Gyeongju Expo ‘برای پیشبرد پیروزی ، از تاج 19 عبور کنید


[ad_1]

ویدیوی تبلیغاتی Gyeongju Expo Grand Park ، ارسال شده به یک تابلوی الکترونیکی بزرگ که در ورودی میدان KTX در سئول نصب شده است. تهیه شده توسط نمایشگاه گیونگجو

Gyeongju Expo Grand Park فیلم های تبلیغاتی را از ایستگاه های بزرگ KTX در سراسر کشور از جمله ایستگاه سئول با همکاری یک شرکت فیلمبرداری روابط عمومی پخش خواهد کرد.

Culture Expo (رئیس لی چئول وو ، فرماندار Gyeongsangbuk-do) در تاریخ 28th اعلام کرد که یک فیلم تبلیغاتی را در پارک بزرگ Gyeongju Expo در ایستگاه سئول ، ایستگاه Busan و Daejeon نشان می دهد ، با شرکت در پروژه Win-Win برای غلبه بر کرونا 19 بحران ، سازمان یافته توسط یک شرکت روابط عمومی ویدئویی

این شرکت در زمینه تبلیغات ویدئویی در فضای باز تخصص دارد و تبلیغات مختلفی از جمله نصب و بهره برداری از اولین تبلیغات سه بعدی جهان بدون عینک ، تبلیغات سه بعدی در ایستگاه KTX سئول در سال گذشته را انجام می دهد.

این همکاری ویدیویی تبلیغاتی برای کمک به احیای مجدد گردشگری محلی با استفاده از دارایی های رسانه ای ارائه شده توسط شرکت ها در شرایطی که صنعت گردشگری از کرونا 19 رنج می برد ، طراحی شده است.

Gyeongju Expo Grand Park ویدئوی تبلیغاتی را از طریق صفحه نمایش بزرگ 254 اینچی به عرض 6 متر و 4 متر طول در ایستگاه سئول نصب می کند. علاوه بر این ، ویدئوی تبلیغاتی به طور همزمان در سه ایستگاه اصلی KTX شامل یک تابلوی الکترونیکی بزرگ نصب شده روی دروازه شبانه روزی ایستگاه بوسان و یک تابلوی الکترونیکی در جهت ورودی به میدان دونگ در ایستگاه Daejeon ارائه می شود.

جمعیت شناور با استفاده از ایستگاه سئول هر سال قبل از شیوع ویروس کرونا به 35 میلیون نفر می رسد که انتظار می رود در ارتقا tourism گردشگری و جذب گردشگران به دوران پس از تاج گذاری کمک زیادی کند.

ریو هی ریم ، دبیر کل پارک بزرگ Gyeongju Expo ، گفت: “ما یک پارک بزرگ Gyeongju Expo Grand ایجاد خواهیم کرد که در هر زمان قابل بازدید است و با تمرکز بر قرنطینه همراه با افزایش محتوا ، می توانید از آن لذت ببرید.”

[ad_2]

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *