Gwangju City تبلیغات غیرقانونی را برای آماده سازی سال نو میلادی دوباره سازماندهی کرده است



تالار شهر گوانجو تهیه شده توسط شهر گوانگژو

شهر گوانگژو از 1 تا 10 فوریه تبلیغات غیرقانونی را سازماندهی می کند تا قبل از تعطیلات سال نو میلادی یک فضای دلپذیر شهری را برای شهروندان و بازگشت کنندگان فراهم کند.

این ساماندهی مجدد ژاپن به روشی انجام می شود که تبلیغات غیرقانونی نصب شده در اطراف ترافیک مانند ایستگاه های اتوبوس و قطار ، شریان های بزرگ و اطراف بازارهای سنتی را تشکیل می دهد ، متشکل از حدود 40 نفر در 10 شهر و مناطق خودمختار.

اهداف اصلی نگهداری شامل: include نصب بنرهای غیرقانونی در اطراف قفلها و بزرگراهها ، ایستگاهها و پایانه های اصلی پوسترهای غیرقانونی متصل به تاسیسات کنار جاده ای fly اعلامیه های غیرقانونی غیرمجاز در منطقه تفریحی

در شهر گوانجو ، در صورت نصب بنرهای پیش فروش در آپارتمان ها و غیره ، با استفاده از اواخر شب و تعطیلات برای جلوگیری از سرکوب مناطق خودمختار ، به صورت حزبی منتشر می شود. این سیاست است.

هنگامی که یک پوستر برای فروش خانه های مسکونی پیدا می شود ، یک تماس هشدار دهنده به طور مکرر به اطلاعات تماس ارائه شده توسط سیستم هشدار خودکار ارسال می شود ، و در همان زمان جریمه سهل انگاری برای جریمه اعمال می شود.

سال گذشته ، پنج منطقه خودمختار در شهر گوانگجو 930،000 تبلیغات غیرقانونی را در محل تعمیر و جریمه 3.7 میلیاردی کسب شده را اعمال کردند.

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *