Kona احضار شده دوباره متوقف شد … “به نظر می رسد مانند یک تست کاربر”


[ad_1]

یک چراغ هشدار دهنده روی داشبورد دماغه ظاهر شد ، که شروع به بررسی سیستم خودروی الکتریکی نمی کند. خواننده ارائه شده

“من خیلی نگران بودم زیرا کلمه” Bulna “، یک ماشین الکتریکی که در آتش می سوزد ، در اطراف بازار شناور بود.

شرکت هیوندای موتور نقص موجود در خودرو را تشخیص داده و حتی آن را فراخوانده است اما هنوز نگرانی هایی در مورد خودروی برقی کونا وجود دارد. هوانگ مو (55) ، تجارت محیط زیست در Pohang ، Gyeongbuk.

هوانگ Kona را در آوریل 2019 خریداری کرد. این کار با کنجکاوی در مورد وسایل نقلیه الکتریکی آغاز شد ، اما این واقعیت که هزینه های نگهداری در حمایت از یارانه های دولت پایین بود ، توجه ها را به خود جلب کرد.

عمدتا به این دلیل که وی در تجارت سبز فعالیت می کرد ، بدون تردید کونا را انتخاب کرد زیرا به نظر می رسید متناسب با وجهه شرکت است.

هوانگ از شنیدن اینکه در طی چند ماه پس از خرید ماشین در کونا آتش سوزی رخ داده ، نگران شد.

با این وجود ، آنچه دلگرم کننده بود تصمیم بزرگ برای به یاد آوردن هیوندای موتور بود.

هوانگ انتظار داشت که پس از دریافت تشنج در اکتبر سال گذشته ، کار کونا روان پیش برود.

ماشین Kona باتری را شارژ می کند. خواننده ارائه شده

◇ ابتدای مشکل به دلیل راه اندازی ماشین و نرم افزار است؟

انتظارات فقط یک ماه طول کشید.

هوانگ برای تجارت از اولجین ، گیئونگ سانگ بوک بازدید کرد. من قصد داشتم كونا را در یك ایستگاه شارژ در اولجین پارك كنم و آن را شارژ كنم و پس از پایان كار به خانه برگردم.

به دلیل کار طولانی ، تا نیمه شب کونا را پیدا نکردم. مشکل این بود که موتور به طور ناگهانی روشن نمی شود. چندین بار تلاش کردم اما فایده ای نداشت.

یک چراغ اخطار EV در داشبورد ظاهر می شود تا نشان دهد که مشکل برق وجود دارد. سرانجام مجبور شدم با یک کامیون یدک کش تماس بگیرم و ماشین را در یک ایستگاه خدمات در پوهانگ بگذارم و از یک ماشین اجاره ای استفاده کنم.

سه روز بعد دوباره کونا را پیدا کردم. این مرکز خدمات به دلیل مشکل شروع ناموفق به یک مشکل نرم افزاری اشاره کرد و توضیح داد که این نسخه به روز شده کامل است.

فقط یک ماه پیش با هوانگ تماس گرفته شد و توضیحات مرکز مبنی بر اینکه علت بروز یک مشکل نرم افزاری بود به خوبی درک نشده بود.

وی گفت: “آخرین نرم افزار در عرض یک ماه منتشر نشد ، بنابراین نگران شدم که وقتی آن را به خاطر آوردم اقدامی نکرده ام.”

كونا كه آن طور از مركز خدمات آمده بود ، كمتر از یك ماه داشت. دو هفته پس از دریافت سرویس ، مشکلی پیش آمد که موتور دوباره روشن نمی شود.

كونا در یك ایستگاه شارژ روبروی دفتری در اوجین ، گیونگ بوكگونگ پارک و متهم شد. چند ساعت بعد که سعی کردم رانندگی کنم ، شروع نشد.

من برای بازدید از مرکز خدمات پوهانگ دوباره از کامیون یدک کش استفاده کردم. این بار مدت زمان خدمت بیشتر بود. دو هفته بعد از مرکز بازدید کردم و یک ماشین پیدا کردم.

مرکز خدمات که قبلاً گفته بود مشکلی در به روزرسانی نرم افزار وجود دارد ، مشکلی در ماژول باتری ایجاد کرد. این بدان معنی است که یکی از این سه ماژول با مشکل روبرو شده و جایگزین شده است.

آقای هوانگ گفت: “وقتی از من س askedال کردم که آیا ماژول های دیگر مشکلی دارد ، اگر فقط یک ماژول باتری تعویض شود ، پاسخ برگشت که مرکز خدمات نمی تواند آن را تضمین کند.”

هنگام بازدید از كونا ، وی گفت كه می خواهد وسیله نقلیه آزمایشی داشته باشد ، نه وسیله نقلیه تمام شده ای كه از نظر كیفیت آزمایش شده است.

شرکت هیوندای موتور برای مشتریان Kona Electric پیامکی ارسال کرد. خواننده ارائه شده

سومین مرکز خدماتی که بازدید کردید ، کل باتری است

هوانگ فقط نگران بود که در شرایطی که ایمنی خودرو تضمین نشده است ، مانند اینکه نمی داند موتور دوباره خاموش می شود ، باید به رانندگی ادامه دهد.

در همان زمان ، علائم غیر طبیعی دیگری نیز ظاهر شد. وقتی باتری ماشین Kona را شارژ می کنید ، 100٪ شارژ نمی شود و به 70٪ می رسد.

در برابر این زمینه ، مشکل دیگری پیش آمد. در اوایل ژانویه ، یک همکار شرکت برای بازدید از اینچئون ماشین هوانگ کونا را رانندگی کرد.

تا رسیدن به اینچئون مشکلی مانند رانندگی در بزرگراه وجود نداشت. با این حال ، من در یک دفتر بخش پارک کردم و در عرض یک ساعت سریع شارژ کردم.

وقتی که من سعی کردم ماشین Kona را برای بازگشت به شرکت روشن کنم ، همین علائم ظاهر شد. چراغ هشدار EV ظاهر می شود و موتور روشن نمی شود.

او مجبور شد کونا را در مرکز خدمات اینچئون قرار دهد و برای پیاده شدن در پوهانگ از یک ماشین اجاره ای استفاده کند.

ماشین را دو هفته بعد پیدا کردم.

مرکز خدمات توضیح داد که در صورت بروز یک مشکل ، حتی در صورت تعویض یک واحد باتری ، کل باتری ها کاملاً تعویض شدند.

با این حال ، وی اضافه کرد که هیچ تضمینی وجود ندارد که همان مشکل مانند شروع ناموفق تکرار شود.

آقای هوانگ گفت که او تمام باتری ها را تعویض کرده است ، اما گفت که او در هنگام رانندگی چاره ای جز نگرانی ندارد زیرا این مشکل ممکن است تکرار شود.

“من فکر می کنم که موضوع آزمایش شدم زیرا Kona را خریداری کردم. حتی اگر این فن آوری کامل نباشد. من نمی توانم تصور کنم که در هنگام ارائه خدمات از جمله تعمیرات و اجاره اتومبیل در فرآیند دوباره پر کردن ، از توجه دقیق برخوردار نبودم آی تی.”

در همین حال شرکت هیوندای موتور با ارسال پیام کوتاه به خریداران Kona در مورد آتش سوزی اخیر Kona Electric عذرخواهی کرد.

شرکت هیوندای موتور با بیان اینکه در “خودرویی که برای” بروزرسانی سیستم مدیریت باتری “یدک کشیده شده بود ، آتش سوزی در خودرویی که برای کشیدن آن انجام شده بود ، گفت:

[ad_2]

Leave a reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *