Gyeongsangbuk-do در حال اجرای کمپین “کمپین کشاورزی برای فروش محصولات کشاورزی برای فصل دوم” برای کشاورزان مبتلا به تاج 19 است.

ابتدا ، با شروع رویداد فروش باز فصل 2 در دفتر استان در تاریخ 3 فوریه ، مواردی را پیدا خواهیم کرد که در فروش در شهر و شهرستان کند بوده و مشتریانی مطمئن را فراهم می کنند.

Gyeongbuk-do یک مرکز مشاوره برای خسارات ناشی از توزیع محصولات کشاورزی برای حمایت از کشاورزان آسیب پذیر که به دلیل کرونا 19 در گسترش کانال های فروش خود مشکل دارند ، فعالیت می کند.

با سازماندهی کمپین های فروش برای هر سازمان ، دودو و سیتی نمایشگاه های ویژه ای را برای فروش بصورت آنلاین و آفلاین با تمرکز بر اقلام سخت بازار مانند سیب زمینی ، توت فرنگی و سبزیجات کنجد برگزار می کنند.

اگر مصرف محصولات کشاورزی ارگانیک ، وعده های غذایی مدارس و محصولات کشاورزی به دلیل تأخیر در باز شدن مدارس و تعطیلی مدارس کند باشد ، این شرکت قصد دارد مراکز خرده فروشی مختلفی را توسعه دهد ، مصرف کشاورزی را ارتقا دهد و فروش ویژه محصولات کشاورزی را در فروشگاه ها ارتقا دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *