یابد. وقتی فیلم ما اکران شد ، این مشکل علاوه بر این از طریق فیلم حل شد. من همچنین فکر کردم که می خواهم مورد توجه قرار بگیرم. “

“این فیلم کمی سخت صحبت می کند و شما ممکن است فکر کنید که این کار دشوار است. اما این فیلمی است که بعد از تماشای فیلم در قدم های خارج از تئاتر به شما قدرت می دهد. من همچنین بسیار دلسوز و بسیار راحت بودم. همچنین امیدوارم که ما همدردی کنیم با چیزهایی که احساس کردیم و می خواستیم بیان کنیم ، راحت شدیم و آنها مردند. “

<2편에서 계속>

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *